Тема:" Самостійна робота. Історія розвитку теорії ймовірності та статистики"

Опис документу:
Мета: Перевірити знання учнів з даної теми шляхом самостійної роботи. Ознайомитися з історією розвитку теорії ймовірності та статистики. Виховувати риси цікавості до даної теми, риси наполегливості, цілеспрямованості. Тип уроку: перевірка знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Самостійна робота. Історія розвитку теорії ймовірності та статистики.

Мета: Перевірити знання учнів з даної теми шляхом самостійної роботи. Ознайомитися з історією розвитку теорії ймовірності та статистики. Виховувати риси цікавості до даної теми, риси наполегливості, цілеспрямованості.

Тип уроку: перевірка знань.

Наочнiсть та обладнання: конспект уроку, картки з умовою самостійної роботи, комп’ютери, презентація на тему «Історія розвитку теорії ймовірності та статистики.»

Хiд уроку

І. Органiзацiйний етап

Перевiрка готовностi учнiв до уроку, налаштування на роботу.

II. Формулювання мети i завдань уроку

Учитель : Чотири уроки ми працювали над темою «Ймовірність випадкової події. Статистика.» . Сьогодні ми проведемо самостійну роботу з даної теми та ознайомимося з історією розвитку цієї теми , переглянувши презентацію підготовлену вашими однокласниками.

IІІ. Актуалiзацiя опорних знань
Контрольнi запитання

  1. У класі 17 дівчат і 5 хлопців. Яка ймовірність що призначений сьогодні черговий учень виявиться хлопцем.?

  2. Яка ймовірність, що під час підкидання грального кубика випаде число очок, що менше за 2.?

  3. З натуральних чисел від 1 до 18 учень називає одне. Яка ймовірність що воно є дільником числа 3.?

  4. Знайдіть центральні тенденції вибірки: 7; 9; 9; 12; 15; 16; 21; 22; 24

IV.Проведення самостійної роботи (25 хвилин)

В-І

  1. Яка ймовiрнiсть того, що навмання вибране двоцифрове число дiлиться на 10?

  2. У коробці лежать 18 блакитних і 12 червоних кульок. Яка ймовірність витягнути червону кульку? Яка ймовірність витягнути блакитну кульку? Яка ймовірність витягнути жовту кульку?

  3. Дано вибiрку: 1, 8, 3, 5, 2, 3, 1, 2, 7, 8, 8, 5, 5, 8. Виконайте зве­дення цiєї вибiрки й запишiть вiдповiдний статистичний ряд. Знайдiть варiанти, частоти, моду, медiану й се­реднє значення. Складiть статистичну таблицю та побудуйте по­лiгон частот.

  4. Дано 30 чисел, з них число 2 зустрiчається 3 рази, число 5 — 5 разiв, число 6 зустрiчається 7 разiв, число 8 — 6 разiв, число 10 — 9 разiв. Складiть статистичну таблицю. Побудуйте гістограму.

В-2

  1. Учень узяв один екзаменацiйний бiлет iз 35-ти, якi лежали на столi. Знайдiть iмовiрнiсть того, що номер узятого бiлета дiлиться на 3.

  2. У лотереї розігрувалось 10 телевізорів, 15 магнітофонів, 20 фотоапаратів. Усього було випущено 2000 лотерейних квитків. Яка ймовірність того, що куплений квиток є виграшним? Яка ймовірність виграти фотоапарат?

  3. У 24 легкових автомобiлiв зробили замiри витрати бензину на 100 км i склали таблицю:

8

10

7,5

9

8

8,5

9

8,5

9

10

7,5

9

7,5

9

10

7,5

8,5

8

9

8

7,5

8,5

10

7,5

Виконайте зве­дення цiєї вибiрки й запишiть вiдповiдний статистичний ряд. Знайдiть варiанти, частоти, , моду, медiану й се­реднє значення. Складiть статистичну таблицю та побудуйте по­лiгон частот.

  1. Знайдiть центральнi тенденцiї вибiрки:

7; 9; 9; 12; 15; 16; 21; 22; 24;

Побудуйте гістограму

  1. Є 35 чисел, iз них число 8 зустрiчається 17 разiв, число 13 — 4 рази й число 18 — 14 разiв. Знайдiть середнє арифметичне цих чисел.

V. Перегляд презентації «Історія розвитку теорії ймовірності та статистики.»

VІ. Підсумок уроку.

VІІ. Домашнє завдання: 1. Провести дослідження між учнями 9-11 класів на рейтинг улюблених предметів, що викладаються в школі. Дані представити у вигляді гістограми.

2. Підготувати реферат « Що таке гральні кості?»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.