Тема уроку: Громадський огляд знань по темі «Додатні і від’ємні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел».

Опис документу:
Мета уроку: Систематизувати знання учнів по даній темі. Перевірити як учні засвоїли теоретичний матеріал і вміють застосовувати його до розв’язування вправ. Виховна мета: Виховувати в учнів почуття відповідальності за доручену справу, розвивати логічне мислення

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Громадський огляд знань по темі «Додатні і від’ємні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел».

Мета уроку: Систематизувати знання учнів по даній темі. Перевірити як учні засвоїли теоретичний матеріал і вміють застосовувати його до розв’язування вправ.

Виховна мета: Виховувати в учнів почуття відповідальності за доручену справу, розвивати логічне мислення.

Обладнання: кодоскоп, таблиця, перфокарти.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вступне слово вчителя. Представлення гостей які прийшли на урок.

Листочки настрою.

Кожному учневі дається листочок паперу з однією і тією картинкою.

Кольоровим олівцем кожен учень повинен замалювати на картинці те обличчя, яке відповідає його настрою на початку уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Кожному учневі було запропоновано скласти розповідь про додатні і від’ємні числа. Де потрібно бути уважним при додаванні раціональних чисел? А також скласти кросворд, лото по даній темі. Кожен учень зачитує своє домашнє завдання. Роботи здаються журі для оцінювання.

ІІІ. Математичний диктант.

Кожному учневі заздалегідь було положено на парту два зчеплених листки з копіркою на яких учні пишуть відповіді.

  1. Запишіть числа протилежні числам:

4; -5; -17; 9; 0.

  1. Знайти модулі таких чисел

-7; 6,5; 0

  1. Рівняння |x| = 2,5 має такі корені………..

  2. Сума чисел -15 і 5 є число……..

  3. Запишіть, що сума чисел -5 і а дорівнює 10. Яким числом додатнім чи від’ємним є число а?

  4. Зменш 10 на 25,

Коли диктант закінчився, учні здають свої перші листки комісії на перевірку, а другі листочки віддають сусідам по парті.

За допомогою кодоскопа проектуються правильні відповіді на екран, щоб кожен учень міг перевірити роботу свого сусіда. Знайдені помилки підкреслити і оцінити роботу.

IV. Прихід клоуна

На огляд знань клоун приніс учням завдання.

  1. Клоун придумав чотири рівності на додавання раціональних чисел. Ліві і праві частини цих рівностей він написав на окремих карточках. Але карточки переплутались. Знайти карточки і скласти так, щоб вийшли правильні рівності, бо він забув як додавати раціональні числа.

  2. Клоун придумав декілька прикладів на порівняння раціональних чисел. Але поки йшов в школу в сумку попав сніг і знаки стерлися. Допоможіть відновити знаки.

-5,4 і 2; -12 і -1; -8,03 і 0; -0,5 і 0,5.

V. Робота на перфокартах.

Цей етап роботи дає можливість представити завдання не на слух, як в диктанті, а у вигляді зорового ряду. Перфокартка зачеплена з листком чистого паперу. В прорізах учень пише відповіді і здає виконану роботу в комісію на перевірку.

VI. Теорія

Ті учні котрі здали свої перфокарти беруть картки з усними запитаннями і тут же дають відповідь на них з наведенням прикладів. Журі оцінює відповіді.

VII. Колективна робота групами (партами).

В клас входить поштар і вручає конверти від Незнайки.

  1. Парта. Дорогі шестикласники. Я заплутався в обчисленнях. Допоможіть мені їх виконати. Незнайко.

а) (-8,4 + 3,7) + (-4,2);

б)-4.2 + (-1.4).

  1. Парта. Друзі, я ніяк не можу зрозуміти, що означають ці таємні записи.

х – 3,2 = -8,4 і -5 + у = 8.

Допоможіть мені їх розгадати

  1. Парта. Мудрі шестикласники! У книжці історії читаємо «У 630 р. до н. е. скіфи пішли на Ассірійське царство» Допоможіть дізнатися скільки років минуло з того часу. Незнайко.

В групах готують відповіді Незнайкові і передають в комісію.

VIII. Додаткове завдання.

Запиши і розв’яжи приклади.

Поки учні думають, журі підводять підсумки огляду.

Результати огляду заносяться до таблиці на основі чого виставляються оцінки в журнал.

В кінці уроку учні знову одержують «листки настрою».

Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.