Свято до дня вчителя "Спасибі Вам, що Ви на світі є..

Опис документу:
День вчителя – дуже відоме в Україні свято, однак з’явилося воно за тисячі кілометрів від нас, на іншому континенті – у спекотній Бразилії. Вперше у світі День вчителя відзначили неофіційно – у 1947 році у школі бразильського міста Сен-Пауло. На державному рівні свято освітян тут закріпили через майже 20 років – у 1963 році. 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

День учителя

Ведучий 1.

Доброго дня вам, шановні вчителі! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі. І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!

Ведучий 2.

У першу неділю жовтня, у вас професійне свято.

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний.

Без нього життєва повість не пишеться у людини.

Ведучий 1.

Немає свого він часу, життя його – тільки школа.

Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

Ведучий 2.

О, рідний, любий вчитель наш ласкавий,

Дбайливий друг наш з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт.

Пісня

Ведучий 1 .

Любі педагоги! В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як заведено у вас, спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

Ведучий 2.

Отже, тема уроку звучить так: «Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі».

Мета уроку:

  • У доступній формі донести до свідомості учителя те, що він -Учитель з великої букви.

  • Продовжувати розвивати слух і терпіння.

  • Формувати загальнонавчальні навички.

  • Розвивати уміння правильного відпочинку.

  • Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки.

  • Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

(Звучить музика «Вчителько моя», але її заглушує грім чи вибух. На сцену вибігають ворожка та її помічниця. Ведучі розгублено відступають).

Ворожка.

Чи не здається тобі, Азочко, що ми не туди потрапили? Невже я знову, під час ворожіння, забула кинути лапку жабки чи хвостик мишки? Так ні…Я все зробила за рецептом. (Дістає з кишені папірець і пильно розглядає)

Ворожка.

А де ж друга половина рецепту? Куди ж вона поділася?

(Аза порпається в складках спідниці і знаходить другу половинку папірця)

Ворожка.

Ой лишенько! А ти кидала сюди квашених черв’ячків? Ні? А де ж ти їх поділа? Що? Поїла? Ох ти ж горе-ученице! Куди ж оце нас занесло?

(Аза мовчки подає ворожці м’яч-глобус, який висів за плечима, і вказує на ньому місце).

Ворожка.

Моя ж ти розумнице! Це навіть краще ніж я сподівалася! День учителя в училищі! Просто чудово! А ось і самі господарі…

(Ворожка с ходить зі сцени, підходить до класного керівника групи)

Ворожка.

Голубонько, позолоти ручку всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться.

Лежить на тобі чорне прокляття, вже другий рік лежить. Так…

(уважно розглядає долоню).

Але вже недовго висіти йому над твоєю головою. Як тільки оцією рукою випишеш атестати, станеш вільна, як птах. Ні виховних годин, ні генерального прибирання, та й походи замучили. Ось тобі амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписались, щоб прокляття впало…

(Далі ворожка переходить до вчителя фізики)

Ой красунчику, а що це в тебе на долоні написано? F=m а (тре спідницею долоню вчителя). З першого вересня появилась у тебе сильна головна біль! Три роки вона буде мучити! Сама не розумію, де б їй взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (червона ручка). Як будеш контрольні перевіряти одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двійочку дописуй. І жодних проблем не матимеш.

(Ворожка наближається до директора школи).

О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирна дама. О, пардон, директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Азо, давай яйце. (Аза подає куряче яйце). Та ні, Азочко, це ж директор… ( Аза подає гусяче). Я тобі кажу, що це директор школи!

(Аза знімає з плеча глобус і подає ворожці. Та качає глобус по плечах директора і приказує)

Щоб руки не терпли, особливо права, коли ти, голубонько, будеш випускникам атестати підписувати. Та пильно слідкуй, щоб у них було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. Бачу я, що й тобі не обминути випробовування, але, повір мені, все скінчиться чудово.

(Заходить професор)

Професор.

Ах ти темна чорнокнижнице! І як ти встигаєш скрізь всунути свого носа? Хто тебе сюди запрошував?

Ворожка.

Явився, світило науки! І що ти за чоловік такий? У людей свято, а ти сваритися …

Професор.

Свято відкладається на не визначений термін…

Ворожка.

Як це відкладається? Поглянь, вже всі учні школи зібралися, щоб привітати своїх вчителів зі святом.

Професор

Шановні наші, любі наставники! Прийміть наші щирі вітання, які линуть до вас піснею!

Пісня

Ведуча.

В прекрасну пору року приходить до нас учительське свято. Це час, коли шелестить падолистом осінь і снує в лузі мереживо бабиного літа, а червоні жоржини пломеніють над землею, немов дарують весь свій жар любові нашим учителям.

Ведучий.

Хай успіхи та перемоги окрилюють вас на нові звершення і здобутки, а досягнуте стверджує віру на добро та любов. Хай родинне тепло і затишок оберігають­ вас, а ваші палкі устремління та діяння несуть у світ лише мир і злагоду.

Ведуча.

У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів. Тому кожна людина з почуттям вдячності згадує своїх духовних батьків–учителів – все своє життя. Адже в кожному прожитому дні в школі було щось неповторне, незабутнє, що лишає у душі свій відбиток.

Ведучий.

Шановні педагоги, щирі друзі та вірні наставники! Вас вітають ті, у чиїх серцях ви запалюєте багаття жаги пізнання, чистоту свого серця, своєї душі.

Ведуча.

Вам, людям нелегкої, але такої необхідної на Землі професії, ми складаємо сьогодні величальні слова подяки. Ми говоримо вам: "3 професійним святом! 3 Днем працівників освіти!"

(Під звуки ніжної мелодії учні надсилають віршовані вітання)

1. Із безлічі професій на Землі,

Які вже є, яких ще будуть вчити, -

­Є головна, як віщий, сущий хліб,

І назва цій професії - Учитель.

2. Сьогодні – День учителя. В цей день

Ми кажемо звичайними словами:

Людського щастя вам, нових ідей,

Хай добра доля завжди буде з вами.

3. Шлях пошуку, науки і дерзань -

Таку обрали ви в житті дорогу.

Тож здійснення всіх ваших сподівань,

Щоб ви відчули радість перемоги.

4. Високих злетів, творчих перемог

Ми щиро всі бажаємо вам нині,

І ще багато літ хай дасть вам Бог

Трудитися у шкільній родині.

Пісня

Ведучий.

Що для людини найголовніше у житті? Звісно, - знайти себе, досягти певних результатів, створити сім’ю, виростити дітей у щасливому рідному домі, де завжди чекають і люблять.

Ведуча.

Краса і праця завжди ідуть поруч. Хто не знає, як важко навчити дитину мислити, творити, працювати, щоб колись її труд став корисним і прекрасним.

Ведуча.

Пропонуємо сценку із «Згадування знаменитих людей їхніми вчителями»

Катя Осадча:

Доброго усім вечора! Я-Катя Осадча! І наш спеціальний випуск присвячений вчителям. Але не простим педагогам, а тим, які навчали наших «селебретіз»)Отже!

Дивіться , це ж Карл Едуардович у модному шарфі ! Поважний вчитель літератури!

(виходить хлопчик у образі вчителя літератури)

Катя Осадча:

Карле Едуардовичу, скажіть, а хто з ваших учнів став відомим?

Карл Едуардович:

Катю…Ти знаєш, багато хто! От , приміром, Віталік Козловський! Вивчали ми творчість Івана Франка , а він бубнить під ніс : Чого являєшся мені у сні, Чого являєшся мені у сні.. Кажу йому: « Віталіку! Хто ж тобі являється у сні?

Тільки потім я зрозумів, що це він пісню готував нову!

( приспів пісні «Чого являєшся мені у сні»)

Катя Осадча:

Дякую-дякую, Карле Едуардовичу! А ми зустрічаємо вчителя біології! Це дама на шпильках останньої колекції дизайнера «Кривойду» - Жанна Жанівна!

Жанна Жанівна! Скажіть, а кого, власне , навчали ви?

-Я працюю в школі дуже давно! Але запам’ятався мені один хлопчик, який на урок біології прийшов з Богданом.

Катя Осадча:

-Це, напевно, його брат чи друг?

-Аби ж то! Це ж Бодька! Павук!

(дістає з сумочки іграшкового павучка та кидає у глядачів)

( звучить приспів «Бодя павук» Дзідзьо)

Катя Осадча:

-Які цікаві в нас гості! Але ми перериваємось на невеличку рекламу!

(реклама)

Скачати ролик реклами святського життя

Катя Осадча:

З вами знову я – Катя Осадча!

Катя Осадча:

-Хвилинку! Невже це…Ні , це справді він. Вчитель малювання – Петро Петрович!

Доброго дня!

-Вітаю, Катю! Я вчитель малювання Віталіка Кличка!

Катя Осадча:

-А хіба ж він малює?

-Звичайно! Вже не одного суперника розмалював!

Катя Осадча:

-Скажіть, а як він навчався з інших предметів?

На математиці рахував тільки до 12

Катя Осадча:

-Чому?

-А навіщо більше? у боксі лише 12 раундів.

Дуже дякую за цікпву інформацію

Катя Осадча:

А ми вітаємо нашу чудову Анжеліку Антонівну! Першу вчительку Ольги Фреймут!

-Доброго дня усім!

Катя Осадча:

-Невже ви дійсно вчили цю знамениту ведучу? Яка вона була у дитинстві?

-Оля була завжди серйозна!Вона з дитинства дбала про порядок! Підемо ми з нашим 1 класом до їдальні – усі за столи, а вона хвать шапочку і так і рветься на кухню!!! Усі чергові протирають пилюку вологою ганчіркою, лише Оля Фреймут –білими рукавичками! Доречі, чи знаєте ви, чому Фреймут завжди на підборах?

Катя Осадча:

-Ні, не знаю, цікаво)

-Щоб краще діставати до нашого з вами павутиння ! Така вона і зараз – Олюся-Чистюся!

Катя Осадча:

-Я дякую нашим вчителям! А наступного разу обов’язково поговоримо з учителями, які навчали наших політиків і дізнаємося ще більше неймовірних фактів!

(звучить музика з програми «Світське життя»)

Ведучий.

Порадники і друзі – вчителі -

­ Нелегкий час вирує по Вкраїні.

Обов'язок ваш на святій землі

Нести просвіту.

Поспішайте нині,

Розбуджуйте національний дух,

Будуйте Храм, Сійте зерно науки,

Шляхетністю запалюйте вогні,

Мужайтеся і не складайте руки.

Здоров'я вам і мудрості, і сил,

У праці - не спокою, а натхнення,

В польоті завжди вам - орлиних крил

І Божого усім благословення.

(В. Росоловський)

Ведучий

Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?

Ведучий

Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.

Ведучий

правжній учитель – ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!

Ведучий

Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами .

Ведучий

Це, звичайно, жарти. Але як би ми не відносилися до школи, потрібно визнати, що справжнього, хорошого вчителя ми будемо згадувати все життя.

Ведучий

Адже саме завдяки йому ми стали такими, якими ми є.

Учитель-це не професія, це-покликання!

Який же він справжній архітектор дитячих душ на думку вчителів?

Репортаж наших радіокореспондентів.

Радіорепортаж – справжній вчитель

Ведучий

Велике щастя мати вчителя доброго, щирого, який навчає бути Людиною.

Ведучий

Велике щастя мати мудрого, талановитого вчителя, який уміло передає нам свої знання та вміння.

Ведучий

А найбільше щастя для вчителя - бачити у своїх учнях продовження себе.

Сценка.

У класі перерва. За партою Петренко і Іванченко. Петренко збирає речі в портфель.

Іванченко: Ти куди це зібрався?

Петренко: Я з алгебри піду! Нема що там робить. Нутром чую, мене запитають, а я нічогісінько не знаю.

Іванченко: Та облиш! Питають тих, у кого на лобі написано «Я не вивчив!».

Петренко: От бачиш! (стукає себе по лобі) Хіба нема?

Іванченко: Треба зробити так, ніби ти готовий! Аутотренінг!

Петренко: Що?

Іванченко: Аутотренінг! Самонавіювання! Повторюй за мною: у мене до уроку алгебри все готово!

Петренко: У мене до уроку алгебри все готово.

Іванченко: Я виконав домашнє завдання!

Петренко: Я виконав домашнє завдання… Невже?

Іванченко: А ти як думав? Повторюй: усі три завдання і п'ять вправ!

Петренко: Усі три завдання і п'ять вправ!

За аутотренінгом хлопці не помітили, як до класу зайшов учитель.

Учитель: Петренко, що я чую, ти готовий до уроку?!! Справді?

Петренко ствердно киває.

Учитель: У лісі щось велике згинуло! Слон! Іди до дошки.

Петренко впевнено йде до дошки.

Петренко: У мене до алгебри все готово! Я виконав домашнє завдання! Всі три завдання і п'ять вправ!

Учитель: Ну, напиши на дошці вправу 87

Петренко: Я виконав домашнє завдання! Всі три завдання і п'ять вправ!

Учитель: Нічого не розумію! Покажи зошит!

Петренко несе зошит. Учитель дивиться.

Учитель: Петренко, Петренко! А як упевнено йшов ... Два! Ні, тут таки два багато. Ти перший номер… Одиниця! Неси щоденник!

Петренко і Іванченко виходять зі школи. На обличчі Петренка передчуття біди.

Петренко: Ех, вдома запитають: «Як у школі?» - І мені капець. Повний. Капут. Вихідні пропали.

Іванченко: Звідки ти це взяв?

Петренко: А що?

Іванченко: Ти погано слухав, що тобі сказали на уроці. Ти – лідер!

Петренко: Я-а?

Іванченко: Ну так!

Петренко: Як це?

Іванченко: Тобі сказали – «Ти перший номер». Перший! Не другий і ніякий не третій! Попереду всіх!

Так вдома і скажи. А коли не повірять – ти їм щоденник і покажеш!

Вихід учнів на вірші

Учитель перший - ось ваше покликання!
    З прекрасним святом Вас вітаючи,
     Ми від душі хочемо вам побажати
     Вести діточок дорогою знань,
     При цьому ніколи не втомлюватися!

         А втома щоб пішла від вас,

         Прийміць енергії запас.

(вітаміни вручають: )

Любих наших мовників щиро ми вітаємо,

            Гарні побажання ми їм посилаємо.

            Вам даруємо чарівні ручки – швидко списки,

            Щоби гарні лиш писали ви батькам записки.

            Щоб лиш гарнії оцінки виводила ручка,

            Щоб ви нею розписались, як буде велика получка.

(ручки вручають:)

 Математикам хорошим ми даруєм нині гроші,

            Але гроші не прості – ні, ні, ні не золоті.

            І не гривні, аж ніяк, і не мідний це п’ятак,

            Не рублі червоні – не просто купони.

            Жаль, не купите на них ні сала, ні м’яса,

             Ні коробки сірників, а тим більше – квасу.

             Все ж – радійте подарунку – це для усного рахунку.

(гроші вручають)

  Ой, і гарний в нас фізрук!

             Всіх дітей прибрав до рук.

             Перейшов на вчителів –

             На змагання їх привів.

             Навчив грати в волейбол,

             А пізніше – і в футбол.

             Будуть грати вчителі,

             Стануть гарні з них гравці.

             Щоб були завжди у формі,

             Ми даруєм тренажер,

             Будьте ви завжди здоров.

(подарунок вручає )

Довго довелось гадати,

            Щоб біологам  подарувати.

            Скрізь – куди не глянь – нітрати,

            Ніде стати, ніде взяти.

            Думали – гадали і … звичайно принесли

            Овочі чудові, клінічно здорові,

            Чисті без нітратів, можна споживати.

(овочі вручають)

Кажуть , школа споконвіку -  то є храм науки

            Та до чого всі знання, як не вміють руки.

            Ми Михалича вітаєм, подарунок добрий маєм

            Цей автомобіль чудовий як на справжній він дуже схожий.

(подарунок вручає)

Історія та географія відкриває нам світи,

       І цим допомагає нам пожиттю іти.

       Щоб весело було подорожувати

       Ми вам жуйку хочем подарувати.

(подарунок вручає )

 Психологічна допомога

 Потрібна завжди і кожному,
 Про це ми нагадати
 Готові знову розуму.

 Щоб проводили ви тести,

 Вам даруєм олівець

 Дуже вправний малювець.

(подарунок вручає)

 З музикою дружим всі: і малі, й дорослі,

Разом з піснею ми ідем з вами по дорозі.

Отож, хочем привітати

І новий  інструмент подарувати.

(подарунок)

Рученьки терпнуть, злипаються віченьки,

Боже, як хочеться спать!

Так мені ж треба оту зарубіжную

Зранку до ночі читать!

Все переплуталось в бідній голівонці:

Гамлет, Марія, Ремарк.

”Красное”, ”Черное”, ”Белая армия”

И той Лаурин Петрарк.

Подарунок

4. Кажуть , школа споконвіку -- то є храм науки

Та до чого всі знання, як не вміють руки,

Щоб зростали не ледачі учні, а старанні

Є хороший їм урок – трудове навчання.

То ж вітаю вчителів, що не тільки знають,

А й уміють все робити , і других навчають!

5. Інформатика – наука всім потрібна нині,

То ж купіть, батьки комп’ютер донечці чи сину.

Ну звичайно, учнів вдома ще комп’ютери не ждуть,

Та освоїти науку можна в школі, прямо тут!

А вітання красне й щире вчителю чудовому,

Я бажаю йому вдачі, завжди буть здоровому.

Буть веселому, щоб щастя усміхалося завжди,

А у школі й першокласник, щоб з комп’ютером „на ти”!

6. Щоб юнаки зростали, мов орли

І першу допомогу щоб дівчата вам подать могли,

Існують ДПЮ і медицина,

І це важливо для майбутньої людини

7. В школі є така посада – це вигадник і новатор,

Невгамовний весь в роботі педагог-організатор.

Скільки справ завжди у неї, скільки творчості й горіння!

І вона таки уміє передати дітям вміння.

Побажаємо ще вищих досягти висот зіркових,

Щоб про школу нашу рідну слава ринула повсюди

Щоб і в Києві й Черкасах про роботу чули люди.

Пісня

В2 А зараз вашій уяві пропонуються „Новини з – під парти”. Сьогодні ми вирішили розшифрувати для вас наш рідний український алфавіт. Ось що означають букви мовою наших вчителів:

А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – боже, ти знову їв жуйку, а її треба жувати.

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горенько моє, де ж тій зошит?

Д – давай щоденник, двієчнику!

Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?

Є – є добровольці на прибирання туалету?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – запам’ятайте – знання – це сила.

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваша підготовка до уроку.

Н – не треба мене заспокоювати.

О -  о Господи! Знову запізнився!

П – просто геніально! Ти прийшов на урок.

Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти ще й куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний.

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув щоденник на шафу?

Ц – цікаво, хто бажає розповісти тему.

Ч – чия шпаргалка, я вас питаю.

Ш – шикарно виглядає.

Щ – щоденники на стіл.

Ь – ( погрожує кулаком)

Я – я пішла за директором.

Ведуча

Вірш «Від будня до будня»

Від будня до будня, від свята до свята

Пісню і слово ви нам дарували.

Ви - наші долі, ви - наші злети,

Ви нас лише доброму вперто навчали,

Мами духовні, а чим же віддячимо?

Тим, що ми є.

І тим, що ми значимо.

Тим, що ми будемо.

Тим, що ми створимо.

Тим, що збудуємо.

Тим, що засіємо.

Нивою тою, яку ми розоремо.

Тим, що в житті ми своєму зуміємо.

Ведучий.

Благословенні будьте у роботі,

Цінуйте горде ймення педагога.

Нехай в житті на кожнім повороті

Стрічає радість вас, а не тривога.

Хай добрі вчинки вашої наснаги

Промінчиком торкнуться ваших учнів.

Слово учитель – горде і ласкаве –

Хай буде рідним вам і милозвучним.

Ведучий. Вірш за віршем, пісня за піснею, слово за словом – так і підійшло наше свято до кінця. Але ваше свято, любі вчителі, продовжується. Ще стільки добрих, хороших слів ви почуєте від людей. І всі вони будуть сказані від щирого серця

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00