Мета: познайомити учасників з основними компонентами тренінгу. Формувати в учасників тренінгу навички ефективної взаємодії у команді, підвищувати самооцінку членів педагогічного колективу. Удосконалювати вміння конструктивного спілкування для створення єдиної команди. Здійснювати психопрофілактику психічного здоров’я педагогів, розвивати самоусвідомлення, саморефлексію, самоаналіз як необхідні складові здоров’я педагогів.
Завдання:
Проінформувати педагогів щодо наявності методів профілактики й боротьби зі стресом та його наслідками.
Розвивати у педагогів уміння короткої самопрезентації.
Формувати взаємоповагу та довіру одне до одного.
Сприяти визнанню педагогами своєї цінності, вчити гуманно ставитися до себе.
Підвести педагогів до розуміння перспектив командної роботи для підвищення престижу навчального закладу.
Зняти психологічну втому.