ТЕМА : РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ

Опис документу:
Мета : організувати діяльність учнів для повторення дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дробами; створити умови для розвитку функціонального мислення ( зв’язок між числом та буквою); показати мовний зв’язок; підготувати учнів до темататичного оцінювання; розвивати комунікативні здібності, вміння вести діалог; виховувати інтерес до природи та оточуючий нас рослинний та тваринний світ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема : РозвЯзування задач і вправ Мета : організувати діяльність учнів для повторення дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дроба...
Слайд № 1

Тема : РозвЯзування задач і вправ Мета : організувати діяльність учнів для повторення дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дробами; створити умови для розвитку функціонального мислення ( зв’язок між числом та буквою); показати мовний зв’язок; підготувати учнів до темататичного оцінювання; розвивати комунікативні здібності, вміння вести діалог; виховувати інтерес до природи та оточуючий нас рослинний та тваринний світ.

Сьогодні у нас незвичайний урок – це подорож до країни Раціональних Чисел. Нам необхідно буде зробити декілька зупинок та подолати на своєму шляху ...
Слайд № 2

Сьогодні у нас незвичайний урок – це подорож до країни Раціональних Чисел. Нам необхідно буде зробити декілька зупинок та подолати на своєму шляху різні перешкоди.

Перша зупинка «Теоретична» • Правила додавання чисел із різними знаками. • Правила додавання чисел з однаковими знаками. • Правила віднімання раціо...
Слайд № 3

Перша зупинка «Теоретична» • Правила додавання чисел із різними знаками. • Правила додавання чисел з однаковими знаками. • Правила віднімання раціональних чисел. • Правила віднімання та додавання десяткових чисел з однаковими знаменниками.

-2+16 -2+1\2 -222+(-6) -1\5-(-1\5) -38-79 -9+(-2\7) Обчисліть
Слайд № 4

-2+16 -2+1\2 -222+(-6) -1\5-(-1\5) -38-79 -9+(-2\7) Обчисліть

Виконайте перевірку з коментуванням 14 -1,5 -228 0 -116 -9 2\7
Слайд № 5

Виконайте перевірку з коментуванням 14 -1,5 -228 0 -116 -9 2\7

Друга зупинка Задача. Борошняні комахи витримують температуру -19 градусів, а жуки –древоточці на 1,4 градусів нижче. Яку температуру вони витримую...
Слайд № 6

Друга зупинка Задача. Борошняні комахи витримують температуру -19 градусів, а жуки –древоточці на 1,4 градусів нижче. Яку температуру вони витримують? - усно Борошняна комаха Древоточець

Третя зупинка Задача. Гілки порічки витримують температуру -195 градусів, а після загартовування - на 58 градусів нижче. Яку температуру зможе витр...
Слайд № 7

Третя зупинка Задача. Гілки порічки витримують температуру -195 градусів, а після загартовування - на 58 градусів нижче. Яку температуру зможе витримати порічка ? - усно

Четверта зупинка «Історична» Відгадайте слово, яке зашифровано: -21-(-19)= відповідна буква и к в е а р -4,6 – 3,0 = 6,7 -9,2 -7,6 -2 -2 3\9 -2 ,5 ...
Слайд № 8

Четверта зупинка «Історична» Відгадайте слово, яке зашифровано: -21-(-19)= відповідна буква и к в е а р -4,6 – 3,0 = 6,7 -9,2 -7,6 -2 -2 3\9 -2 ,5 -5,6-(-3,1)= -25,7+32,4= -5,5-3,7 = -3 + 4\9 =

Перевірка и к в е а р 6,7 -9,2 -7,6 -2 -2 3\9 -2 ,5 (СЛОВО: ЕВРИКА)
Слайд № 9

Перевірка и к в е а р 6,7 -9,2 -7,6 -2 -2 3\9 -2 ,5 (СЛОВО: ЕВРИКА)

Історичний матеріал Більше як дві тисячі років тому у Сіракузах (Греція) жив цар Гієрон. Він повелів своєму ювелірові зробити йому золоту корону. В...
Слайд № 10

Історичний матеріал Більше як дві тисячі років тому у Сіракузах (Греція) жив цар Гієрон. Він повелів своєму ювелірові зробити йому золоту корону. Він виконав наказ, але цар Гієрон запідозрив, що ювелір підмішав у золото-срібло та зобов’язав перевірити це математику Архімеду. Довго, але без успіху він міркував над розв’язанням цієї задачі. Він звернув увагу на те, що, коли він занурюється у ванну, його тіло стає легшим. Архімед зрозумів!!! Зовсім голий з криком: ”ЕВРИКА”(я знайшов!) він прибіг до царя. Так був відкритий дуже важливий закон фізики. А Архімед довів, що в короні частина золота була замінена сріблом.

Пята зупинка «Літературна» Чому ми так говоримо? Цей вислів зашифрований прикладами. Розв’яжіть їх, замініть відповіді буквами й отримаєте вислів....
Слайд № 11

Пята зупинка «Літературна» Чому ми так говоримо? Цей вислів зашифрований прикладами. Розв’яжіть їх, замініть відповіді буквами й отримаєте вислів. Він написаний російською мовою. 1) -20+9,7= 7) 24-27= 10) 0+1\3= 2) 63-100= 8) -10,3+15,6= 11)58-95= 3) -12+11,5= 9) 0-3= 12) -10+10,5= 4) -0,2-1= 13)108-102,7= 5) 28-22,7= 6) -5,2+7,2= 2 -3 5,3 -1,2 1/2 -0,5 -37 -10,3 1/3 я к а р с т и х л

Вислів «Хитрая, как лиса» Цей вислів із китайської казочки. Якось піймав тигр лисицю, а вона хитра, махнула хвостиком, підняла до верха носик та й ...
Слайд № 12

Вислів «Хитрая, как лиса» Цей вислів із китайської казочки. Якось піймав тигр лисицю, а вона хитра, махнула хвостиком, підняла до верха носик та й каже:’’Не посмієш мене з’їсти! Я посланець повелителя лісу!’’ Тигр подивився на маленьку лисичку й не повірив. -Не віриш? Ходімо зі мною до лісу й побачиш, як мене всі звірі бояться. Тигр погодився. Лисиця поважно йшла попереду, а тигр позаду. Усі звірі, побачивши тигра, тікали, а лисичка тільки вище задирала носика. -Ну що? Побачив, як мене всі звірі бояться! (Ця казка була складена дві тисячі років тому.)

Шоста зупинка (письмово) Зупинка рівнянь -3+Х=8 -7+Х=-46 -6,5-Х=9
Слайд № 13

Шоста зупинка (письмово) Зупинка рівнянь -3+Х=8 -7+Х=-46 -6,5-Х=9

Сьома зупинка (усно) «ВІДПОЧИВАЛЬНА» Складіть за дві хвилини якомога більше слів зі слова АРИФМЕТИКА
Слайд № 14

Сьома зупинка (усно) «ВІДПОЧИВАЛЬНА» Складіть за дві хвилини якомога більше слів зі слова АРИФМЕТИКА

Підсумок уроку ОСЬ І ДОБІГЛА КІНЦЯ НАША ПОДОРОЖ. МИ З ВАМИ ПОВТОРИЛИ ПРАВИЛА, ВОДНОЧАС ЗАСТОСУВАЛИ ЇХ ДЛЯ РОЗВ`ЯЗУВАННЯ РІЗНИХ ЗАДАЧ. ВІТАЮ ВСІХ, Х...
Слайд № 15

Підсумок уроку ОСЬ І ДОБІГЛА КІНЦЯ НАША ПОДОРОЖ. МИ З ВАМИ ПОВТОРИЛИ ПРАВИЛА, ВОДНОЧАС ЗАСТОСУВАЛИ ЇХ ДЛЯ РОЗВ`ЯЗУВАННЯ РІЗНИХ ЗАДАЧ. ВІТАЮ ВСІХ, ХТО УСПІШНО ПОДОЛАВ ПЕРЕШКОДИ. 1. ЩО ВАМ СПОДОБАЛОСЯ НА УРОЦІ? 2. ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИЯВИЛИСЯ ДЛЯ ВАС СКЛАДНИМИ? 3. НАД ЧИМ ВАМ ПОТРІБНО ПОПРАЦЮВАТИ?

Домашнє завдання 1)Підготуватися до контрольної роботи; 2) Розвязати № 1056, 1059; на повторення № 1066
Слайд № 16

Домашнє завдання 1)Підготуватися до контрольної роботи; 2) Розвязати № 1056, 1059; на повторення № 1066

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн