Тема: "Площа довільного чотирикутника. Площа многокутника"

Опис документу:
Мета: Вивчити формулу площі довільного чотирикутника, формувати навички учнів по розв’язуванню задач на застосування поняття площі довільного чотирикутника. Вивчити метод обчислення площі многокутника. Розвивати логічне мислення, графічні навички, математичну мову учнів. Виховувати наполегливість, охайність, відповідальність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №12

Тема: Площа довільного чотирикутника. Площа многокутника.

Мета: Вивчити формулу площі довільного чотирикутника, формувати навички учнів по розв’язуванню задач на застосування поняття площі довільного чотирикутника.

Вивчити метод обчислення площі многокутника.

Розвивати логічне мислення, графічні навички, математичну мову учнів. Виховувати наполегливість, охайність, відповідальність.

Обладнання: Креслярське приладдя, мультімедійне обладнання.

Хід уроку

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

Бесіда.

  1. Площі яких геометричних фігур ви вмієте обчислювати ?

  2. Які фігури називаються рівновеликими ?

  3. Які фігури називаються рівноскладеними ?

  4. Що називають чотирикутником ?

Записати на дошці всі відомі формули площі трикутника.

  1. Формування нових знань та навичок учнів

Пояснення.

1) Побудувати довільний чотирикутник.

  1. Обчислити площу цього чотирикутника.

В процесі пошуку способу обчислення площі даного чотирикутника учні пропонують застосувати 2-гу властивість площ – площа АВСD дорівнює сумі площ трикутників АOB, ВОС, СОD, АОВ.

  1. Доведення теореми 7.9 ( про площу довільного чотирикутника )

  1. Наслідок.

Площі ромба і квадрата дорівнюють половині добутку їх діагоналей.

  1. Побудувати довільний многокутник. Обчислити його площу.

  2. Доведення теореми 7.10. (Про площу описаного многокутника ).

  1. Ф

    розвязування

    ормування умінь та навичок.

Усно.

    1. Знайдіть площу ромба, діагоналі якого 6см і 10см.

    2. Знайдіть площу квадрата, діагональ якого 2см.

Фронтальне розв’язування.

  1. Через точку перетину діагоналей паралелограма проведено довільну пряму. Чи рівновеликі частини, на які вона поділила паралелограм ?

  2. Доведіть, що коли у двох чотирикутників діагоналі відповідно рівні і перетинаються під рівними кутами, то чотирикутники рівновеликі.

  3. Діагоналі опуклого чотирикутника ділять його на чотири трикутника, площі яких відповідно дорівнюють S1, S2, S3 і S4.

Доведіть, що S1S3 = S2 S4 .

  1. Чому дорівнює площа правильного восьмикутника, вписаного в

коло радіуса R ?

  1. Рефлексія. Домашнє завдання.

Які нові знання ви отримали на сьогоднішньому уроці? Які нові вміння ви придбали на уроці?

Вивчити п. 71, п.72, розв’язати № 5, № 18, ( група А ), № 8 (група Б).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн