Тренінг особистісного зростання для педагогів "Успішна людина - це я" частина 1.

Опис документу:
Мета: формування внутрішньої позиції успішного педагога у молодих фахівців, розширення зони особистої упевненості педагогів, прийняття своїх сильних сторін , сприяючих ефективній взаємодії з оточенням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тренінг особистісного зростання для молодих фахівців

"Успішна людина - це я"

Мета: формування внутрішньої позиції успішного педагога у молодих фахівців.

Завдання:

1. Розширення зони особистої упевненості педагогів.

2. Прийняття сильних сторін особи, сприяючих ефективній взаємодії з оточенням.

Хід заняття

1.Правила групи.

-Тренінг-це своєрідна серйозна гра, під час якої набуваються нові та вдосконалюються уже набуті важливі практичні навички. Також це обмін досвідом. А ще ми з вами будемо вчитися отримувати задоволення від життя, від кожної справи ,на яку ви тратите свої знання та енергію. Навчимося бачити все позитивне, що відбувається з нами. Не зациклюватись на дрібних невдачах та проблемах, а сміливо їх вирішувати. Забудьте про свої негаразди і пам’тайте «Если к другому уходит невеста, то неизвестно, кому повезло».

Наша робота базується на таких правилах, а саме:

* довірливий стиль спілкування;

* активна участь в тому, що відбувається;

* спілкування за принципом "тут і тепер";

* повага до того, хто говорить.

2. Вправа «Копілка радості».

-Усі ми родом з дитинства, – сказав колись Антуан де Сент Екзюпері. Дійсно, у кожного бувають моменти, коли хочеться повернутися у світ, де все загадково, а водночас зрозуміло, де в рукавичці вміщається добірне лісове товариство, квіти розмовляють, а грізні леви всміхаються. Де все відбувається вперше…

Закрийте очі і в думках поверніться в своє дитинство, в те місце,де вам було дуже добре. Можливо ви любили бути в мами на руках і слухати її чарівний голос…А для когось це буде сунична поляна в сосновому лісі…Для іншого морозний день, де ви летите на санчатах і падаєте в сніг горілиць…

Передаючи копілку по колу, кожен розповідає свої спогади.

-Таких щасливих моментів у вашому житті було і буде безліч. Не лініться відшукувати ці крупинки щастя, бережіть їх у своїй пам’яті. І коли вам сумно, згадуйте їх. Вони допоможуть жити вам в любові, випромінювати тепло та щастя.

Питання:

* що взнали нового про учасників тренінгу;

* що запам'яталося;

* як себе зараз почуваєте.

3.Вправа «Чарівний клубочок»

-Всі ми знаємо, що комплімент-це сила, якою ще требе вміти користуватись. За допомогою правильного компліменту зможеш обеззброїти будь-кого. Комплімент допоможе тобі знайти вихід з будь-якої конфліктної ситуації. Але потрібно пам’ятати про щирість. Занадто настирні лестощі можуть "відштовхнути" людину. Копліменти бувають різними .Одними ми виражаємо захоплення зовнішністю людини, іншими-її смак, або риси характеру, або вміння виховувати дітей… Звичай говорити людині хороше про неї виник і прижився не випадково: він допомагає людям спілкуватися, жити разом, разом працювати. Коли людину підтримати, похвалити, підкреслити щось хороше в ній, вона почуває себе впевненіше, намагається дорівнювати уявленню, яке про неї склалося. 

Зараз ми з вами спробуємо зробити комплімент стосовно зовнішнього вигляду. Нам в цьому допоможе чарівний клубочок, який разом з вами вибиратиме того, хто вам сподобався.

Питання:

* як ви зараз себе почуваєте;

* що змінилося у вашому стані;

*чи важко було виконувати вправу.

4. Вправа «Мікрофон».

- Я хочу поговорити про ваші успіхи. Життя таке різноманітне, що в ньому завжди знайдеться сфера, в якій ви успішні. Згадайте, будь ласка яке-небудь досягнення, яке сталося за останній час, при цьому не має значення, велике воно чи маленьке, головне, щоб це було важливо для вас. Подумайте про це 1-2 хвилини.

