До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
2
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

УРОК 4 Тема уроку: Ірраціональні рівняння.

Опис документу:
Мета уроку: • навчальна: сформувати поняття ірраціонального рівняння; познайомити учнів з методами розв’язання найпростіших ірраціональних рівнянь; формувати вміння розв’язувати нескладні ірраціональні рівняння. • розвиваюча: формувати естетичне сприйняття навколишньої дійсності; розвивати розумову діяльність; розвивати нестандартне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: «Ірраціональні рівняння»
Слайд № 1

Тема уроку: «Ірраціональні рівняння»

“Предмет математики настолько серьезен, что полезно не упускать случая делать его немного занимательным”. Б.Паскаль
Слайд № 2

“Предмет математики настолько серьезен, что полезно не упускать случая делать его немного занимательным”. Б.Паскаль

Мета уроку: Познайомитись з поняттям ірраціонального рівняння; познайомитись з методами розв’язання найпростіших ірраціональних рівнянь; навчитись ...
Слайд № 3

Мета уроку: Познайомитись з поняттям ірраціонального рівняння; познайомитись з методами розв’язання найпростіших ірраціональних рівнянь; навчитись розв’язувати нескладні ірраціональні рівняння.

Виконайте усно: Порівняйте числа: Чи перетинає графік функції пряма? а) б) в) 3. Яка з точок належить графіку функції а) А (18; 3) б) В(64; 2) в) С...
Слайд № 4

Виконайте усно: Порівняйте числа: Чи перетинає графік функції пряма? а) б) в) 3. Яка з точок належить графіку функції а) А (18; 3) б) В(64; 2) в) С (-64; -2) г) D (1; -1)? 4. Чи належить області визначення функції число а) 2,9; б) -4; в) 3,5; г) 3,18.

Тренувальні вправи Обчислити: Обчислити: Позбутись від ірраціональності в знаменнику дробу:
Слайд № 5

Тренувальні вправи Обчислити: Обчислити: Позбутись від ірраціональності в знаменнику дробу:

Перевір себе! Відповіді до тренувальних завдань: Відповідь: 3 Відповідь: 22 Відповідь:
Слайд № 6

Перевір себе! Відповіді до тренувальних завдань: Відповідь: 3 Відповідь: 22 Відповідь:

Давайте пригадаємо  Що називається рівнянням? Що називається коренем рівняння? Сформулюйте означення рівняння-наслідку. Що таке сторонній корінь? ...
Слайд № 7

Давайте пригадаємо  Що називається рівнянням? Що називається коренем рівняння? Сформулюйте означення рівняння-наслідку. Що таке сторонній корінь? Доведіть, що число -1 є стороннім коренем рівняння 6. Що таке ОДЗ рівняння? Наведіть відповідний приклад. Знайдіть ОДЗ наступних виразів: 8. Які рівняння називають рівносильними на деякій множині? 9. Які дії при розв'язанні рівнянь призводять до порушення рівносильності.

Ірраціональні рівняння Ірраціональними називають рівняння, в яких під знаком кореня міститься змінна. Наприклад: - ірраціональні рівняння.
Слайд № 8

Ірраціональні рівняння Ірраціональними називають рівняння, в яких під знаком кореня міститься змінна. Наприклад: - ірраціональні рівняння.

Приклад 1. Розв'яжіть рівняння: Розв'язання Рівняння не має коренів, так як корінь з парним показником не може бути від'ємним. Приклад 2. Розв'яжіт...
Слайд № 9

Приклад 1. Розв'яжіть рівняння: Розв'язання Рівняння не має коренів, так як корінь з парним показником не може бути від'ємним. Приклад 2. Розв'яжіть рівняння: Розв'язання Перевірка: Відповідь: 2.

Приклад 3. Розв'яжіть рівняння: Розв'язання: Відповідь: 14.
Слайд № 10

Приклад 3. Розв'яжіть рівняння: Розв'язання: Відповідь: 14.

Приклад 4. Розв'яжіть рівняння: Обидві частини рівняння піднесемо до квадрата: після перетворення отримаємо: Знову піднесемо до квадрата обидві час...
Слайд № 11

Приклад 4. Розв'яжіть рівняння: Обидві частини рівняння піднесемо до квадрата: після перетворення отримаємо: Знову піднесемо до квадрата обидві частини рівняння: Звідси Перевірка: Відповідь: 5.

Розв’яжіть рівняння:
Слайд № 12

Розв’яжіть рівняння:

Попрацюймо над тестами!
Слайд № 13

Попрацюймо над тестами!

Як ви працювали на уроці? Сьогодні я дізнався… Було цікаво… Було важко… Я виконував завдання… Я навчився… Я придбав… Я не зрозумів… У мене не вийшл...
Слайд № 14

Як ви працювали на уроці? Сьогодні я дізнався… Було цікаво… Було важко… Я виконував завдання… Я навчився… Я придбав… Я не зрозумів… У мене не вийшло… Я не зміг… Я спробую… Мене здивувало… Мені захотілось… Урок навчив мене…

Додаткове домашнє завдання: Розв’яжіть рівняння:
Слайд № 15

Додаткове домашнє завдання: Розв’яжіть рівняння:

Дякую за увагу!
Слайд № 16

Дякую за увагу!

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тест для самоперевірки №3

«Ірраціональні рівняння»


1. Яке з рівнянь не є
ірраціональним?

а);

б) ;

в) ;

г) ;

д) .

  1. Знайдіть розв’язки рівняння :

а) 5; 6; 7;

б) 5; 7;

в) 6; 7;

г) 7;

д) 7; 0.

  1. Яке з рівнянь не має розв’язків?

а);

б) ;

в) ;

г)

д) .

  1. Яке з чисел є розв’язком рівняння

а) – 3, 4;

б) 4, - 4;

в) - 2, 4;

г) 4, - 2;

д) 0, 0.

  1. Яке з чисел є розв’язком рівняння ?

а) -4;

б) 4;

в) Розв’язків немає;

г) 2;

д) - 2.

  1. Розв’язати рівняння

а) 3;

б) 0,6;

в) - 3;

г) -0,6;

д) 1 .

  1. Скільки розв’язків має рівняння

а) Один;

б) Два ;

в) Три;

г) Безліч;

д) Жодного.

  1. Із запропонованих варіантів відповідей оберіть ті, які задовольняють рівняння ?

а) 0;

б)1;

в) -1;

г) 2;

д) -2.

  1. Яким із запропонованих проміжків належить ОДЗ рівняння ?

а) ;

б) ;

в) ;

г) ;

д) .

  1. Які із запропонованих нижче рівнянь зводяться до квадратних методом заміни змінних?

а);

б) ;

в)

г)

д) .

  1. До кожного рівняння 1 – 4, доберіть метод його розв’язання а) – д).

1) ; а) Піднесення до кубу обох частин рівняння

2) ; б) Піднесення до квадрату обох частин рівняння

3) ; в) Метод заміни змінних

4) ; г) Піднесення до четверного степеню обох частин рівняння.

д) Піднесення до восьмого степеню обох частин рівняння.

  1. До кожного рівняння 1-4 підібрати його область визначення

а) – д):

1); а)

2) ; б)

3) ; в)

4) . г)

д)

Відповіді:

Номер тесту

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Відповідь

б)

г)

в)

а)

б)

а)

а)

б)в)

б)г)д)

б)г)д)

1-б

2-а

3-в

4-г

1-в

2-а

3-б

4-г

Шкала оцінювання:

Шкала оцінювання:

Максимальна кількість балів: 20

Мінімальна кількість балів: 1

Номер тесту

1 – 7

8 – 10

11 – 12

Кількість балів

По 1 балу

По 2 бали

По 3 бали

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.