ТЕМА: «Застосування різних способів розкладання многочленів на множники».

Опис документу:
МЕТА:  формувати вміння розкладати многочлен на множники, використовуючи різні способи розкладання; розв’язувати рівняння, доводити тотожності;  Розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу;  Виховувати культуру математичного мовлення, навички самоконтролю, самостійність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК АЛГЕБРИ У 7-А КЛАСІ

ТЕМА: «Застосування різних способів розкладання многочленів на множники».

Урок – ділова гра «Компетентність»

МЕТА:

  • формувати вміння розкладати многочлен на множники, використовуючи різні способи розкладання; розв’язувати рівняння, доводити тотожності;

  • Розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу;

  • Виховувати культуру математичного мовлення, навички самоконтролю, самостійність.

Хід уроку:

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні ми підіб’ємо підсумки вивчення теми «Застосування різних способів розкладання многочленів на множники». Я сподіваюсь на успішну працю, що ви зможете показати свої знання, вміння, кмітливість.

Урок проведемо у формі ділової гри «Компетентність». Що це означає? Компетенція – це готовність застосовувати знання, вміння і навички для фахового розв’язання проблеми. Отже, це готовність учня використати набуті знання, навчальні вміння і навички, а також способи діяльності в житті для використання практичних та теоретичних завдань.

Компетентний – це той, хто володіє необхідною інформацією і вміє застосовувати набуті знання і досвід. Отже, наскільки ви компетентні в розкладанні многочленів на множники, покаже сьогоднішній урок.

У нас на уроці присутнє «Дерево компетентності», яке ми прикрасимо смайликами в кінці уроку. Кожен отримає смайлик «За творчість», «За зусилля» або «Найкращий на уроці».

«Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом, далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати кожен» В.О. Сухомлинський.

  1. Актуалізація опорних знань: (1 етап)

  1. Розкласти многочлен на множники означає…?

  2. Способи розкладання на множники….?

  1. Де застосовуємо розкладання на множники?

  2. Який закон використовуємо при винесенні множника за дужки?

  3. Які формули ви знаєте? (квітка формул) (слайд 8)

3.Застосування набутих знань (2 етап)

«Мозковий штурм»

  1. Знайти помилку (слайд 9)

  2. Гра «Відповідність» (слайд 11,12)

  3. З поданих рівностей вибрати правильні.(слайд10)

  4. Розв’язування вправ (з наступною перевіркою).

«Дивись, не помились!» (3етап)

  1. Розв’язування рівняння:

А) 3у-12у3=0;

Б) х2+8х+16-5(х+4)=0;

В) х2+18х+17=0;

2. Довести, що х2-4х+8 набуває додатних значень. Знайти найменше значення виразу.

3.Довести тотожність

А) (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8;

Б) х2+2х-у2+2у=(х+у)(х-у+2)

5. «П’ять кроків до успіху!»(4 етап)

Самостійна робота.

6. Прикрашення «Дерева компетентності»

Підсумок уроку.

6.Домашнє завдання

809(в), 813(б), 817(в), 822(а).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.