Тема: "Створення простих графічних об’єктів"

Опис документу:
Мета: навчальна: пригадати основні фігури та інструменти графічного редактора, ознайомити з інструментом Фігури, формувати навички роботи з клавіатурою; Розвиваюча: формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора, формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; Виховна: виховувати естетичний смак, відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас КОНСПЕКТ УРОКУ

Тема: Створення простих графічних об’єктів

Мета: навчальна: пригадати основні фігури та інструменти графічного редактора, ознайомити з інструментом Фігури, формувати навички роботи з клавіатурою;

Розвиваюча: формувати навички рисувати за допомогою графічного редактора, формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

Виховна: виховувати естетичний смак, відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою.

Обладнання: підручник, робочий зошит, ПК, презентація «Створення простих графічних зображень»

Програмне забезпечення: графічний редактор Tux Paint, MS PowerPoint

Тип уроку: урок-подорож

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

- привітання;

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний,

«Грою» - всі його зовуть.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

- перевірка готовності та присутності учнів.

II. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності

Тема нашого уроку : «Створення простих графічних об’єктів».

Сьогодні на уроці ми пригадаємо основні фігури та інструменти графічного редактора, познайомимося з новим інструментом Фігура та навчимося за допомогою нього створювати різні малюнки.

А для цього Мудрунчик, Ганнуся та Елзік запрошують нас у подорож чудовою країною. Вони поведуть нас у цікавий, захоплюючий світ. У світ де є комп’ютери. Бо за допомогою комп’ютерів ми будемо створювати рисунки,які складаються з різних фігур.

І для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними. А також ми поділимося на дві команди : команда жовтих та команда блакитних. Назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, коли розгадаєте цей кросворд, за кожну правильну відповідь ви будете отримувати зірочки з космічного простору. А виграє та команда, яка отримає найбільше зірочок.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Для того щоб дізнатися назву країни, якою ми будемо подорожувати нам потрібно розгадати кросворд.

Розгадування кросворда

  1. Як звати пінгвінчика?

  2. Що означає слово Paint?

  3. Предмети, живі істоти, явища природи – це все …

  4. За допомогою якої клавіші можна створити новий малюнок?

  5. За допомогою якої кнопочки відбувається штампування?

  6. А яка кнопочка на панелі інструментів вважається чарівною?

  7. Якою кнопочкою можна витерти зайві фрагменти малюнка?

  8. Як називається кнопка, якою можна відмінити останню дію?

  9. Що означає даний об’єкт, створений за допомогою магічного інструменту.

Тож як називається та країна, якою ми сьогодні будемо подорожувати?

Країна по якій ми здійснимо подорож – називається ІНФОРМАТИКА.

Для того щоб наша подорож була успішною, потрібен досвідчений капітан космічного корабля . (Вчитель).

На правах капітана космічного корабля, я ознайомлю вас з картою подорожі. Наш космічний корабель зупинятиметься на таких великих планетах: планета Геометрична, планета Всезнайко, планета Працелюбів, планета Компік та кінцева зупинка – станція Успіх.

Ну, що ж, вирушаємо у подорож. Наш корабель наближається до першої планети.

IV. Вступні вправи

Планета Геометрична

На цій планеті мешкають цікаві істоти…

- Діти, давайте назвемо, з яких геометричних фігур складаються ці неземні істоти. Порахуємо, скільки геометричних фігур.

Прямокутник - 10

Коло - 4

Трикутник - 2

Еліпс - 2

V. Вивчення нового матеріалу

Планета Всезнайко

1. Самостійна робота з підручником.

Відкрийте підручник § 27, ст. 133 і знайдіть відповідь на запитання:

«Для чого використовують кнопку Фігури?

Для чого використовують кнопку Букви?»

Відповідь:

Якщо обрати кнопку Фігури, то праворуч на наборі інструментів з’являться різні фігури.

2. Пояснення вчителя

Отже, можна зробити висновок, що дана кнопка призначена для створення різних фігур. А як побудувати фігуру, наприклад прямокутник? Потрібно:

  1. Натиснути кнопку Фігури на панелі інструментів

  2. Обрати прямокутник на Наборі інструментів

  3. Перемістити вказівник на аркуш

  4. Натиснути і не відпускати ліву кнопку миші.

