Тема уроку. Поняття про десятковмй дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

Опис документу:
Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання з теми “Поняття про десятковмй дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів Щоб ладилась будь – яка справа, Щоб в житті не знати невдач, Ви усі вирушайте сміливо В світ загадок і складних задач. Не біда, що йти далеко І не сташно, що важко буде, Бо ж ніколи не давались легко Досягнення знаменитим людям

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Барвінківська районна державна адміністрація Відділ освіти Урок математики у 5 класі
Слайд № 1

Барвінківська районна державна адміністрація Відділ освіти Урок математики у 5 класі

Урок – подорож до країни десяткових дробів
Слайд № 2

Урок – подорож до країни десяткових дробів

Тема уроку. Поняття про десятковмй дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
Слайд № 3

Тема уроку. Поняття про десятковмй дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання з теми “Поняття про десятковмй дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових др...
Слайд № 4

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання з теми “Поняття про десятковмй дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів”

Епіграф уроку Узагальнення – це, мабуть, найлегший і найочевидніший шлях розширення математичних знань. В. Сойер
Слайд № 5

Епіграф уроку Узагальнення – це, мабуть, найлегший і найочевидніший шлях розширення математичних знань. В. Сойер

Очікувані результати: узагальнити, систематизувати і поглибити знання; удосконалити вміння порівнювати, округлювати, додавати та віднімати десятков...
Слайд № 6

Очікувані результати: узагальнити, систематизувати і поглибити знання; удосконалити вміння порівнювати, округлювати, додавати та віднімати десяткові дроби; навчитися співпрацювати; розвивати вміння працювати самостійно; оформляти правильно розв’язки ; розвивати увагу, математичне мислення; критично оцінювати свої навчальні досягнення; виховувати увагу, кмітливість, охайність, працьовитість, самостійність, самокритичність.

Задачі уроку: створення сприятливих умов, творчого мікроклімату, ситуації успіху; підвищення інтересу до навчання
Слайд № 7

Задачі уроку: створення сприятливих умов, творчого мікроклімату, ситуації успіху; підвищення інтересу до навчання

Перевірка готовності до уроку Прочитати числа: 7,9 20, 09 0,054 205,3008 22,91257
Слайд № 8

Перевірка готовності до уроку Прочитати числа: 7,9 20, 09 0,054 205,3008 22,91257

Щоб ладилась будь – яка справа, Щоб в житті не знати невдач, Ви усі вирушайте сміливо В світ загадок і складних задач. Не біда, що йти далеко І не ...
Слайд № 9

Щоб ладилась будь – яка справа, Щоб в житті не знати невдач, Ви усі вирушайте сміливо В світ загадок і складних задач. Не біда, що йти далеко І не сташно, що важко буде, Бо ж ніколи не давались легко Досягнення знаменитим людям

Слайд № 10

I місто “ Слідопити” Багато чого з математики не залишається в пам’яті, але коли зрозумієш її, тоді легко при нагоді згадати призабуте
Слайд № 11

I місто “ Слідопити” Багато чого з математики не залишається в пам’яті, але коли зрозумієш її, тоді легко при нагоді згадати призабуте

В якому із завдань порівняння виконано правильно? 1. А) 2,7 > 2,61 2. А) 0,9 > 0,899 Б) 2,7 < 2,61 Б) 0,9 < 0,899 3. А) 8,715 > 9,9 4. А) 12,000 = ...
Слайд № 12

В якому із завдань порівняння виконано правильно? 1. А) 2,7 > 2,61 2. А) 0,9 > 0,899 Б) 2,7 < 2,61 Б) 0,9 < 0,899 3. А) 8,715 > 9,9 4. А) 12,000 = 12,0 Б) 8,715 < 9,9 Б) 12 = 12,00

II місто “Ерудити” Все на землі поступається праці й сміливості
Слайд № 13

II місто “Ерудити” Все на землі поступається праці й сміливості

Округлити
Слайд № 14

Округлити

Які числа треба підставити замість зірочки, щоб округлення було виконано правильно? 2,84*3 = 2,85 * =……………….. 0,8*3 = 0,8 * =………………..
Слайд № 15

Які числа треба підставити замість зірочки, щоб округлення було виконано правильно? 2,84*3 = 2,85 * =……………….. 0,8*3 = 0,8 * =………………..

Назвати число, яке задовольняє нерівність 5,2…< х < 5,3… Х =…….
Слайд № 16

Назвати число, яке задовольняє нерівність 5,2…< х < 5,3… Х =…….

