Тема. Інформаційна безпека в Інтернеті.

Опис документу:
МЕТА УРОКУ: Навчальна. Ознайомити учнів із інформаційною безпекою в Інтернеті. Розглянути основні небезпеки та проблеми захисту інформації. Закріпити та розширити знання і вміння учнів по темі. Розвиваюча. Розвивати життєві навички (толерантність, самоконтроль, навички ведення дискусії), пам’ять, увагу, вміння захищати себе та інформацію від шкідливих чинників Всесвітньої мережі, практичні навички роботи з ПК.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Інформаційна безпека в Інтернеті.

МЕТА УРОКУ:
Навчальна. Ознайомити учнів із інформаційною безпекою в Інтернеті. Розглянути основні небезпеки та проблеми захисту інформації. Закріпити та розширити знання і вміння учнів по темі.

Розвиваюча. Розвивати життєві навички (толерантність, самоконтроль, навички ведення дискусії), пам’ять, увагу, вміння захищати себе та інформацію від шкідливих чинників Всесвітньої мережі, практичні навички роботи з ПК.

Виховна. Виховувати бажання дотримувати правил спілкування в Інтернеті.

ТИП УРОКУ: урок - подорож у мережу Інтернет, бінарний (інформатика + основи здоров’я), вивчення нового матеріалу

ОБЛАДНАННЯ:  комп’ютери класу, мережа Інтернет, проектор, екран, картки самооцінки, плакат «Терези», відеоролик, презентації, буклет, смайлики двох кольорів, малюнки, кросворди, символи Інтернету(прикрашають кабінет).

ПЛАН:

І. Організаційний момент. Привітання вчителів.

Установка на позитивний настрій (перегляд фрагменту мультфільму «Крошка енот»).

Нагадати про картки самооцінки .(В учнів на партах картки, смайлики та стікери).

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

Мотивація навчальної діяльності.

(Д.з: зачитування правил безпеки «Сам удома» у віршах, малюнках, кросвордах)

Ситуаційна задача.

На домашній телефон пролунав дзвінок:

«Вас турбують спеціалісти з комп’ютерної безпеки. Ваша інформаційна комп’ютерна система піддається ризику. Ми пропонуємо вам безкоштовну перевірку стану безпеки. Для цього вам необхідно авторизуватись на сайті… (зареєструватись) для отримання постійної допомоги у питаннях вашої комп’ютерної безпеки.»

  • Чим може закінчитися ця ситуація після реєстрації господаря комп’ютера? (Крадіжкою грошей, інформації)

  • Як можна назвати так званих «спеціалістів комп’ютерної безпеки»? (комп’ютерні злочинці - шахраї)

  • Чи дійсно існує інформаційна комп’ютерна небезпека?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель інформатики.

Вправа «Довільний лист»

Класу пропонують у зошиті написати листа, в якому відображено все, що вони знають про Інтернет.

За вправу діти виставляють бали в картки самооцінки.

Інструктаж з ТБ.

Презентація №1 (супровід вчителя інформатики).

(вправа для зняття втоми очей)

  1. На рахунок 1-4 заплющити очі, не напружуючи очних м’язів, на рахунок 1-6 широко розплющити очі й подивитись удалечінь. Повторити 4-5 разів.

  2. Подивитися на кінчик носа на рахунок 1-4, а потім перевести погляд удалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

  3. Не повертаючи голови, повільно робити колові рухи очима вліво і вправо. Потім подивитись удалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

Вчитель основ здоров’я

Презентація №2 (супровід вчителя основ здоров’я)

(Відеоролик про шкідливий вплив комп'ютерних ігор)

Фізкультхвилинка.

V. Закріплення нового матеріалу.

- подорож на інтерактивний сайт он-ляндія. www.onlandia.org.ua (ситуаційні задачі діти опрацьовують на комп’ютерах в мережі Інтернет);

- подорож на сайт своєї школи;

- сценка «Небезпека в Інтернеті» (дві учениці приготували її як превентивне д\з на цей урок)

- інтерактивна вправа «За і проти Інтернету» (діти на плакат «Терези» , який висить на дошці, прикріпляють стікери за та проти Інтернету, на стікерах пишуть чому за чи проти)

За кожну вправу учні виставляють собі оцінки в картки.

VІ. Висновок: сучасне життя неможливе без комп’ютера, але треба дотримуватись певних правил користування ним із метою збереження здоров’я й інформаційної безпеки.

Перегляд презентації №3 Підсумок Інтернет (супровід вчителів по черзі).

Діти виставляють бали в картки самооцінки за свою активність на уроці.

Зворотній зв'язок. Діти показують смайлики різного кольору. (червоний- не сподобався урок, зелений – сподобався)

Учні рахують бали та виставляють оцінки в картках. Учителі коротко обговорюють оцінки з учнями.

V. Рефлексія. Відео «Правила здоров’я»

Вручення буклетів «Десять правил безпечної поведінки в Інтернеті»

VІ. Домашнє завдання.

§25 вправа 3 стр.167(підручник «Основи здоров’я»), ознайомитися та вивчити правила з буклету, розповісти батькам про існування сайту Он-ляндія.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн