Тема: Меню, їх призначення. Види меню.

Опис документу:
Мета: - сформувати поняття «Меню та їх призначення», «Види меню»; - розвивати асоціативну пам'ять, логічне мислення, вміння слухати, узагальнювати набуті знання, аналітичні якості; - виховувати здоровий спосіб життя, культуру мовлення,пізнавальний інтерес.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Меню, їх призначення. Види меню.

Мета:

  • сформувати поняття «Меню та їх призначення», «Види меню»;

  • розвивати асоціативну пам'ять, логічне мислення, вміння слухати, узагальнювати набуті знання, аналітичні якості;

  • виховувати здоровий спосіб життя, культуру мовлення,пізнавальний інтерес.

Обладнання: дошка, комп'ютер, комп'ютерна презентація, музика до динамічної паузи, фото пристроїв, картки з написами, картки до вправи «Асоціативний кущ», картка - постер до методу «Прес».

Тип уроку: Засвоєння нових знань і вмінь

Хід уроку.

  1. Організаційний момент

Привітання вчителя

Доброго ранку, діти!

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо.

Щоб урок нам розпочати,

Треба всім нам повторяти:

«Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту,

Зараз з силами зберусь,

Я нічого не боюсь.

Впевнений, кмітливий я,

Здобути хочу я знання.

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку.

Оголошення теми і мети уроку

(слайд1)

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Меню та їх призначення. Види меню.».

(слайд 2)

«Вчитися можна тільки весело. Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом»

Анатоль Франс

(слайд 3)

На уроці ми дізнаємося:

  1. Яким буває меню ?

  2. Чому Головне меню має таку назву?

  3. Як викликати контекстне меню ?

  4. Як за допомогою меню обрати вказівку ?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

(слайд 4-9)

Для того, щоб пригадати з чого складається комп’ютер ми будемо відгадувати загадки:

1)

Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (системний блок)

2)

Він покаже все на світі:
Що малюють, пишуть діти,
Грають як і що співають,
І як пошту відправляють.
Все, що є відображає,
Без нього ПК немає! (монітор)

3)

Скромний сірий колобок,

Довгий тонкий проводок,

Полюбляє його кішка

Ну, звичайно, це є... (мишка)

4)

Сотня клавіш, різні знаки 
Спершу учні – небораки, 
А тепер раз – два й готово 
Відстукали кожне слово. 
Ось де пальцям фізкультура 
І це все – ......(клавіатура).

5)

І для чого оцей ящик?

Він у себе папір таще,

І друкує коми й точки,

Все гарненько у рядочки

І малюнки, і картинки,

Надрукує майстер ... (принтер)

(слайд 10-11)

Давайте повторимо, що ми знаємо про Робочий стіл, папки та файли.

- Так хто мені скаже

-Що ви знаєте про Робочий стіл?

Що знаходиться на робочому столі?

(Файли і папки)

- Що таке папка? А що таке файл?

(Папка – це спеціальний об’єкт у вигляді папки жовтого кольору. А файл – це всі інші об’єкти.)

- Що може містити папка?

(Папка може містити інші папки і файли).

- Як створити папку?

(Для того щоб створити папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «создать», а потім – «папку»..)

- Як створити файл?

(Щоб створити файл, потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «создать», а потім -  вибрати із поданого списку один із файлів (Документ Microsoft Word чи Текстовий документ))

- Молодці!

ІV. Засвоєння нового матеріалу

(слайд 12-25)

1. Меню та їх призначення. Види меню.

На Панелі задач є дуже важлива кнопка Пуск. Вона відкриває Головне меню, в якому містяться всі програми, встановлені на комп’ютері. За допомогою головного меню можна відкрити будь-яку програму, що встановлена на комп’ютері.

Крім Головного меню ще існує контекстне меню, яке містить інформацію про те, що можна зробити з програмою або що можна створити на робочому столі і не тільки. Контекстне меню викликається натисканням правої кнопки миші на піктограмі і містить такі пункти: Копіювати, Вирізати, Вставити, Створити, Властивості, Відправити, Відкрити та інше.

(слайд 26) 2. Фізкультхвилинка

Руки в сторону, в кулачок.

Розгинай – і на бочок.

По колінах вдарим нижче, нижче, нижче.

Руки вгору піднімемо вище, вище, вище.

3. Робота за комп’ютером

Давайте пригадаємо, як слід себе поводити в комп’ютерному кабінеті.

(З допомогою вчителя діти пригадують правила техніки безпеки і поведінки при роботі з комп’ютером.)

(слайд 27) Гра «Незакінчені речення»

1. Не приносити з собою …(зайві речі, а також їжу, напої, жувальну гумку.)
2. Не розпочинати роботу за комп 'ютером ….(без дозволу вчителя.)
3. Не торкатися … (проводів, роз'ємів, тумблерів, розеток, кнопок і клавіш, з якими тебе не знайомив учитель.)
4. Не вставляти в комп'ютер…( сторонні речі.)
5. Не бігати, не …(бавитися, не кричати.)
6. Не працювати ….( вологими руками.)
7. Сидіти на відстані …(не менше 50см від екрана монітора.)

8. Працювати на комп’ютері …(не більше 15хв.)

10. Проводити хвилинки…( відпочинку.)

Ось ми пригадали правила роботи на комп’ютері, знаємо всі його складові, давайте відпочинемо і розпочнемо роботу на комп’ютері.

Пригадайте ще раз правила роботи на комп’ютері. Обов’язково дотримуйтесь їх.

(слайд 28-29)

Вправа 1. Перегляд властивостей об'єкта Кошик

Вправа 2. Ознайомлення з Головним меню комп'ютера

Вправа 3. Ознайомлення з програмою Калькулятор

Вправа 4. ознайомлення з програмою Медіапрогравач Windows

(слайд 31-40)

Гра

Розгадай кросворд

(слайд 41)

Головоломка

  • Прочитай зашифровані слова

V. Закріплення практичних навичок

(слайд 42)

Словничок

VІ. Підсумок уроку

Сьогодні ми дізналися:

  1. Яким буває меню .

  2. Чому Головне меню має таку назву.

  3. Як викликати контекстне меню .

  4. Як за допомогою меню обрати вказівку .

VІІ. Домашнє завдання

  • Читати розділ 10

  • Виконати вправи 1, 4, 5

  • Головоломка

  • Готувати відповіді на запитання описані в рубриках Обговорюємо та Оціни свої знання та вміння

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.