Об’єктом роботивиступає процес формування толерантного ставлення дітей дошкільного віку до людей з інвалідністю засобами інклюзивних іграшок
Предмет: теоретичні основи соціологічного аналізу формування толерантного ставлення дітей дошкільного віку до людей з інвалідністю засобами інклюзивних іграшок.
Метакурсової роботи – дослідити теоретичні основи соціологічного аналізу формування толерантного ставлення дітей дошкільного віку до людей з інвалідністю засобами інклюзивних іграшок.
Завдання:
дослідити історію феномену інклюзивної іграшки;
охарактеризувати влив інклюзивної іграшки на соціальний розвиток дитини
проаналізувати нормативно-правову базуінклюзивного освітнього середовища;
обгрунтувати, що інклюзивна іграшка є засобом формування толерантного ставлення дітей дошкільного віку до людей з інвалідністю
Для доцільно використовувати такі методи дослідження: теоретичні: аналіз, порівняння, класифікація, синтез, узагальнення;