ТЕМА УРОКУ. Урок-гра "Весела інформатика"

Опис документу:
МЕТА УРОКУ: Навчальна. Узагальнити та закріпити знання учнів з тем: «Основи роботи з комп’ютером», «Графічний редактор Paint». Перевірити та оцінити теоретичні знання учнів. Розвиваюча. Розвивати творчі здібності учнів, творче мислення, абстрактну уяву, пам’ять. Виховна. Виховувати впевненість у своїх силах, цілеспрямованість, бажання допомогти товаришу, розвиток інтересу до предмету.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

5

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ № 24

ТЕМА УРОКУ. Урок-гра "Весела інформатика"

МЕТА УРОКУ:

Навчальна. Узагальнити та закріпити знання учнів з тем: «Основи роботи з комп’ютером», «Графічний редактор Paint». Перевірити та оцінити теоретичні знання учнів.

Розвиваюча. Розвивати творчі здібності учнів, творче мислення, абстрактну уяву, пам’ять.

Виховна. Виховувати впевненість у своїх силах, цілеспрямованість, бажання допомогти товаришу, розвиток інтересу до предмету.

ОБЛАДНАННЯ: Мультимедійна дошка. Необхідне програмне забезпечення, СD-диски.

НАГЛЯДНІСТЬ: Презентація до уроку.

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний момент.

1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.

2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці (урок-гра).

ІІ. Актуалізація теми уроку.

1. Пояснення правил гри та принципів оцінювання.

3. Актуалізація ролі даного уроку в темі та курсі інформатики.

ІІІ. Проведення гри.

Доброго дня!!!

Сьогодні, ми разом з Вами хочемо провести змагання, і визначити, хто з Вас знає інформатику найкраще. Не тільки знає, а ще може застосувати свої знання в екстремальних умовах – в командній грі. Ще з’ясуємо наскільки ви дружні і організовані.

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний,

«Грою» - всі його зовуть.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

Сьогодні важко уявити життя без комп’ютерів. Комп’ютер служить усім. Він допомагає відпочити, стає партнером у грі, є джерелом пошуку різної інформації. Вам потрібно згадати все те, що

Участь в конкурсі беруть три команди: Зима, Весна, Літо.

Зараз ми Вас ознайомимо з правилами проведення гри:

Конкурс 1. "Розминка: воруши звивиною"

  1. Повідомлення, новини та відомості представлені у різних видах. (інформація)

  2. Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний …(монітор)

  1. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

  1. Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний…(блок)

  1. А, Б, В, Г, Ґ і кома –

Всім, мабуть, уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це… (клавіатура)

  1. Пристрій комп’ютера для введення звуку в комп’ютер. (мікрофон)

  2. Пристрій комп’ютера для виведення інформації на папір. (принтер)

  3. Пристрій для збереження інформації, який знаходиться в системному блоці. (жорсткий диск)

  4. Пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп’ютер малюнки, фотографії, текст. (сканер)

  5. Пристрій для виведення інформації на великий екран. (проектор)

  6. Пристрій для обробки даних, який ще називають серцем комп’ютера. (процесор)

  7. Пристрій, який використовують для передавання інформації між комп’ютерами та для виходу в Інтернет. (модем)

Конкурс 2. Операція “Реставрація”

  1. Панель інструментів

  2. Кнопки керування вікном

  3. Рядок меню

  4. Вертикальна смуга прокручування

  5. Рядок заголовку

  6. Палітра кольорів

  7. Індикатор основного кольору

  8. Індикатор фону

  9. Рядок стану

  10. Робоче поле

  11. Горизонтальна смуга прокручування

  12. Додаткова панель

Конкурс 3.  Палітра кольорів

Не рожевий, не червоний.

Я яскравий ...

(ПУРПУРОВИЙ)

2. Ніби зелений, але світліший,

У фарбу зелену, лиш жовтий домішуй.

(САЛАТОВИЙ)

3. Колір листя і трави

Колір ранньої весни.

