Тема: Тематичне оцінювання з теми «Поняття площі. Площа паралелограма, трикутника». Тестування.

Опис документу:
Навчальна: Здійснення якісного контролю набутих учнями знань, умінь та навичок з опрацьованої теми; встановлення ступеню навченості учнів (для можливості подальшого корегування); Розвивальна: розвиток логічного мислення, геометричної уяви учнів; подальший розвиток навичок комп’ютерного тестування;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №9

Тема: Тематичне оцінювання з теми

«Поняття площі. Площа паралелограма, трикутника». Тестування.

Мета:

Навчальна:

Здійснення якісного контролю набутих учнями знань, умінь та навичок з опрацьованої теми; встановлення ступеню навченості учнів (для можливості подальшого корегування);

Розвивальна:

розвиток логічного мислення, геометричної уяви учнів; подальший розвиток навичок комп’ютерного тестування;

Виховна:

виховання уваги, наполегливості в досягненні успіху, критичного ставлення учнів до своїх знань, сумлінності у виконанні роботи.

Тип уроку: урок тематичного контролю

Методи: комп’ютерне тестування

Обладнання: комп’ютерна мережа, диференційована тестова робота

Хід уроку

І. Організаційний момент

Епіграф уроку:

Кожний день, коли ви не додали до своєї освіти хоч би маленьку крихту знань, вважайте втраченим його для вас безнадійно

К.С. Станіславський

Учитель збирає в учнів зошити з виконаним домашнім завданням. На початку уроку пропонує записати творче домашнє завдання: придумати задачу на обчислення площі на побутову тему з використанням якомога більше формул, вивчених в межах теми.

ІІ. Виконання тестової роботи

  • Вчитель проводить інструктаж з ТБ щодо роботи за комп’ютером, в комп’ютерному класі.

  • Вчитель пояснює, що запропонована тестова робота містить завдання трьох рівнів складності: І - №1-№3; ІІ - №4-№9; ІІІ - №10-№12.

Учень обирає серед запропонованих відповідей до кожного завдання лише одну правильну, виконуючи стислі записи в робочому зошиті, а відповіді вводить в комп’ютер та дублює в бланку відповідей. Заповнений бланк разом з текстом тестової роботи вчитель потім вклеює кожному учневі в зошит для контрольних робіт та позначає там оцінку, яку виставить комп’ютер.

Бланк відповідей:

№1

№2

№3

№4

№5

№6

№7

№8

№9

№10

№11

№12

відповідь

бали

Клас____ Прізвище, ім’я __________________

Оцінка, яка дорівнює сумі балів:

Т
ак виглядає вікно з одним із питань тесту. Цікаво, що питання кожному учневі подаються не в постійному порядку, а випадковим чином, аналогічно пропонуються і відповіді до питань. Отже, майже виключається можливість несамостійної роботи над тестом.

Тест (змістовна лінія №1)
Завантажується за допомогою програми TEST-W2.exe (файл test.ats)

№1. Яка з поданих одиниць вимірювання не є одиницею площі:

А) га; Б) ар; В) літр; Г) м2; Д) мм2

№2. Вибрати неправильне твердження:

А) рівні многокутники завжди рівновеликі;

Б) рівні многокутники завжди рівноскладені;

В) рівновеликі многокутники завжди рівні;

Г) рівноскладені многокутники завжди рівновеликі;

Д) рівновеликі многокутники завжди рівноскладені.

3. Діагональ прямокутника має довжину 16 см і утворює з однією зі сторін кут 30. Тоді площа прямокутника дорівнює:

А) 60 см2; Б) 64 см2; В) 64 см2; Г) 8 см2; Д) 16 см2

4. Якщо сторона ромба дорівнює 7 см, а його площа дорівнює 24,5 см2, то більший з кутів ромба дорівнює::

А) 135; Б) 90; В) 120; Г) 150; Д) 100

№5. Сторони прямокутника відносяться як 2:3, а його периметр дорівнює
40 см. Тоді площа прямокутника дорівнює:

А) 96 см2; Б) 384 см2; В)20 см2; Г) 200 см2; Д) 48 см2

№6. NМКТ – квадрат з периметром 24 см, точка О – точка перетину діагоналей. Тоді площа п’ятикутника МКОТN дорівнює:

А) 36 см2;

Б) 144 см2;

В) 18 см2;

Г) 27 см2;

Д) 30 см2

7. У паралелограмі дві сторони дорівнюють 6 см і 8 см, а один з кутів 150. Тоді площа даного паралелограма дорівнює:

А) 48 см2; Б) 24 см2; В) 24 см2; Г) 24 см2; Д) 16 см2

№8. У паралелограмі дві сторони дорівнюють 6 см і 10 см, а висота, що проведена до більшої сторони, дорівнює 3 см. Тоді висота, проведена до меншої сторони, дорівнює:

А) 3 см; Б) 4 см; В) 8 см; Г) 7 см; Д) 5 см

№9. В прямокутному трикутнику (кут В прямий) АС=17 см, АВ=15 см. Тоді площа трикутника дорівнює:

А)120 см2; Б) 255 см2; В)60 см2; Г) 127,5 см2; Д) 68 см2

10. У трикутнику АВС кут А дорівнює 45, ВС=10 см, а висота ВD ділить сторону АС на відрізки АD=6см, DС=8 см. Тоді правильним є твердження:

А) S(АВС) = 42 см2; Б) S(АВС) = 84 см2; В) S(АВС) = 42 см2; Г) ВD = 8 см; Д) висота трикутника, проведена до сторони ВС, дорівнює 8,4 см

№11. Сторони трикутника АВС дорівнюють 9 см, 10 см і 17 см. Тоді правильним є твердження:

А) висота трикутника, проведена до найменшої сторони, дорівнює 7 см;

Б) висота трикутника, проведена до найбільшої сторони, дорівнює 4 см;

В) S(АВС) = 36 см2;

Г) радіус описаного кола дорівнює 2 см;

Д) радіус описаного кола дорівнює см.

№12. Різниця між гіпотенузою і катетом прямокутного трикутника дорівнює 2 см, а другий катет дорівнює 6 см. Тоді правильним є твердження:

А) висота трикутника, що проведена до гіпотенузи, дорівнює 4,6 см;

Б) висота трикутника, що проведена до найменшої сторони, дорівнює 7 см;

В) площа трикутника 42 см2;

Г) радіус описаного кола дорівнює 6 см;

Д) радіус вписаного кола дорівнює 2 см.

ІІІ. Підбиття підсумків уроку, відповіді на питання учнів щодо тесту.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн