урок 10. 7 клас

Опис документу:
Тема. Контрольна робота 1 Мета: - виявити рівень засвоєння основних понять, термінів і правил; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми; - розвинути практичні уміння учнів самостійно визначати види речовин, валентність хімічних елементів та складати формули бінарних сполку; - виховати індивідуальну роботу кожного учня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 10

Тема. Контрольна робота 1

Мета: - виявити рівень засвоєння основних понять, термінів і правил; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми;

  • розвинути практичні уміння учнів самостійно визначати види речовин, валентність хімічних елементів та складати формули бінарних сполку;

  • виховати індивідуальну роботу кожного учня.

Тип уроку: перевірка знань, умінь та навичок.

Форми роботи: написання контрольної роботи.

Обладнання: ПСХЕ, картки із завданнями, контрольний зошит.

Хід уроку

  1. Організація класу.

Вчитель пояснює завдання контрольної роботи, оформлення відповідей, час виконання.

  1. Письмова контрольна робота.

Варіант 1

Початковий рівень (кожне завдання по 1 балу)

  1. Проста речовина – це...

  2. Атом – це…

  3. Валентність – це…

Середній рівень (кожне завдання по 1 балу)

  1. Установіть відповідність:

Назва хімічного елемента Символ

1 Цинк а) Н

2 Гідроген б) Са

3 Кальцій в) Zn

4 Бор г) В

  1. Що означають такі записи: 5N2, 7СО2, 5О2, 8Na.

  2. Встановіть відповідність:

Хімічний елемент Відносна атомна маса

1 Натрій а) 35,5

2 Купрум б) 23

3 Хлор в) 64

4 Бор г) 11

Достатній рівень (кожне завдання по 1,5 бали)

  1. Випишіть з даного переліку метали: Сu, Ag, C, Fe, N2, S, O3.

  2. Опишіть якісний та кількісний склад сполуки: а) CaCO3; б) Н2SO4.

Високий рівень (кожне завдання по 1,5 бали)

  1. Обчисліть валентності елементів у їх сполуках з Оксигеном:

а) CaO; б) Rb2O;в) SnO2; г) As2O5;д)Br2O7;е) KrO4.

10. Складіть формули сполук:

а) Гідрогену з Фосфором;

б) Йоду з Оксигеном;

в) Магнію з Оксигеном.

Варіант 2

Початковий рівень (кожне завдання по 1 балу)

  1. Складна речовина – це...

  2. Хімічний елемент – це…

  3. Відносна атомна маса – це…

Середній рівень (кожне завдання по 1 балу)

  1. Установіть відповідність:

Назва хімічного елемента Символ

1 Хлора) Н

2 Гідроген б) С

3 Карбонв) Cl

4 Барій г) Вa

  1. Що означають такі записи: 5Н2, 7С, 9О2, 8К.

  2. Встановіть відповідність:

Хімічний елемент Відносна атомна маса

1 Сульфур а) 11

2 Алюміній б) 40

3 Кальцій в) 27

4 Бор г) 32

Достатній рівень (кожне завдання по 1,5 бали)

  1. Випишіть з даного переліку неметали: Са, F, C, Fe, Н2, S,Ag,O2.

  2. Опишіть якісний та кількісний склад сполуки: а) ВaCO3; б) К2SO3.

Високий рівень (кожне завдання по 1,5 бали)

  1. Обчисліть валентності елементів у їх сполуках з Гідрогеном:

а) Н2O; б) SiO2; в) PH3; г) H2S;д)HF;е) HBr.

10. Складіть формули сполук:

а) Гідрогену з Хлором;

б) Фосфор з Оксигеном;

в) Калій з Оксигеном.

  1. Домашнє завдання.

Повторити таблицю ,,Хімічні елементи та їх вимова.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн