Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

«Український рушник та вишиванка- символи нашої Батьківщини»

Я і Україна

10.06.2021

95

1

0

Опис документу:
«Український рушник та вишиванка- символи нашої Батьківщини» Мета: формувати патріотичні почуття; продовжувати знайомити дітей із символами України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, мовлення; вправляти у слуханні та розумінні віршованого тексту; розширити словниковий запас дітей відповідно за темою, уявлення дітей про рідну країну; виховувати інтерес до своєї країни. Автор : Віка Чекунова
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Український рушник та вишиванка- символи нашої Батьківщини»

Мета: формувати патріотичні почуття; продовжувати знайомити дітей із символами України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, мовлення; вправляти у слуханні та розумінні віршованого тексту; розширити словниковий запас дітей відповідно за темою, уявлення дітей про рідну країну; виховувати інтерес до своєї країни.

Хід заняття

- Діти, подивіться, які гарна лялька до нас завітала. А що в неї незвичайне? (Одяг.) А зараз ми з нею привітаємось і познайомимось. Добрий день, люба госте! Ляльку звати  Олена  і вона хоче розповісти вам вірш І. Січовика ≪Рідний край≫.

Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься Україна.

Про що цей вірш? (Відповіді дітей.) Так, цей вірш про нашу Батьківщину — Україну.

- А що для вас означає Батьківщина? (Відповіді дітей.) Перегляньмо відео-презентацію під назвою «Україна»

- Про що було відео?

 -  Діти,  а як називають людей,  які живуть на Україні? (українці). А хто ви? (українці). Якою мовою розмовляють українці? (рідною, українською). Діти, що можна сказати про нашу рідну українську мову, яка вона?

Д\гра « Моя Україна»

Мета: навчати дітей утворювати прикметники до слів; розвивати пам'ять, мислення; виховувати любов до України,патріотичність.

 - Діти, подивіться на одяг нашої Оленки. Він у неї не звичайний, а святковий. Малята, скажіть, будь ласка, у що одягнений Оленка?(сорочка-вишиванка, спідниця, фартушок, на голові віночок, на шиї - червоне намисто, на ногах - червоні чобітки) Давайте спробуємо змінити слова,які  ви назвали

Д\ гра «Зроби слова лагідними»

Сорочка (А лагідно як сказати?) - сорочечка,

Дівчина - дівчинка;

Вишиванка - вишиваночка;

Спідниця - спідничка;

Чоботи - чобітки;

Пояс - поясочок;

Фартух - фартушок.

Д\ гра «Яке наше вбрання?»

( вчити дітей добирати відповідні прикметники до іменників)

- Українська сорочка яка? (вишита, тоненька, лляна, біла)

- Українські шаровари які? (широкі, червоні, просторі, великі, українські)

- Українська спідничка яка? (невеличка, яскрава, зручна, синя, пряма, вишита)

- Український пояс який? (чоловічий, широкий, міцний, довгий, ошатний)

- Українські чобітки які? (червоні, міцні, високі, невисокі, зручні)

- Український віночок який? (різнокольоровий, гарний, квітучий, новий, барвистий)

- Молодці, малята! А зараз ми з вами трішки відпочинемо.

Рухлива гра «Передай віночок»

Діти стають у коло. Під веселу українську мелодію передають віночок одне одному. Коли музика зупиняється, дитина, у чиїх руках опинився віночок, виходить на середину і танцює з віночком на голові довільні рухи. Коли це хлопчик, то він вибирає собі дівчинку і танцюють удвох.  Решта дітей весело плескають у долоні

-А ще Оленка принесла нам подарунок. Що принесла Олена? (Рушник) Давайте ми з вами розглянемо його. Чим він вишита? (різнокольоровими нитками)А кожен колір має свою мову. 

Червоний колір - означає символ любові і щирості.

Синій колір - символ неба, сили і здоров'я.

 Жовтий колір - символ сонця і хліба.

Зелений - символ життя, рослинного світу.

-так швидко проминув час, нашій гості вже час додому .Пропоную кожному з вас на пам'ять про сьогоднішнє заняття намалювати українські рушники , використовуючи кольори,про які я  вам розповіла. Та перед роботою потрібно розімяти наші пальчики.

Пальчикова гімнастика «Червона калина»

Є в нас ягідка одна, (Пальчики зімкнені в кільце.)

Дуже гарна та смачна, (Незначні повороти кистю руки.)

Не ожина, не малина, (Легке струшування кистями рук.)

А червоная калина. (Плескання в долоні.)

А тепер підходьте до столу і починайте малювати. 

Самостійна робота дітей під спокійний музичний супровід. 

-Які чудові рушнички ви намалювали прикрасимо ними нашу групу. Подякуємо Оленці за цікаве заняття та запросимо до нас в гості на наступні заняття.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили