і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Урок 5 Тема. Готуємо соціальний проект

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Урок 5

Тема. Готуємо соціальний проект

Мета: активізувати вивчені ЛО по темі; ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом; продовжувати формувати навички читання; навчати діалогічного мовлення; розвивати навички аудіювання; виховувати бажання виконувати загальнокорисну працю.

Учні знатимуть: вірш за темою уроку, нові та вивчені раніше лексичні одиниці, вирази, фрази для ведення бесіди.

Учні вмітимуть: вживати вивчений лексичний матеріал в різних видах мовленнєвої діяльності, складати речення з вивченим лексичним матеріалом, робити монологічні висловлювання, розуміти зміст прочитанного тексту, працювати в группах, вести діалог за ситуацією.

Тип уроку: Урок  формування знань (за Б.А.Онищуком,  Г.І.Щукіною,  Н.А.Сорокіним,  М.І.Махмутовим,  І.Ф.Харламовим  та  ін.)

Обладнання підручник А.Несвіт Англійська мова (7-й рік навчання) для 7 класу, картки для індивідуальної роботи (НО1), (НО2), комп’ютерна презентація в Power Point, відеоролик для руханки.

Методи, прийоми, види, форми роботи: індивідуальна робота, робота в парах та групах (командах), робота з підручником, робота з роздавальним матеріалом.

Хід уроку

1. Привітання.

T. Hello, children!

Ps. Hello, teacher!

T. I’m glad to see you!

Ps. We’re glad to see you, too!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Слайд 1, 2

T. Today we’ll continue discussing the social project. And you’ll read about the project the pupils had done.

3. Перевірка домашнього завдання.

Учні читають свої розповіді про види та етапи соціальних проектів.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні читають вислів та визначають його головну думку.

Слайд 3

T. Read the quotation. What do you think is the main idea of it?

II. Основна частина уроку

1. Активізація вивчених на попередніх уроках ЛО. Впр.6 (ст.171)

1)Учні діляться на дві команди. Представник першої команди називає слово з першого стовпчика, представник другої команди називає слово з другого стовпчика вправи, утворюючи словосполучення. Потім команди міняються ролями.

Слайд 4

2) Учні письмово складають речення з даними словосполученнями.

2. Пред’явлення тексту для читання. Робота з картками (НО1).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки для читання.

Слайд 5

а) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель вводить нові слова. Читає і пояснює їх значення, учні хором повторюють і записують у словники.

grove [ɡrəʊv]- гай;

pile [pail] – купа;

dumper ['dʌmpə] – той, хто смітить;

tragedy ['trædʒıdi] – трагедія;

to praise [preız] – хвалити,

б) Бесіда з учнями.

T. Do you like to go on picnic?

How often do you go on picnic?

Do you have your favourite place for picnic?

How do you behave there?

What do you do when you go home?

Do you clean the picnic place?

Have you ever watched the dirty places after picnickers?

What do you think is necessary to do there?

So, now we’ll read the text about one social project the pupils have done.

2) Reading. Етап читання тексту «Clean up the countryside club» (НО1).

Учні ланцюжком читають по 2-3 речення тексту. Учитель слідкує за правильністю вимови слів.

Слайд 6

НО 1

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту прочитаного.

а) Робота з картками (НО2).

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і розташовують речення у правильному порядку. Той, хто впорався із завданням, читає складений текст. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання.

Слайд 7

НО2

Put the sentences in the correct order.

  • The picnickers cleaned the grove and drove to the city.

  • Vicki and her friends met at the grove.

  • The next day Vicki saw the picnickers who left all their rubbish on the ground.

  • One day Vicki went to a little grove.

  • In school the teacher told the children about the protection of the nature.

  • The children cleaned the grove from the rubbish.

  • Vicki’s classmates decided to join the “Clean up the Countryside Club”.

  • The grove looked terrible.

б) Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

T. Where has Vicki lived for all her life?

Where did she like to play?

Why was she shocked one day?

What idea came to her head?

Did her friend agree?

What social project did children participate in?

Would you like to join this one?

4. Руханка

SHAKE BREAK _ Song for Kids ♫_ Pancake Manor (Дивись мультимедійний додаток)

Слайд 8

5. Розвиток умінь мовлення. Впр. 7 (ст.172)

Слайд 9

1) Опрацювати фрази для ведення бесіди (в рамці).

2) Робота в групах. Учні читають ситуації та складають діалоги за завданням вправи.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Домашнє завдання.

Слайд 10

Впр.8 (ст.172). Написати статтю для шкільної газети про участь у соціальному проекті.

2. Підведення підсумків.

Слайд 11

Бесіда в режимі T – P1 – P2 – P3.

T. What did we discuss at the lesson today?

Please, continue the phrase. Now I can…

Учні продовжують фразу, згадуючи отримані на уроці знання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цикл уроків англійської мови у 7 класі за підручником А.Несвіт Англійська мова 7 клас(за оновленою програмою 2017року)
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5773
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    VG357531
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання