Свідоцтво досягнень 2 клас НУШ

Опис документу:
Надрукована і оформлена робота вчителем початкових класів Водянобалківської ЗОШ І-ІІІступенів Воронянською Оленою Володимирівною. Створена згідно з наказом МОН №1154 від 27.08.2019. "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Водянобалківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

_______________________________________

Ім’я та прізвище учня/учениці

______________ ______________________

Навчальний рік звіт проміжний/підсумковий

______2_______

Клас

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння

Виявляє інтерес до навчання

Активно працює на уроці

Ставить запитання про нове, незрозуміле

Висловлює свою думку і пояснює її

Виявляє старанність у навчанні

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Працює зосереджено

Виявляє самостійність у роботі

Доброзичливо ставиться до інших

Співпрацює з іншими дітьми

Вирішує конфлікти мирним шляхом

Знаходить успішні шляхи вирішення проблем

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

Бере відповідальність за свої дії

Прогнозує наслідки власних дій

Бере участь у життікласу

Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку

Висловлює свою думку і пояснює її

Зазначає авторство власних робіт, виявляє повагу до авторства інших

1

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання)

Уважно слухає і розуміє співрозмовника

Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

Виявляє інтерес до читання, описує, про що, чи про кого любить читати

Читає з відповідною інтонацією

Висловлює власне ставлення до прочитаного

Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого

Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження

Математика

Переміщує об’єкти в заданих напрямах ( справа наліво, зліва напрво, зверху вниз, знизу догори)

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд

Розв’язує прості і складені задачі

Розрізняє геометричні площинні та обємні фігури за їх істотними ознаками

Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів

Визначає час за годинником із точністю до 5 хвилин

Створює макети реальних та уявних об’єктів

Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (2-3 запитання)

Я досліджую світ

Виконує прості спостереження/ досліди

Описує об’єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв’язки між ними

2

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Розповідає про себе, свою сімю, клас, громаду

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища

Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя

Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності

Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)

Класифікує об’єкти за схожими і відмінними властивостями

Використовує готові та створює прості інформаційні продукти

Використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці

Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)

Пропонує і втілює власні творчі ідеї

Належним чином користується матеріалами та інструментами

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Планує дії і виготовляє власний виріб

Мистецтво

Охоче бере участь у спільних співах, танцях, творенні мистецьких композицій

Висловлює ставлення до мистецьких творів

Створює художні образи різними засобами

Фізична культура

Бере участь у рухливих іграх

Співпрацює в команді з однокласниками

Демонструє гідну поведінку, якщо виграє або програє

Іноземна мова

Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко.за потреби повторюються,та супроводжуються

візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння

Особисті досягнення, опис спостережуваної поведінки та досвіду учня/ учениці

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії страв, або ілюстровані оповідання. Де використовується знайома лексика

Ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації

Описує себе (наприклад, ім’я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні фрази, за можливості попередньої підготовки

Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання

Мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення)

Висловлює власні вподобання, використовуючи прості слова і фрази, правильно вимовляючи їх

Читає вголос короткі тексти/ медіа тексти зі сфери особистих інтересів, написані простими словами в поєднанні з ілюстраціями чи малюнками

Створює просте письмове повідомлення з окремих фраз на знайому тематику

Рекомендації вчителя___________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

Пропущених днів _____________

Учитель ____________________________________

Побажання батьків (інших законних представників) __________________________________________________________________________________________________________________________________________

(будь ласка, заповніть та поверніть цей екземпляр до школи)

Керівник закладу освіти____________________________

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!