УРОК 27 Тема. Додавання і віднімання натуральних чисел. Вирази.

Опис документу:
УРОК 27 Тема. Додавання і віднімання натуральних чисел. Вирази. Мета: перевірити засвоєння учнями теми «Додавання і віднімання натуральних чисел. Вирази». Тип уроку: перевірка та корекція знань, навичок та вмінь. Хід уроку Тематична контрольна робота № 2 Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 27

Тема. Додавання і віднімання натуральних чисел. Вирази.

Мета: перевірити засвоєння учнями теми «Додавання і віднімання натуральних чисел. Вирази».

Тип уроку: перевірка та корекція знань, навичок та вмінь.

Хід уроку

Тематична контрольна робота 2

Варіант 1

  1. Обчисліть: 1) 5 693 + 29 758; 2) 42 735 – 4 028.

  2. На одній полиці було 47 книжок, що на 14 менше, ніж на другій, а на третій — на 17 книжок більше, ніж на першій. Скільки книжок було на трьох полицях разом?

  3. Виконайте завдання, обираючи зручний порядок обчислення:

1) (228 + 453) + 772; 2) 163 + 236 + 364 + 237.

  1. Перевірте, чи правильна нерівність:

1674 – (673 + 437) > 1885 – (648 + 664)?

  1. Знайдіть значення т за формулою: т = 47 – 7t, якщо t = 5.

  2. Спростіть вираз 389 + х + 211 і знайдіть його значення при х = 456.

  3. Микола купив т олівців по 80 к. і 6 зошитів по п к. На скільки більше заплатив хлопчик за зошити, ніж за олівці? Складіть вираз і знайдіть значення отриманого виразу при т = 7, n = 95.

  4. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок дій:

1) (913 + 798) – 613; 2) 252 – (96 + 152).

Варіант 2

  1. Обчисліть: 1) 3 743 + 19 658; 2) 37 435 – 8 067.

  2. На першій ділянці росло 52 дерева, що на 14 більше, ніж на другій, а на третій — на 19 менше, ніж на першій. Скільки дерев росло на трьох ділянках разом?

  3. Виконайте додавання, обираючи зручний порядок дій:

1) (486 + 352) + 514; 2) 146 + 255 + 345 + 254.

  1. Порівняйте, чи правильна нерівність:

6 011 – (1 539 – 438) < 5 791 – (2 418 – 1 336)?

  1. Знайдіть значення а за формулою а = 4b + 7, якщо b = 19.

  2. Спростіть вираз 257 + t + 143 і знайдіть його значення при t = 607.

  3. Андрійко купив 14 конвертів по а к. та b марок по 80 к. На скільки більше заплатив хлопчик за марки, ніж за конверти? Складіть вираз та. обчисліть його значення, якщо а = 12, b = 1.

  4. Знайдіть значення виразів, обираючи зручний порядок дій:

1) (959 + 358) 459; 2) 879 (458 + 179).

II. Домашнє завдання

Ознайомитися з розділом «Мова, яка зрозуміла всім» і скласти 3 запи­тання до математичної вікторини за цим розділом. Додатково: № 280, 254, 207.

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн