Лабораторна робота № 19
Тема: Сортування та фільтрація даних.
Мета:Навчитись впорядковувати дані в таблицях, знаходити в таблиці дані, що задовольняють певним умовам.
Хід роботи
1. Створіть книгу “Співробітники”, в якій вставте лист “Список співробітників”.
2. Додайте до вкладки “Дані”команду “Форма”:
a) ФайлПараметриНалаштування стрічкиВсі командиФорма;
b) у вкладці “Дані” створюємо групу “Навчальна”;
c) до групи “Навчальна” додаємо команду “Форма”;
d) натискаємо Ок.
3. Створіть таблицю за зразком.
4 Використовуючи форму даних, додати до таблиці три записи.
5 Відсортуйте записи так , щоб прізвища були впорядковані в алфавітному порядку.
6. Зверніть увагу на нумерацію. Якщо вона збилась то впорядкуйте окремо цей стовпчик.
7. Впорядковану таблицю скопіюйте на “Лист 2”, та від форматуйте її. “Лист 2” перейменуйте на “Сортування”.
8. До відсортованої таблиці застосуйте вказані нижче авто фільтри.
a) Вивести всіх співробітників у яких посада – “продавець”. У відфільтрованій таблиці стовпчик
“Прізвище”, “Посада”, “Телефон” скопіюйте на “Лист 3”. Дайте назву таблиці продавці. Відмініть
автофільтр вашої таблиці.
b) Знайдіть трьох найстарших співробітників. На “Лист 4” скопіюйте їх прізвища, посаду, адресу та телефон.
Нову таблицю назвіть “Ветерани”. Відмініть автофільтр.
c) Знайдіть прізвища, що починаються на літери “Б” та “Ф”. Знайдені прізвища та їх номера скопіюйте на
“Лист 5”. Створену таблицю назвіть “ Пошук”. Відмініть автофільтр.
d) Знайти всіх співробітників з прізвищем, що починається на літеру “Б” та займають посаду продавця.
Скопіюйте їх прізвища та посаду на “Лист 6”. Відмініть автофільтр.
9 До таблиці на аркуші “Сортування” застосуйте розширений фільтр (ДаніСортування і фільтрДодатково).