Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Тренінг для вчителів математики "Діяльнісний підхід як основа нових освітніх стандартів"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Інноваційні технології навчання

Для кого: Дорослі

23.10.2021

138

23

0

Опис документу:

Тренінг для вчителів "Нова українська школа: крок у майбутнє" .

Мета: ознайомити учасників із загальними тенденціями, аналізом проблем середньої освіти в Україні, головними умовами розробки ефективної моделі освітнього середовища школи, орієнтованого на соціалізацію особистості школяра в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової школи.

Завдання:

- розкрити поняття діяльнісного підходу як основи організації навчально-виховного процесу в 5 класі в умовах прийняття нових державних стандартів;

- ознайомити з основними поняттями, формами та методами його впровадження;

- сприяти створенню освітніх траєкторій шляхом упровадження діяльнісного методу у практику роботи середньої школи;

- показати специфіку застосування діяльнісного підходу на уроках математики;

- сприяти створенню позитивного особистісно зорієнтованого освітнього середовища;

- розробити критерії результативності уроку з використанням діяльнісного методу навчання.

Очікувані результати: розкрити основи застосування діяльнісного підходу у навчально-виховному процесі середньої школи; набуття учасниками тренінгу нових професійних навичок та умінь.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ТРЕНІНГ «Діяльнісний підхід як основа нових освітніх стандартів» Підготувала: Вчителька математики Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької сели...
Слайд № 1

ТРЕНІНГ «Діяльнісний підхід як основа нових освітніх стандартів» Підготувала: Вчителька математики Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області Ніколаєва Віта Михайлівна « НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА : КРОК У МАЙБУТНЄ» 2021

Дитина потребує діяльності весь час і втомлюється не від діяльності, а від її одноманітності та однобічності К.Ушинський 2021 «Ми позбавляємо дітей...
Слайд № 2

Дитина потребує діяльності весь час і втомлюється не від діяльності, а від її одноманітності та однобічності К.Ушинський 2021 «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо сьогодні навчати так, як навчали цього вчора» Джордж Дьюї

Динамічна руханка «Що в нас спільного?» Мета: продовжити знайомство групи, активізувати учасників, формувати дружній колектив, створення позитивног...
Слайд № 3

Динамічна руханка «Що в нас спільного?» Мета: продовжити знайомство групи, активізувати учасників, формувати дружній колектив, створення позитивного настрою.   Кожен з учасників повинен назвати загальну ознаку присутніх, та придумати будь яку рухливу дію, тім кому притаманна така ознака виконують цю дію ! Наприклад : - хто народився влітку - підніміть праву руку; -    хто має зелений колір очей - присядьте; -   у кого на одязі є ґудзики - торкніться коліна протилежним ліктям ; -    ...

1 4 2 3 КОМПЕТЕНЦІЇ ІДЕАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЯ ХТО ВІН ? ВЧИТЕЛЬ НУШ Вправа « Портрет ідеальньного вчителя» (робота в групах) РИСИ ХАРАКТЕРУ ХАРАКТЕРНЕРНІ ...
Слайд № 4

1 4 2 3 КОМПЕТЕНЦІЇ ІДЕАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЯ ХТО ВІН ? ВЧИТЕЛЬ НУШ Вправа « Портрет ідеальньного вчителя» (робота в групах) РИСИ ХАРАКТЕРУ ХАРАКТЕРНЕРНІ ОЗНАКИ ФАХІВЦЯ

Діяльнісний підхід в освіті - спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування те...
Слайд № 5

Діяльнісний підхід в освіті - спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.

Компоненти діяльнісного підходу ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ 4 АКТИВНЕ НАВЧАННЯ 1 КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ 2 НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ВІДКРИТТЯ 3 ЕМПІРИЧНЕ НАВЧАННЯ 5 ПРОБ...
Слайд № 6

Компоненти діяльнісного підходу ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ 4 АКТИВНЕ НАВЧАННЯ 1 КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ 2 НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ВІДКРИТТЯ 3 ЕМПІРИЧНЕ НАВЧАННЯ 5 ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ 6

Активне навчання це підхід, відповідно до якого учні активно залучені або зацікавлені в процесі навчання. Активна участь характеризується наявністю...
Слайд № 7

Активне навчання це підхід, відповідно до якого учні активно залучені або зацікавлені в процесі навчання. Активна участь характеризується наявністю вибору в дитини, її автономії, як у виконанні завдання, так і щодо того, коли та в який спосіб реагувати чи відповідати.

Кооперативне навчання різновид навчальної стратегії, яка розроблена для максимально корисного використання позитивної соціальної взаємодії однолітк...
Слайд № 8

Кооперативне навчання різновид навчальної стратегії, яка розроблена для максимально корисного використання позитивної соціальної взаємодії однолітків, коли учні об’єднуються для виконання певного завдання

Емпіричне навчання може слугувати «природним середовищем для інтеграції освітньої програми, пропонуючи дітям можливості «гри» під час: вивчення дро...
Слайд № 9

Емпіричне навчання може слугувати «природним середовищем для інтеграції освітньої програми, пропонуючи дітям можливості «гри» під час: вивчення дробів, наприклад, розрізаючи фрукти на частинки; засвоєння природничо-наукових понять, як-от життєві цикли насіння або як визначити, чи свіже яйце».

Навчання через відкриття Уже наявні знання учнів у певній сфері є основою для подальшого відкриття, воно не з’являється нізвідки, і це підтверджує ...
Слайд № 10

Навчання через відкриття Уже наявні знання учнів у певній сфері є основою для подальшого відкриття, воно не з’являється нізвідки, і це підтверджує основну роль наставництва у навчанні через відкриття. Умови для навчання мають бути такими, щоб у результаті пошуку дитині відкривалася істина, яка для дорослого є звичними речами.

Проблемне навчання передбачає навчальну діяльність, що вибудовується навколо певних проблем та розмірковування над ними у невеликих групах, діяльні...
Слайд № 11

Проблемне навчання передбачає навчальну діяльність, що вибудовується навколо певних проблем та розмірковування над ними у невеликих групах, діяльність яких фасилітується вчителем.

Проєктне навчання один з видів навчання на основі запитів дитини, де основний результат – проєкт – центральна ідея, проблемне питання, навколо яких...
Слайд № 12

Проєктне навчання один з видів навчання на основі запитів дитини, де основний результат – проєкт – центральна ідея, проблемне питання, навколо яких планується та організовується навчання

ОЗНАКИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ Діяльність тут і зараз. Бери й роби. Перша спроба, друга… Скільки хочеш! Радість від результату. Нічого не бійся! Помил...
Слайд № 13

ОЗНАКИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ Діяльність тут і зараз. Бери й роби. Перша спроба, друга… Скільки хочеш! Радість від результату. Нічого не бійся! Помилки – це добре! ВІРЮ, НЕ ВІРЮ ? Обчисліть, уважно: 230-220×0,5 =? Можливо, ви не повірите, Але відповідь 5!

А ви боїтеся припуститися помилки? Я сподіваюся, що в наступному році ви будете помилятися. Тільки помиляючись, ви створюєте щось нове, вчитеся, жи...
Слайд № 14

А ви боїтеся припуститися помилки? Я сподіваюся, що в наступному році ви будете помилятися. Тільки помиляючись, ви створюєте щось нове, вчитеся, живете, рухаєтеся, змінюєте себе і світ. Ви робите щось, чого раніше не робили, і що найважливіше, ВИ НЕ СИДИТЕ, СКЛАВШИ РУКИ. Робіть Нові Помилки. Великі, приголомшливі! Помиляйтеся так, як ніхто до вас не помилявся! Чи не завмирайте, не зупиняйтеся, не кажіть собі «досить», або «це не зовсім» ні про що - ні про творчість, ні про любов, ні про роботу, ні про сім'ю або життя. Як би вам не було страшно робити що-небудь - робіть! Здійснюйте свої власні помилки і в прийдешньому році і завжди! Ніл Гейман

1 4 2 3 НАВЧИТИ ЖИТИ НАВЧИТИ ПРАЦЮВАТИ І ЗАРОБЛЯТИ ! ВЧИТЕЛЬ НУШ ЗАВДАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НАВЧИТИ ЗДОБУВАТИ ЗНАННЯ НАВЧИТИ ЖИТИ РАЗОМ
Слайд № 15

1 4 2 3 НАВЧИТИ ЖИТИ НАВЧИТИ ПРАЦЮВАТИ І ЗАРОБЛЯТИ ! ВЧИТЕЛЬ НУШ ЗАВДАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НАВЧИТИ ЗДОБУВАТИ ЗНАННЯ НАВЧИТИ ЖИТИ РАЗОМ

Діяльнісний підхід у навчанні передбачає: переорієнтацію навчання з традиційного засвоєння і запам'ятовування готових форм знань на процес їх отрим...
Слайд № 16

Діяльнісний підхід у навчанні передбачає: переорієнтацію навчання з традиційного засвоєння і запам'ятовування готових форм знань на процес їх отримання і функціонування; формування основних видів діяльності (спілкування, пізнавальної навчальної діяльності), співвідношення і пріоритет яких змінюватимуться впродовж навчання; цілеспрямоване формування основних умінь і навичок як розумових дій на основі поетапного їх відпрацювання.

ТРАДИЦІЙНЕ ІННОВАЦІЙНЕ БУЛО СТАЛО
Слайд № 17

ТРАДИЦІЙНЕ ІННОВАЦІЙНЕ БУЛО СТАЛО

Слайд № 18

СУЧАСНІ ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ ДІТИ “пальчикового покоління” МАЮТЬ кліпове мислення НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ рухової активності ЗАЛЕЖНІ від гаджетів Низький % тих,...
Слайд № 19

СУЧАСНІ ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ ДІТИ “пальчикового покоління” МАЮТЬ кліпове мислення НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ рухової активності ЗАЛЕЖНІ від гаджетів Низький % тих, хто дійсно любить читати

ЗНАННЄВИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ КОМПЕТЕНТ - НІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ НАВИЧКИ ХХI СТОЛІТТЯ
Слайд № 20

ЗНАННЄВИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ КОМПЕТЕНТ - НІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ НАВИЧКИ ХХI СТОЛІТТЯ

У ХХІ столітті неграмотні не ті, хто не вміють читати і писати, а ті, хто не вміють ВЧИТИСЯ! А ще – ЗАБУВАТИ те, чого навчилися і перевчитися... Ел...
Слайд № 21

У ХХІ столітті неграмотні не ті, хто не вміють читати і писати, а ті, хто не вміють ВЧИТИСЯ! А ще – ЗАБУВАТИ те, чого навчилися і перевчитися... Елвін Тоффлер

НАВИЧКИ ХХІ СТОЛІТТЯ - КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ І ВМІННЯ КОМПЛЕКСНО ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ - МЕДІАГРАМОТНІСТЬ І ЗНАННЯ ОСНОВ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ - ГНУЧКІСТЬ РОЗУМУ...
Слайд № 22

НАВИЧКИ ХХІ СТОЛІТТЯ - КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ І ВМІННЯ КОМПЛЕКСНО ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ - МЕДІАГРАМОТНІСТЬ І ЗНАННЯ ОСНОВ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ - ГНУЧКІСТЬ РОЗУМУ І БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА (LONGLIFE LEARNING) - ВИСОКІ ПОКАЗНИКИ ЕМОЦІЙНОГО І СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ - СОЦІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ (PEOPLE MANEDGMENT) - УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ ВІДДАЛЕНО, ЗБИРАТИ І ОБРОБЛЯТИ ВЕЛИКІ ОБСЯГИ ІНФОРМАЦІЇ - МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ (УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ НА СТИКІ ПРОФЕСІЙ)

ПІДХІД – стратегія або педагогіка, яку використовують офіційні освітні системи та окремі вчителі для впливу на процес навчання учнів. Він застосову...
Слайд № 23

ПІДХІД – стратегія або педагогіка, яку використовують офіційні освітні системи та окремі вчителі для впливу на процес навчання учнів. Він застосовується як до взаємодії вчителя з учнем, так і до аспектів освітнього середовища.

ДІЯЛЬНІСТНИЙ ПІДХІД у школі характеризується агентністню дитини, як засобом забезпечення активної залученості до навчання та усвідомлення його знач...
Слайд № 24

ДІЯЛЬНІСТНИЙ ПІДХІД у школі характеризується агентністню дитини, як засобом забезпечення активної залученості до навчання та усвідомлення його значущості.

АГЕНТНІСТЬ – це коли учні в школі сприймаються активними суб'єктами дії (не пасивними об'єктами сприйняття інформації), які усвідомлюють значимість...
Слайд № 25

АГЕНТНІСТЬ – це коли учні в школі сприймаються активними суб'єктами дії (не пасивними об'єктами сприйняття інформації), які усвідомлюють значимість своєї участі та готові брати на себе відповідальність за зміну ситуації на краще.

СТРУКТУРА УРОКУ ТРАДИЦІЙНИЙ ПІДХІД Учитель перевіряє домашнє завдання Учитель повідомляє нову тему Учитель пояснює нову тему Учитель організовує за...
Слайд № 26

СТРУКТУРА УРОКУ ТРАДИЦІЙНИЙ ПІДХІД Учитель перевіряє домашнє завдання Учитель повідомляє нову тему Учитель пояснює нову тему Учитель організовує закріплення нових знань учнями ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД Актуалізація учнями своїх знань Створення проблемної ситуації вчителем і формулювання проблеми учнями Пошук вирішення проблеми учнями Застосування знань учнями Рефлексія діяльності

ТРАДИЦІЙНЕ ІННОВАЦІЙНЕ БУЛО МЕНЕ НАВЧАЮТЬ СТАЛО Я НАВЧАЮСЬ
Слайд № 27

ТРАДИЦІЙНЕ ІННОВАЦІЙНЕ БУЛО МЕНЕ НАВЧАЮТЬ СТАЛО Я НАВЧАЮСЬ

УРОК проєкт тренінг набутих компетентностей рефлексії гра відкриття нових знань ПРЕЗЕНТАЦІЯ Розвиваючого контролю кейс
Слайд № 28

УРОК проєкт тренінг набутих компетентностей рефлексії гра відкриття нових знань ПРЕЗЕНТАЦІЯ Розвиваючого контролю кейс

СТРУКТУРА УРОКУ (за технологією діяльнісного підходу) ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ передбачає включення учнів у діяльність (хочу працювати) і змістовний м...
Слайд № 29

СТРУКТУРА УРОКУ (за технологією діяльнісного підходу) ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ передбачає включення учнів у діяльність (хочу працювати) і змістовний момент (можу працювати) АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ Головне завдання вчителя – поставити проблему перед учнями, що забезпечить можливість побудувати проєкт виходу із утруднення ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ (ситуація інтелектуального розриву) Учні формулюють тему та ставлять перед собою мету уроку ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ (ПОБУДОВА ПРОЄКТУ) Учні обдумують і обговорюють різні варіанти відповідей, вибирають оптимальний варіант, виводять новий алгоритм Учитель підводить до діяльності

ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОШУКУ Розв'язування типових завдань з коментуванням САМОСТІЙНА РОБОТА З САМОПЕРЕВІРКОЮ (самоконтроль і самооцінка) Уч...
Слайд № 30

ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОШУКУ Розв'язування типових завдань з коментуванням САМОСТІЙНА РОБОТА З САМОПЕРЕВІРКОЮ (самоконтроль і самооцінка) Учні самостійно виконують завдання нового типу і здійснюють їх самоперевірку, покроково порівнюють з еталоном. Учитель формує аналітичні вміння учнів ПОВТОРЕННЯ (зарахування знань до системи сформованих) РЕФЛЕКСІЯ Самооцінка учнями своєї навчальної діяльності ВОЛОДІННЯ ДИТИНОЮ СПОСОБОМ ДІЯЛЬНОСТІ – СИТУАЦІЯ ЇЇ УСПІХУ !

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ДІЇ…))) ОСІНЬ – не привід сумувати та мерзнути… Осінь – це час теплих обіймів та в'язаних шапочок…)))
Слайд № 31

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ДІЇ…))) ОСІНЬ – не привід сумувати та мерзнути… Осінь – це час теплих обіймів та в'язаних шапочок…)))

ВПРАВА “Діяльність… вона яка?”
Слайд № 32

ВПРАВА “Діяльність… вона яка?”

Слайд № 33

МЕТОД ПРОЄКТІВ Проєктний підхід до навчання - дієвий інструмент розвитку відповідальності, співпраці, утвердження віри у власні сили. Через навчаль...
Слайд № 34

МЕТОД ПРОЄКТІВ Проєктний підхід до навчання - дієвий інструмент розвитку відповідальності, співпраці, утвердження віри у власні сили. Через навчальні проєкти реалізується сучасна філософія діяльнісного навчання, яка пропагує засвоєння знань, розвиток умінь і ставлення учнів та учениць через практичний досвід. Важливо, щоб навчання відбувалося через реалізацію проєктів базувалося на дитиноцентричному підході й на демократичних принципах взаємодії між учнями. Показником успішності навчального проєкту має бути не так його результат, як те, чого учні навчилися під час його реалізації.

За діяльністю, що домінує в проекті:
Слайд № 35

За діяльністю, що домінує в проекті:

Модель проєктної діяльності «5П + 1П» проблемне питання планування пошук продукт презентація проєктів + продовження.
Слайд № 36

Модель проєктної діяльності «5П + 1П» проблемне питання планування пошук продукт презентація проєктів + продовження.

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Слайд № 37

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

Вправа «Розшифруй слово» Приголосні Голосні Тема: школа, математика. Висота, зошити, записи, фігура, чотири, ламана, колесо, фокуси, логіка, музика...
Слайд № 41

Вправа «Розшифруй слово» Приголосні Голосні Тема: школа, математика. Висота, зошити, записи, фігура, чотири, ламана, колесо, фокуси, логіка, музика, ділене, колега, фізика, задача,

Вправа «Скопіюй»
Слайд № 42

Вправа «Скопіюй»

ВИДИ ІГОР НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ Математичні судоко Карткові ігри Рольові ігри на нестандартних уроках ( У супермакеті) Ігри-інсценування Ігри – змаг...
Слайд № 43

ВИДИ ІГОР НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ Математичні судоко Карткові ігри Рольові ігри на нестандартних уроках ( У супермакеті) Ігри-інсценування Ігри – змагання (діти поділяються на команди і виконують різні завдання) Настільні ігри (лото, доміно, пазли, математичні лабіринти) Ігри з м’ячем (питання-відповідь) Дидактичні ігри Інтерактивні ігри Орігамі, танграм Флексагони

Слайд № 44

МАТЕМАТИЧНІ ЛАБІРИНТИ
Слайд № 45

МАТЕМАТИЧНІ ЛАБІРИНТИ

Практична задача СТРИБКИ В ДОВЖИНУ З МІСЦЯ 120 см 1 м 80 см 140 см Макс Алекс Ден Мія Ріта Аліса Даша Ваня Орест Познач на шкалі, результат учнів: ...
Слайд № 46

Практична задача СТРИБКИ В ДОВЖИНУ З МІСЦЯ 120 см 1 м 80 см 140 см Макс Алекс Ден Мія Ріта Аліса Даша Ваня Орест Познач на шкалі, результат учнів: Ваня стрибнув на 115 см, а хлопці з непарними номерами (крім Макса) показали однаковий результат - 118 см. Дівчина, що стоїть в шерензі рівно посередині між номерами 2 і 8 показала результат 95 см, а Мія – на 7см більше. Даша стрибнула на 8 см менше, ніж Ріта. У Аліси болить нога, вона взагалі не стрибає. Учень з найменшим номером стрибнув на 24 см далі за учня з найбільшим номером.

ВИВЕДЕННЯ ФОРМУЛ ПЛОЩ.
Слайд № 47

ВИВЕДЕННЯ ФОРМУЛ ПЛОЩ.

ВЕБКВЕСТИ Математичний квест "Стежками видатних математиків України"
Слайд № 48

ВЕБКВЕСТИ Математичний квест "Стежками видатних математиків України"

ПРАКТИКА Гра з раціональними числами Тема уроку: Раціональні числа та дії з ними Клас: 6 Мета: відпрацювати знання і вміння з теми: “Раціональні чи...
Слайд № 49

ПРАКТИКА Гра з раціональними числами Тема уроку: Раціональні числа та дії з ними Клас: 6 Мета: відпрацювати знання і вміння з теми: “Раціональні числа та дії з ними”, розвивати співпрацю в команді Форма/метод роботи: групова робота Ключова складова громадянської компетентності: Уміння співпрацювати Додаткова : Емпатія, Гнучкість та вміння адаптуватися Очікувані результати: Працюючи у групі, надає іншим важливу або корисну інформацію. Може зрозуміти, коли товариш потребує допомоги. Адаптується до нових ситуацій, по-різному застосовуючи знання. Навчальні результати з програми навчання: Учень / учениця: - розуміє визначення раціональні числа; - вміє знаходити додатні та від’ємні числа. розвиває ініціативність, комунікативні навички, вміння працювати в групах Тривалість вправи: 25 хв ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Нерівності у житті ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ Вправу доречно використовувати при вивченні теми "Нерівність трикутника" у 7 класі. Пред...
Слайд № 50

Нерівності у житті ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ Вправу доречно використовувати при вивченні теми "Нерівність трикутника" у 7 класі. Предмет: Геометрія Тема уроку: Нерівність трикутника Форма/метод роботи: групова робота Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини Додаткова/і складова/і компетентності: Визнання цінності демократії, Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Прийняття невизначеності та неоднозначності Очікувані результати: Учень/учениця: - знає, що права людини завжди слід поважати та захищати; - поважає людей з різними цінностями, звичаями та типами поведінки; - уміє знаходити спільну мову з іншими людьми, які мають різні погляди; можливості; - усвідомлює необхідність не залишатися осторонь, коли порушують права та гідність інших. Навчальні результати з програми навчання: Учень/учениця: - розуміє, що трикутник існує, якщо кожна сторона трикутника менша за суму двох інших сторін. Тривалість вправи:15 хвилин

Наведіть приклади нерівностей, які ви зустрічали у своєму житті? Фінансова нерівність – бідний, багатий; Фізіологічні відмінності людей – високий, ...
Слайд № 51

Наведіть приклади нерівностей, які ви зустрічали у своєму житті? Фінансова нерівність – бідний, багатий; Фізіологічні відмінності людей – високий, низький; товстий, худий; сильний, слабкий; Гендерна нерівність; Нерівність у правах; Расова нерівність; Нерівний доступ людей до питної води, продуктів харчування, вільного пересування (наявність українського закордонного паспорту); Нерівність у можливостях відносно здорових людей та людей із обмеженими можливостями. Що конкретно ви можете зробити для усунення цих нерівностей? Які з цих нерівностей ви могли б усунути самостійно? Які з нерівностей ніколи не перетворяться на рівність? Прокоментуйте, що однією із нерівностей, що буде існувати завжди, є нерівність трикутника.

Формула успіху ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ Вправа надає можливість практикувати уміння комунікувати, знаходити спільну мову, вести діал...
Слайд № 52

Формула успіху ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ Вправа надає можливість практикувати уміння комунікувати, знаходити спільну мову, вести діалог, не порушуючи прав іншого співрозмовника/-иці. Предмет: Математика Тема уроку/години спілкування: Застосування основних властивостей рівнянь. Клас:6 Мета вправи: Порівняти та проаналізувати ефективність закритої колективної роботи з відкритою. Удосконалювати навички ведення переговорів, уміння правильно сформулювати мету роботи і бажаний результат. Усвідомити важливість гнучкого мислення, коли ціль важливіша за шляхи її досягнення заради загальносуспільного блага. Форма/метод роботи:групова робота Ключова складова громадянської компетентності:Уміння співпрацювати Додаткова/і складова/і компетентності:Повага, Гнучкість та вміння адаптуватися, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність Очікувані результати: - здатен/-на ефективно та з повагою працювати з іншими людьми; - здатен/-на бути командним гравцем у групі; - ефективно співпрацює з іншими людьми; - якщо необхідно, пристосовує стиль взаємодії для ефективнішого спілкування з іншими людьми; - дає можливість іншим висловлювати свою думку; - здатен/-на переконувати та домовлятися з іншими людьми. Навчальні результати з програми навчання: - повторює та закріплює знання з теми «Основна властивість рівнянь». Тривалість вправи:35 хвилин

«Дійти до фіналу та отримати кінцеве значення Х (друга группа Y, третя команда Z)" ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
Слайд № 53

«Дійти до фіналу та отримати кінцеве значення Х (друга группа Y, третя команда Z)" ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА ТУЛБОКС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

РЕФЛЕКСІЯ . Що Ви відчували, коли брали участь у вправах? Які емоції викликала у вас вправи? Чи було легко? Чому так? Чому ні? З якими складнощами ...
Слайд № 54

РЕФЛЕКСІЯ . Що Ви відчували, коли брали участь у вправах? Які емоції викликала у вас вправи? Чи було легко? Чому так? Чому ні? З якими складнощами Ви зіткнулися під час вправ? Що робить групу людей командою? Що вам допомагало?

https://vseosvita.ua/test/start/twd756 ТЕСТ
Слайд № 55

https://vseosvita.ua/test/start/twd756 ТЕСТ

На сьогоднішній день вчитель – це наставник, він направляє діяльність учня, допомагаючи йому, де це необхідно, та залишаючи його діяти там, де він ...
Слайд № 56

На сьогоднішній день вчитель – це наставник, він направляє діяльність учня, допомагаючи йому, де це необхідно, та залишаючи його діяти там, де він це може зробити самостійно

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.