(ЗЕЛЕНИЙ)

4. Колір квітів, колір річки,

Колір джерельця і стрічки.

(СИНІЙ)

5. Сяє сонечко вгорі,

Цвітуть кульбаби у дворі,

Цього кольору малята:

І курчата, і качата.

(ЖОВТИЙ)

6. Колір вишні, полуниці,

Колір спілої суниці.

(ЧЕРВОНИЙ)

7. Глянь на небо, на краплю водиці.

Знайдеш мене в ставку та криниці.

(БЛАКИТНИЙ)

Конкурс 4. Музичний

Фізкультмінутка

Конкурс 5.  розумних та винахідливих

Представники яких професій могли би створити таке графічне зображення?

  1. Дизайнер

  2. Інженер-конструктор

  3. Художник

  4. Вчитель

  5. Фотограф

  6. Системний адміністратор

Назвіть значення вказаних властивостей для наведених графічних обєктів

  • Тип графічного обєкта? Лінія, крива

  • Колір заливки? Не має заливки

  • Колір лінії? синій

  • Колір фону? жовтий

  • Тип графічного обєкта? Округлений прямокутник

  • Колір заливки? білий

  • Колір лінії? синій

  • Колір фону? блакитний

  • Тип графічного обєкта? багатокутник

  • Колір заливки? білий

  • Колір лінії? рожевий

  • Колір фону? білий

Як називається операція, в результаті якої отримаємо нове зображення?

  1. Відобразити зверзу вниз

  2. Обернути кольори

  3. Зменшити розміри (розтягнути по горизонталі на 50%)

  4. Копіювати

  5. Повернути на кут 90%

  6. Нахилити по горизонталі на кут 45%

Конкурс 6.  Текстова мозаїка

  1. Кнопка для встановлення підкресленого накреслення символів

  2. Поле зі списком для вибору шрифта

  3. Текстовий курсор

  4. Рамка текстового напису

  5. Поле зі списком для вибору розміру символів

  6. Кнопка для встановлення курсивного накреслення символів

  7. Текст напису

  8. Маркери текстового напису

  9. Кнопка для встановлення закресленого типу накреслення символів

  10. Кнопка для збереження документу

  11. Кнопка для скасування останньої дії

  12. Кнопка для встановлення прозорого фону текстового напису

Конкурс 7. (додатковий) "Цікаві слова з інформатики"

Конкурс полягатиме в тому, що Ви протягом 5 хвилин, на називатимите слова, які пов’язані з інформатикою.

1. Реальність... (віртуальна).

2. Материнська... (плата).

3. Компакт-... (диск).

4. WЕВ-... (сторінка, сайт, дизайн).

5. Властивості... (алгоритму).

6. Текстовий... (редактор, процесор).

7. Робочий... (стіл).

8. Операційна... (система).

Команда 2:

  1. Оперативна (пам'ять)

  2. Прикладна... (програма).

  3. Права... (доступу).

  4. Системний... (блок, адміністратор).

  5. Графічний ... (редактор, файл).

  6. База... (даних).

  7. Електронна... (пошта).

  8. Панель... (управління, інструментів).

Команда 3:

  1. Мова …(програмування)

  2. Оперативна... (пам'ять).

  3. Пошуковий... (сервер, запит).

  4. АВС… (Паскаль)

  5. Жорсткий... (диск).

  6. Соціальна… (мережа)

  7. Дружній… (інтрефейс)

  8. Головне… (меню)

1 місце - 11 балів кожному учаснику команди

2 місце – 10 балів

3 місце – 9 балів

Зірка гри – 12 балів

Дякуємо за увагу!!!

ІV. Підведення підсумків уроку.

Підводяться підсумки гри, оголошуються та ставляться в журнал оцінки.

V. Аналіз та підсумки уроку.

Аналізуємо, чи досягнуто поставлену на початку уроку мету.

Чи досягли того, що планували.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. В робочому зошиті виконати Урок №23

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.