Передаючи мікрофон по колу, кожен розказує про свої успіхи. Після кожної розповіді учасники тренінгу аплодують і кажуть «Ми раді за тебе!».

Питання:

* чи легко було говорити про свої успіхи;

* чи дізналися ви щось нове про кого-небудь;

* чи легко було радіти разом з іншими;

* як почували себе, коли говорили про свої досягнення.

*що було легше: говорити про себе чи про колегу.

5.Вправа «Обмін партнерами».

-Зараз я пропоную вам трішки розім’ятись. І взагалі, якщо ви хочете почуватись більш щасливими, побільше рухайтесь. Це можуть бути і прогулянки в ліс чи парк, і заняття спортом, а також танці. Під час руху виробляються в організмі ендорфіни - гормони щастя. А такоє рух допомагає підтримувати нашу фігуру в формі. Тож зараз знайдіть кожен собі пару. Під час танцю вам потрібно знайти очима собі наступного партнера і також очима домовтесь з ним про обмін місцями. Не забувайте, ніяких слів, лише «красномовний» погляд.

Питання:

*наскільки важкою(легкою) була для вас вправа;

*чи легко зрозуміти іншого.

6.Вправа «Цвітіння троянди».

- І на Сході, і на заході деякі квіти з давніх часів розглядалися як символи "Я". В Індії, на Тібеті - лотос, в Європі, Персії - троянда.

Зараз я пропоную виконати вправу "Цвітіння троянди", яка допоможе відчути внутрішню життєву силу.

Вправа для медитації "Цвітіння троянди"

Перед проведенням медитації необхідно попросити учасників сісти зручно (руки вільно лежать на колінах; зняти окуляри, якщо вони є; якнайкраще розслабитися) і закрити очі.

-Уявіть кущ троянди : корені, стебла, листя, а на самому верху - бутон. Бутон закритий і оточений зеленими чашолистками. Деякий час розглядайте усі деталі. Пройдіться рукою по стеблу. Відчуваєте, як боляче колючки ранять ваші пальчики? Отак і вашу душу ранять гіркі слова, сказані в ваш адрес. Подивіться уважно, якого кольору бутон вашої квітки.

А тепер уявіть, що чашолистки стали розкриватися, розгортатися назовні, відкриваючи погляду приховані раніше пелюстки - ніжні, тонкі, все ще закриті. Ви навіть чуєте легкий шелест. Це ніби почути тишу…

Тепер починають повільно розкриватися самі пелюстки. У міру того, як це відбувається, ви усвідомлюєте, що в глибинах вашої істоти також відбувається деякий розквіт. Ви відчуваєте, як у вас щось розкривається і поступово виходить на світло усвідомлення.

Дивлячись на троянду, ви відчуваєте, що вона відкривається в тому ж темпі, що і ви. Її розкриття - це ваше розкриття. Ви продовжуєте спостерігати, як троянда відкривається світлу і повітрю, виявляючи себе світу в усій красі. Ви вдихаєте аромат і вбираєте його своєю істотою.Запам’ятайте цей аромат і ці відчуття. Відзначте,як воно посилюється.

А тепер відкрийте очі і подивіться один на одного, відчуйте підтримку, свою внутрішню силу. Коли це буде необхідно ви відчуєте цей стан знову.

Питання:

* що ви зараз відчуваєте;

* чи були труднощі під час виконання вправи.

7.Домашнє завдання.

Оформлення візитки, вкажіть своє тренінгове ім'я. Розкажіть про своє ім'я так, щоб учасники тренінгу змогли його запам'ятати.

Це може бути як ваше власне ім’я, так і видумане. Можливо ви себе асоціюєте з якимось літературним героєм, чи з однією із чотирьох стихій, чи просто вам подобається таке слово. Вашу фантазію ми не обмежуємо.

8.Прощання.

- Давайте попрощаємося. Встаньте усі в круг, обніміться руками.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!