III місто “ Кмітливих” Лічба і обчислення – основа порядку в голові
Слайд № 17

III місто “ Кмітливих” Лічба і обчислення – основа порядку в голові

Усне розв’язування завдань Виконайте додавання та віднімання 1) 12 + 6,5 6) 17,4 + 0,56 2) 0,5 + 0,5 7) 44,29 + 0,6 3) 45,19 + 4,81 8) 37,9 - 5 4) ...
Слайд № 18

Усне розв’язування завдань Виконайте додавання та віднімання 1) 12 + 6,5 6) 17,4 + 0,56 2) 0,5 + 0,5 7) 44,29 + 0,6 3) 45,19 + 4,81 8) 37,9 - 5 4) 1 – 0,7 9) 1 – 0,09 5) 8 – 5,2 10) 9,6 – 5,7

Розв’яжіть рівняння і результат округліть до цілих ( робота в парі) 31,3 + х = 70 ( х + 7,25 ) - 18,1 = 1,8
Слайд № 19

Розв’яжіть рівняння і результат округліть до цілих ( робота в парі) 31,3 + х = 70 ( х + 7,25 ) - 18,1 = 1,8

IV місто “Законоград” Гонитва за ідеєю – видовище настільки ж захопливе, як гонитва за китом
Слайд № 20

IV місто “Законоград” Гонитва за ідеєю – видовище настільки ж захопливе, як гонитва за китом

Знайти красиве розв’язання, сформулювати закони Х + 2,7 = 2,7 +5,3 х - ? (45,7 + 15 ) + 54,3 =
Слайд № 21

Знайти красиве розв’язання, сформулювати закони Х + 2,7 = 2,7 +5,3 х - ? (45,7 + 15 ) + 54,3 =

Виконайте дії, обираючи зручний порядок обчислення ( 3,54 + 0,87 ) + 6,46 ( 15,76 + 3,2 ) – 5,76
Слайд № 22

Виконайте дії, обираючи зручний порядок обчислення ( 3,54 + 0,87 ) + 6,46 ( 15,76 + 3,2 ) – 5,76

V місто “ Нерозкритих таємниць" І зовсім не виключення, що тут приховано таємницю, яку нам потрібно розкрити
Слайд № 23

V місто “ Нерозкритих таємниць" І зовсім не виключення, що тут приховано таємницю, яку нам потрібно розкрити

4,6 0,75 0,9 0,1 що оначає слово”дюжина” 5,4 0,25 + + + + Виконайте дії і дізнайтесь… +
Слайд № 24

4,6 0,75 0,9 0,1 що оначає слово”дюжина” 5,4 0,25 + + + + Виконайте дії і дізнайтесь… +

VI місто “Мислителі” Навчання мистецтву розв’язувати задачі – це виховання волі
Слайд № 25

VI місто “Мислителі” Навчання мистецтву розв’язувати задачі – це виховання волі

Схема руху річкою
Слайд № 26

Схема руху річкою

Самостійна робота. Розв’яжіть задачу I варіант Власна швидкість катера дорівнює 32,6 км⁄год, а швидкість течії – 2,7 км⁄год. Знайти швидкість катер...
Слайд № 27

Самостійна робота. Розв’яжіть задачу I варіант Власна швидкість катера дорівнює 32,6 км⁄год, а швидкість течії – 2,7 км⁄год. Знайти швидкість катера за течією і проти течії. IIваріант Швидкість пароплава за течією 40,5 км⁄год, швидкість течії 2,8 км⁄год. Знайти власну швидкість пароплава і його швидкість проти течії.

Місто “Історійськ” Ні, я не забуваю день вчорашній, але живу я не вчорашнім днем
Слайд № 28

Місто “Історійськ” Ні, я не забуваю день вчорашній, але живу я не вчорашнім днем

З історії виникнення десяткових дробів XV століття. Учений Самаркандської астрономічної обсерваторії ал-Каші. Твір “Ключ до арифметики” (1427 р.) 2...
Слайд № 29

З історії виникнення десяткових дробів XV століття. Учений Самаркандської астрономічної обсерваторії ал-Каші. Твір “Ключ до арифметики” (1427 р.) 25ι34 = 25,34 або 2534 = 25,34 XVI століття. Нідерландський інженер Сімон Стевін (1585 р.) 12 25(0)3(1)4(2) = 25,34 або 2534 = 25,34 XVII століття. Англійський математик Непер (1617 р.) запропонував кому як знак дробовості :25,34

Домашнє завдання Виконайте завдання і дізнайтеся, яке число в старину вважалося символом сталості, мудрості, долі. (6,2+10,8) – (0,7+6,34) – (4 – 2...
Слайд № 30

Домашнє завдання Виконайте завдання і дізнайтеся, яке число в старину вважалося символом сталості, мудрості, долі. (6,2+10,8) – (0,7+6,34) – (4 – 2,97)+(1 – 0,93) 1,03 8,93 9,96 17 0,07 7,04 9,0 В Т Я Д ‘(апостроф) Е Ь

Підсумок уроку
Слайд № 31

Підсумок уроку

Спасибі за урок, діти! Будеш, друже,трудитись сумлінно- у навчанні уникнеш невдач і розв’яжеш на добре й відмінно не десяток, а сотні задач. Проник...
Слайд № 32

Спасибі за урок, діти! Будеш, друже,трудитись сумлінно- у навчанні уникнеш невдач і розв’яжеш на добре й відмінно не десяток, а сотні задач. Проникаючи в зоряні далі, в таємниці земної кори, математика всіх закликає: “Ти міркуй, фантазуй і твори! “

Слайд № 33

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.