! В а ж л и в о
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
7
міс.
1
5
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Тема заняття: Ярмарок як складова частина свята.Ярмаркова діяльність в Україні на сучасному етапі

Опис документу:
Мета заняття: проаналізувати сучасний стан та перспективи розвитку ярмаркової діяльності в Україні, визначити особливості організації ярмарків, роль та місце в структурі товарного ринку та маркетингової діяльності підприємства

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Ярмарок як складова частина свята. Обряд як сукупність символічних дій.

План

1.Ярмаркова діяльність в Україні на сучасному етапі.

1.Ярмарок (з нім. Jahrmarkt — річний ринок)  це великий ринок товарів, призначених як для використання у сфері виробництва засобів виробництва (продукція виробничо-технічного призначення), так і для використання у сфері особистого споживання (вироби народного споживання). Він являє собою періодичний захід, проведений за участю працівників посередницьких організацій, торгівлі, промисловості, сільського господарства й інших галузей для здійснення покупок і продажу. Він діє у визначені терміни впродовж обмеженого терміну в одному й тому самому місці. На оптовому ярмарку репрезентують зразки товарів для укладання торговельних угод.

Метою участі підприємства у ярмарку є створення довготривалих взаємовідносин з клієнтами, сприяння збільшенню обсягів реалізації товарів, укладання прямих торговельних угод за виставленими зразками (моделями) із подальшою поставкою товару.

Ярмарки виконують такі функції:

-сприяють безпосередньому спілкуванню клієнта з експонентом ( особа чи організація, експонати якої показані на ярмарку):, експонента — з потенційними партнерами;

-пропонують реальний товар, який можна побачити у дії, на відміну від рекламних проспектів, відеороликів тощо;

-надають можливість зацікавленій особі здійснити доволі повний та об’єктивний огляд певної групи товарів (або цілої галузі промисловості) за такими ознаками, як якість, ціна, додаткові послуги, певні стимули при купівлі тощо;

-створюють умови для ознайомлення з пропозицією потенційних конкурентів, їхніми новими ідеями, умовами продажу, сервісу тощо;

-значно скорочують час клієнтам експонентам на пошук партнера й укладання торговельної угоди;

-забезпечують ефективний обмін інформацією;

-інформують учасників про розвиток технологій і тенденції прогресу в галузі;

-сприяють поліпшенню іміджу експонента за умов його ефективної політики щодо підготовки та участі у виставках-ярмарках;

-інформують експонента відносно характеру змін його потенційних партнерів, їхніх запитів, а також змін кон’юнктури галузі. Яскравим прикладом є Національний Сорочинський ярмарок - це найбільший в Україні і найвідоміший за її межами ярмарково – виставковий захід. Його унікальність полягає у тому, що він зберігся з XVIII століття до наших днів. Проводиться традиційно один раз на рік в передостанній тиждень серпня, на ярмарковій площі в 16,2 га під відкритим небом в центрі села Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області. Ярмарок надзвичайно колоритно описаний в повісті генія світової літератури Миколи Гоголя «Сорочинський ярмарок» (цикл повістей «Вечори на хуторі біля Диканьки»).

Своєю мегапопулярністю в наш час ярмарок зобов'язаний не лише яскравому слову та іскрометному гоголівському гумору, а і тим, хто його сьогодні готує і проводить. З 1999 року організатором заходу є ТОВ «Сорочинський ярмарок», натхненником і керівником проекту – кавалер орденів княгині Ольги III та II ступенів Світлана Свищева.

Щороку участь у ярмарку беруть понад тисячу підприємств, приватних підприємців, майстрів народних промислів, закладів громадського харчування та розваг і т. і. На п'яти сценах свою майстерність демонструють тисячі учасників мистецьких колективів музичної, пісенної і танцювальної народної творчості, а ввечері проходять концерти зірок української естради та запальні дискотеки. Серед понад півмільйона людей, які відвідують ярмарок, до 30 делегацій з країн близького та далекого зарубіжжя, представники дипломатичних місій, акредитованих в Україні ( за останні десять років захід відвідали представники понад сорока країн світу ), понад 300 журналістів друкованих і електронних засобів масової інформації, керівники нашої держави та інші високоповажні гості.

На сьогодні Національний Сорочинський ярмарок – це єдиний в Україні захід, відвідування якого дає якнайповніше уявлення як про нашу державу, так і про її народ, його економіку, історію і культуру. Територія ярмарку поділена на сектори. Так, в секторі промислових підприємств знаходяться експозиції підприємств різних галузей промисловості з усіх областей України та з-за кордону. Різноманітна торгівля зосереджена в секторі приватних підприємців, а понад 30 кафе і ресторанів української та інших національних кухонь нагодують усіх бажаючих смачною і корисною їжею та нададуть можливість скуштувати напої з багатьох країн світу. Але, особлива гордість організаторів ярмарку - це етнографічна територія та містечка майстрів. На етнографічній території знаходяться відтворені чи реконструйовані будинки сільських жителів України XVIII – XIX століть ( різного соціального статусу – багатіїв, бідняків, середняків), в кожному з яких розташований вільно відкритий для всіх бажаючих етнографічний міні – музей. В експозиціях цих музеїв представлені меблі, посуд, одяг та інші побутові артефакти тієї чи іншої історичної епохи, що відтворюють життя українців в певний історичний період. Експозиції постійно поповнюються за рахунок придбань, здійснених організаторами в ході етнографічних експедицій.

Два містечка майстрів дозволяють скласти повне уявлення про традиційні народні промисли та мистецтва всіх без винятку регіонів України. Переважна більшість представлених там виробів – ручної роботи, дуже високої якості. Секрети їх виготовлення зберігаються у сім'ях чи в окремих населених пунктах і передаються з покоління в покоління протягом уже кількох століть. Це вироби з дерева, кістки, глини, каменю, інших природних матеріалів. Широко представлені всі школи традиційної української вишивки, шиття, плетіння, ткацтва. Багато картин, написаних народними художниками. Є плетіння з лози, бісеру, дивної краси речі, виковані ковалями.

Особливої уваги заслуговує культурна програма ярмарку. Протягом усіх шести днів на п'яти сценах постійно виступають мистецькі колективи та окремі виконавці, як професійні, так і самодіяльні. Будь-який колектив, який бажає виступити на ярмарку і своєчасно подасть заявку, може зробити це на радість численних ярмаркуючих, які насолоджуватимуться їх мистецтвом.
На території створено всі умови як для роботи журналістів, так і для проведення заходів ділової програми. Побудована та оздоблена в етностилі споруда прес-центру на 100 місць, з озвученням та кондиціюванням.
В умовах сучасного розвитку України, насиченості ринку товарами та послугами, розвитку торгівлі на цивілізованому рівні XXIстоліття, актуальність та привабливість Національного Сорочинського ярмарку полягає в тому, що він перетворився в центр народної культури та дипломатії і розвивається саме в цьому напрямку. Зберігаючи ярмаркові традиції далекого минулого, нинішній ярмарок надає їм нового сучасного звучання, вдало і зі смаком поєднуючи у собі історію та сьогодення, впевнено дивлячись у майбутнє. Вели́кий Слобожа́нський я́рмарок — міжнародний торговельно-розважальний захід, який проводиться в Харківській області за участю підприємств з усіх районів і міст Харківської області, м. Харкова, інших областей, зокрема, Росії, що представляють на ярмарку свої декоративно-художні і торговельні експозиції, та продовжує історичні традиції проведення ярмарок на Слобожанщині з XVII ст.

На ярмарку ведуться торги сільгосппродукцією (овочами та фруктами, живою рибою та птицею, поросятами), а також м'ясною і молочною продукцію. У продажу на ярмарку — хлібобулочні і кондитерські вироби, мед, безалкогольні напої, крупи і цукор. Представлені також непродовольчі товари народного споживання: парфуми, мийні та фармацевтичні засоби, швейні та трикотажні вироби, одяг, взуття, товари для дому, будівельні матеріали, побутова техніка, композиції з квітів, вироби майстрів народної творчості.

На експозиціях районів відвідувачі та учасники ярмарку можуть скуштувати страви слобожанської кухні, кулішвареники, млинці, шашлики та інші страви. Біля кожної експозиції районів і міст області в перші дні роботи ярмарку відбуваються театралізовано-концертні програми. Свою майстерність демонструють фольклорні колективи, вокалісти, хореографи. Традиційно на ярмарку працює Місто майстрів, де можна подивитися і придбати вироби з усіх районі і міст України.

Традиція проведення ярмарок на Слобожанщині започаткована в другій половині XVII ст., відразу після заселення м. Харкова, проведенням з ініціативи козацьких отаманів і дозволу царя щорічного ярмаркового з'їзду на Пречисту (15 серпня).

У XVIII ст. в провінціях Слобідської України, центром якої був Харків, за рік вже проводилося 241 ярмарок. Значимий вклад у розвиток торговельних відносин привнесли великі харківські ярмарки — Хрещенська, Троїцька, Успенська та Покровська, які тривали 17-20 днів.

Великий ярмарок (Успенський) влаштовувався у Харкові щорічно, починаючи з 1659 р., звичайно він проходив із 15 серпня по 1 вересня. У 40-50-х роках XIX ст. Успенський ярмарок став одним із найзначніших у Російській імперії.

Історичну традицію проведення великомасштабного щорічного ярмаркового заходу було відроджено на Харківщині в 2000 р. за ініціативи тоді голови Харківської облдержадміністрації Євгенія Кушнарьова.

Великої популярності в Україні та за її межами набуває ярмарок професій. Мета ярмарки професій – допомогти учнівській молоді у професійному самовизначенні; сформувати усвідомлений підхід до вибору та зміни професії, відповідальності за власне майбутнє; змінити стереотипне уявлення про можливості власного працевлаштування; мотивувати до праці та легального працевлаштування в Україні; інформувати про послуги служби зайнятості, права та соціальні гарантії молоді. Маючи на меті ознайомити студентів з потенційними роботодавцями, директори навчальних закладів запрошують представників різних підприємств ознайомити учнів з специфікою їхньої роботи. «Ярмарка професій» – це чудова можливість поспілкуватися з майбутніми роботодавцями та показати, що Ви саме той працівник, який їм потрібен

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись