Тема: Площа трапеції. Розв’язування задач

Опис документу:
Мета: 1.Продовжити роботу з учнями щодо відпрацьовування умінь і навичок у розв’язуванні задач з теми «Площа трапеції» 2.Розвивати в учнів уміння аргументувати на суто научній підставі 3.Виховувати активну життєву позицію Тип уроку: відпрацьовування умінь та навичок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №11

Тема: Площа трапеції. Розвязування задач.

Мета: 1.Продовжити роботу з учнями щодо відпрацьовування умінь і навичок у розвязуванні задач з теми «Площа трапеції»

2.Розвивати в учнів уміння аргументувати на суто научній підставі

3.Виховувати активну життєву позицію

Тип уроку: відпрацьовування умінь та навичок

Хід уроку

І. Мотивація учбової діяльності

ІІ. Актуалізація базових знань. Математичний диктант із взаємоперевіркою з метою перевірки орієнтації щодо застосування формул для знаходження площі трапеції при розвязуванні найпростіших задач:

1) Якщо основи прямокутної трапеції, в яку можна вписати
коло, дорівнюють 21 см і 28 см, то її площа… (1б)

2) Якщо основи і діагоналі трапеції відповідно дорівнюють
2см, 18см, 7см і 15см, то її площа…
S = S (2б)

3) Якщо у рівнобічної трапеції діагоналі взаємно перпендикулярні, а висота 5 см, то її площа… (1б)

4) Якщо площа трапеції 30см2, а висота 5см, то середня лінія…

(1б)

5) Якщо площа рівнобічної трапеції 1см, а кут між діагоналями
30°, то довжина діагоналей…
(2б)

6) Якщо периметр трапеції 50см, а її площа 144см2, то радіус
вписаного кола…
(1б)

ІІІ. Розвязування завдань. (диференційований підхід)

Робота в групах за здібностями «Коло ідей», які створюються за результатами перевірки математичного диктанту. Представник кожної групи зриває пелюстку математичної квітки, яка відповідає задачі певного рівня.

1) Діти обговорюють розвязок задачі і його обґрунтування у малих групах

І. (2б)

Дано: ABCD,

BC||AD, BK- висота

AD:BC:AB=12:6:5,

BK=8 см.

Знайти:SABCD

II. (3б)

Дано: ABCD,

BC||AD, A=90°,

BC=10 см,

Коло (0;r), C=12Псм.

Знайти:SABCD

ІІІ*. (3б)

Дано: ABCD,

BC||AD, BP- висота,

CE=ED, FE||AB,

BC=3 см, BP=5 см,

FD=2 см.

Знайти:SABCD

IV*. (3б)

Дано: ABCD,

BC||AD, CK- висота,

AOD=90°,

CK=4 см, BC=5 см.

Знайти:SABCD

V**. (4б)

Дано: ABCD-вписана трапеція,

BC||AD, Коло (0;R),

R=1 см,

AD:AB:BC:CD=2:1:1:1

Знайти:SABCD

2) Після того як вичерпався час на обговорення, кожна група представляє розвязок своєї задачі.

Представники груп виконують на дошці малюнки з добудовами і захищають розвязки задач по черзі. Таким чином відповідає кожен учасник групи.

IV. Релаксація. Підсумки уроку. Поурочний бал.

Д/З: повт. § 7 п.64-70, №35,36,38* (М.І.Бурда)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн