УРОК 43. ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ТЕМАМИ «ОКЕАНІЯ», «АМЕРИКА»

Опис документу:
Очікувані результати НПД: учні вміють розв'язувати тестові завдання різних рівнів складності, знаходити та аналізувати інформацію за картами атласу. Розвивальна та виховна мета: розвивальна: розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв'язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях 6. Джерело: інтернет-ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 43. ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ТЕМАМИ «ОКЕАНІЯ», «АМЕРИКА»

Очікувані результати НПД: учні вміють розв'язувати тестові завдання різних рівнів складності, знаходити та аналізувати інформацію за картами атласу.

Розвивальна та виховна мета: розвивальна: розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв'язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях 6.

Тип уроку: урок контролю, коригування та оцінювання знань, умінь, навичок.

Обладнання: атласи, роздавальні матеріали із завданнями.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

III. ЕТАП ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ І варіант

I рівень (3 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

1. Укажіть тип електростанцій, на який припадає найбільша частка виробництва електроенергії в Австралії.

А ТЕС;

Б АЕС;

В ГЕС;

Г ВЕС.

2. Оберіть перелік експортних товарів Канади.

А Автомобілі, транспортне обладнання, залізна руда, соя, взуття, кава, фрукти;

Б мінеральна сировина, вовна, баранина, пшениця, молочні продукти;

В копра, тропічні фрукти, бавовна, арахіс

Г машини й обладнання, хімікати, деревина, мінеральна сировина, пшениця.

3. Укажіть назву одного з найбільших вугільних басейнів Америки.

А Орінокський;

Б Аляскинський;

В Західний;

Г Маракайбський.

4. Яка країна посідає першість за видобутком міді в американському регіоні?

А США;

Б Канада;

В Чилі;

Г Аргентина.

5. Укажіть країни, що спеціалізуються на вирощуванні цукрової тростини.

А Аргентина, Болівія;

Б Чилі, Перу;

В США, Канада;

Г Куба, Мексика.

6. Назвіть «автомобільну столицю» США.

А Сан-Франциско;

Б Детройт;

В Нью-Йорк.

Г Сіетл.

II рівень (3 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

1. Установіть відповідність між субрегіонами Океанії та країнами.

1 Мікронезія

2 Меланезія

3 Полінезія

А Мальдіви

Б Палау

В Самоа

Г Вануату

2. Установіть відповідність між державами Америки та типом (підтипом) їх економічного розвитку.

1 Мексика

2 Парагвай

3 Канада

А Країна середніх можливостей

Б Найменш розвинена країна

В Високорозвинена країна

Г Нова індустріальна країна

III рівень (3 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

1. Оберіть три мегалополіси Америки: 1. Кремнієва долина. 2. Приатлантичний. 3. Західноканадський. 4. Примексиканський. 5. Приозерний. 6. Техаський. 7. Каліфорнійський.

2. Наведіть три приклади країн, що входять до складу інтеграційного об’єднання МЕРКОСУР.

IV рівень (3 бали, одне питання на вибір)

1. Порівняйте демографічні процеси в Північній та Центральній Америці. Зробіть відповідні висновки.

2. Які особливості має структура експорту Нової Зеландії? Чим вони зумовлені?

3. Охарактеризуйте особливості, притаманні США у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

ІІ варіант

I рівень (3 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

1. Укажіть тип електростанцій, на який припадає найбільша частка виробництва електроенергії в Канаді.

А ТЕС;

Б АЕС;

В ГЕС;

Г ВЕС.

2. Оберіть перелік експортних товарів Австралії.

А Автомобілі, транспортне обладнання, залізна руда, соя, взуття, кава, фрукти;

Б мінеральна сировина, вовна, баранина, пшениця, молочні продукти;

В копра, тропічні фрукти, бавовна, арахіс;

Г машини й обладнання, хімікати, деревина, мінеральна сировина, пшениця.

3. Укажіть назву найбільшого вугільного басейну Америки.

А Техаський;

Б Аляскінський;

В Аппалачський;

Г Каліфорнійський.

4. Яка країна посідає першість за видобутком бокситів в американському регіоні?

А Мексика;

Б Ямайка;

В Перу;

Г Аргентина.

5. Укажіть країни, що спеціалізуються на вирощування кави.

А Аргентина, Уругвай;

Б Бразилія, Колумбія;

В Еквадор, Панама;

Г Куба, Мексика.

6. Назвіть «авіаційну столицю» США.

А Даллас;

Б Чикаго;

В Нью-Йорк;

Г Сіетл.

II рівень (3 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

1. Установіть відповідність між субрегіонами Океанії та країнами.

1 Мікронезія

2 Меланезія

3 Полінезія

А Маршаллові острови

Б Тувалу

В Тасманія

Г Соломонові острови

2. Установіть відповідність між державами Америки та типом (підтипом) їх економічного розвитку.

1 Бразилія

2 Гаїті

3 Болівія

А Країна середніх можливостей

Б Найменш розвинена країна

В Високорозвинена країна

Г Нова індустріальна країна

ІІІ рівень (3 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

1. Оберіть найбільших промислових райони Америки: 1. Оринокський. 2. Приатлантичний. 3. Західноканадський. 4. Примексиканський. 5. Приозерний. 6. Техаський. 7. Каліфорнійський.

2. Назвіть три країни, які входять до складу інтеграційного об’єднання НАФТА.

ІV рівень (3 бали, одне питання на вибір)

1. Порівняйте демографічні процеси в Північній та Південній Америці. Зробіть відповідні висновки.

2. Які особливості має структура експорту Австралії? Чим вони зумовлені?

3. Поясніть причини тісного зв’язку економіки США та Канади.

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Випереджальне (окремим учням). Підготувати повідомлення про збройні конфлікти та прояви тероризму в Африці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.