  5. Переміщати вказівник миші праворуч і вниз, поки не одержимо прямокутник потрібних розмірів.

  6. Відпусти кнопку миші.

Так само малюються і інші геометричні фігури

VI. Тренувальні вправи

Відправляємося дальше у космічну подорож на Планету Працелюбів

1. Робота з зошитом

Ст. 50-51

Вправа 1. Познач малюнок, який створено з використанням інструментів Квадрат, Прямокутник та Трикутник.

Вправа 2.

Познач малюнок, який створено з використанням інструментів

Круг та Еліпс.

Вправа 3. Розглянь малюнок. Полічи фігури та запиши їх кількість.

Вправа 4. Розфарбуй малюнок, який складається з поданих фігур.

Вправа 5. Розфарбуй фігури вказаним кольором : - зеленим, - сірим, - жовтим,

- коричневим, - оранжевим, - фіолетовим.

Зоряним небом летить наш космічний корабель.

- Діти, обережно! Вдалині з’явилось величезне яскраве сонце! До нього близько летіти не можна. Там же вогонь!

- Давайте ми з сонечком проведемо фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати, Фізкультхвилинку почати.

Раз, два – всі пірнають,

Три, чотири – виринають,

П’ять, шість – на воді

Кріпнуть крильця молоді.

Сім, вісім – що є сили

Всі до берега попливли.

Дев’ять, десять – обтрусились,

І за парти опустились.

VІІ. Робота за ПК. Зупинка Планета Компік

Щоб потрапити на дану планету нам потрібно пригадати правила роботи за комп’ютером

1. Гра «Світлофор» у вас на столі лежить дві картки, як на світлофорі для пішоходів. Що означає зелене світло? А червоне? Так, зелене дозволяє, а червоне заперечує. Я називаю правило, а ви піднімаєте картку відповідного кольору. Якщо можна так робити, то зелену, а якщо не можна - червону.

  • Можна їсти в кабінеті інформатики. (червоне)

  • Біля комп’ютеру треба сидіти рівно (зелене)

  • До кабінету інформатики треба заходити лише за дозволом вчителя (зелене)

  • Можна бігати біля комп’ютерів та в кабінеті (червоне)

  • За комп’ютером не можна працювати з вологими та брудними руками (зелене)

  • Не можна торкатися руками дротів під напругою (зелене)

  • Самостійно ремонтувати комп’ютер ( червоне)

  • До екрану монітора можна торкатися руками (червоне)

  • Під час роботи за комп’ютером ми розмовляємо голосно, заважаємо однокласникам (червона)

2. Практичне завдання

1. Запусти програму Tux Paint

2. Намалюй малюнок, використовуючи геометричні фігури: Прямокутник, Квадрат, Трикутник, Ромб та Круг

3. Збережи малюнок

Майже всі впоралися з завданням, тому ми можемо здійснювати посадку на землю і виконати вправу для наших оченят

Релаксація

Не працювати є причина –

Очам даємо відпочинок!

Мерщій рівнесенько сідаймо.

Очима кліпать починаймо.

Навіщо кліпать? Така зарядка-

Вже краще бачать оченятка!

Очима швидко обертаймо,

Та головою не хитаймо.

Ліворуч – раз, два, три, чотири.

Праворуч – стільки ж повторили.

По колу очі обертаймо,

І все навколо розглядаймо.

Раз коло, два і три, чотири.

Щільніше очі ми закрили.

На п’ять і шість їх потримали

По колу знов пообертали.

VIІ. Підсумок уроку

Наша подорож закінчується, космічний корабель прибуває на місце призначення станцію Успіх. Сюди він привіз тих дітей, хто найкраще працював під час подорожі. Хто був уважним, старанним і завжди приходив на допомогу своїм однокласникам

- Скажіть, будь-ласка, вам сподобався сьогодні урок?

- А що найбільше сподобалося? Запам’яталося?

- Хто мені скаже, навіщо потрібна кнопка Фігури?

- А як створити фігуру?

Сьогодні на уроці ми побували у цікавій країні - Інформатика, де навчалися створювати малюнки за допомогою фігур. А допомогла нам у цьому програма TuxPaint. У якій використовуючи різні фігури ми створили гарні малюнки.

Перемогла команда – . Поаплодуємо переможцям.

Дякую вам усім за урок, ви сьогодні всі гарно працювали, ви всі молодці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.