• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Фізична культура
  • Сюжетне заняття з фізичної культури за мотивами казки «Лисичка та Журавель» в середній группі для вдосконалювання різновидів ходьби, ходьби з високим підніманням колін, та помірного бігу.
Бібліотека

Сюжетне заняття з фізичної культури за мотивами казки «Лисичка та Журавель» в середній группі для вдосконалювання різновидів ходьби, ходьби з високим підніманням колін, та помірного бігу.

Опис документу:
Сюжетне заняття з фізичної культури за мотивами казки «Лисичка та журавель». Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба, ходьба на носках, ходьба на зовнішній стороні стопи. Ходьба з високим підніманням колін) та помірного бігу. Узгоджувати дихання та регулювати його у відповідності з рухами, що виконуються, закріпити вміння правильно приймати вихі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

СЮЖЕТНЕ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

ЗА МОТИВАМИ КАЗКИ

«ЛИСИЧКА ТА ЖУРАВЕЛЬ»

Завдання: Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба, ходьба на носках, ходьба на зовнішній стороні стопи. Ходьба з високим підніманням колін) та помірного бігу.

Вправляти у виконанні комплексу загально розвивальних вправ, координуванні рухів під час виконання вправ з різних вихідних положень.

Узгоджувати дихання та регулювати його у відповідності з рухами, що виконуються, закріпити вміння правильно приймати вихідне положення.

Продовжувати вчити повзати по гімнастичній лаві з упором стоячи на колінах і кистях рук та правильно приземлятися під час стрибка; ходити «змійкою» навколо перешкод; стрибати на двох ногах, просуваючись уперед.

Спонукати дітей самостійно робити масаж.

Навчити правильно дихати носом, позитивно впливати на нервово-трофічні функції нервової системи, а через неї - на процеси обміну, що відіграють важливу роль у кровопостачанні легень, підвищувати загальний тонус організму, відновити повноцінне зовнішнє дихання.

Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров»я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм.

Розвивати фізичні якості та властивості організму дітей, окомір, координацію рухів.

Виховувати витривалість, бажання бути здоровими і гарними, спритність і сміливість, викликати позитивні та радісні емоції.

Обладнання: гімнастична лава, «пеньочки», круги, обручі, глечик, муляжі овочів, каструля, тарілка, ложка, атрибути до гри.

Хід заняття

1. Привітання

Доброго здоровя діти , доброго вам дня,
Хай вам ясно світить сонце у вікно щодня,
Хай сміється мирне небо і дивує світ,
А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров
я, любі діти, в світі – головне.
А здорових і веселих щастя не мине .

До нас сьогодні завітали гості. Давайте привітаємося до них і побажаємо їм здоров
я .

Добрий день , вам добрі люди ,
Хай у вас міцне здоров
я завжди буде,
Ми вам подаруємо посмішку ясну,
Разом з вами добре нам,
В нашім дитсадку.

Діти, а ви любите подорожувати ?
А в казку хочете потрапити ?
Сьогодні нас чекає незвичайна подорож.
Адже ми зустрінемо хитру Лисичку і довгоногого Журавля.
Як називається казка про цих героїв?

2. Підготовча частина.
- Отже, по лісі журавель походжав
( ходьба по колу , зберігаючи правильну поставу )
- Високо ноги піднімав 20сек.
( Ходьба з високим підніманням колін )
- І лисичка на носочках йшла
( ходьба на носочках , руки в боки )
- Лапки до вушок приклала
( ходьба у напівприседі ) .
- А на зустріч їм ведмедик
( ходьба на зовнішній стороні ступні ) (15с)
- А ось і зайчик пострибав .
- А тут і пташки літають
(Біг) (30с).
Полетіли і ми з ними.
А тепер звірята тихенько крокують.
(Звичайна ходьба , вправа на дихання).
Шикування в дві колонки.

3. Комплекс загально розвивальних вправ
«Лисиця і Журавель»
Журавель то на одній,

То на другій нозі стояв,
Високо угору крила підіймав.

В.п.-о.с
1-підняти ліву ногу , руки вгору ( вдих );

2.-в.п.(видих).
3-підняти праву ногу , руки вгору ( вдих);
4.-в.п.(видих). Повт. 6р.
Лисичка Журавля пригощала
Свого гостя розважала.
В.п. - ноги на ширині плечей, руки в боки;
1- нахил вперед , руки вперед (вдих);
2-3 - випрямитись , плеснути руками по стегнах ( видих );
4 – в.п Повт. 6р.

Журавель Лисичку пригощав,
А Лисичка в глечик заглядає,
Та нічого в рот не попадає.

В.п – ноги на ширині плечей , руки в боки;
1 - поворот тулуба ліворуч, руки розвести в сторони; (вдих)
2 – в.п. ( видих )

3 – те саме ліворуч.
4. – в.п.

Лисичка стала присідати
Вліво , вправо голівку повертати.

В.п – ноги на ширині ступні , руки в боки;
1-3 – присісти нахилити голову ліворуч , праворуч
4 – в.п. Повт. 6.р.

Стала Лисичка зерно молотити.
Щоб смачної каші наварити.

В.п. – ноги разом, права рука вгорі , ліва внизу.
1-4 – зміна рук . Повт 6.р.

Розсердилася Лисичка,
І стала тікати.
Повільний біг до 25сек.


А журавель пішов до хати.
Повільна ходьба, зберігаючи правильну поставу.

4. Вправа на дихання.
На 1-4 – глибокий вдих через ніс;
На 5-8 – видих через рот.

5 . Основна частина.

Журавель Лисичці не вгодив,
А лисичка Журавлеві
Тож, малята, журавля будемо годувати.

6. Повзання по гімнастичній лаві з упором на коліна та кисті рук.
( По черзі повзуть , підходять до глечика і кладуть в нього муляжі овочів ) .


Журавель вже веселиться,
А лисичка ще сумна.
У колону всі ставайте
І лисичку пригощайте.
Та дорога не проста,
Дуже, дуже вже крута .

Діти по черзі йдуть між «пеньочками» ,
Підходять до стільчика і ложкою із каструлі у тарілку кладуть «кашу»,

І зайчата – стрибунята,
Прийшли Лисичку із Журавлем привітати.
Але їм потрібно канавки обминати.

7. Стрибки з обруча в обруч на двох ногах.
Ну а чемний Журавель
Пішов мандрувати.
Він ішов, ішов
До болота він прийшов.
А в болоті жабенята,
Захотів він з ними гратись.

8. Гра «Журавель і Жабенята».

Ходить журавель по болоту,
Чам-чам!
Ловить Журавель Жабеняток,
Хап-хап!

Жабенята всі злякались

Ква-ква!
І в водичку пострибали,
Раз-два!

Після слів «ква-ква» жабенята стрибають в обручі і присідають ,
тікаючи від Журавля. Пов. 3.р.
Лічилкою вибрати Журавля.

9. Заключна частина.

Вправа на дихання.
Точковий масаж.

Аби бути дужими , прудкими, треба , щоб кожна клітина нашого організму була здорова. У наших долоньках сплять маленькі гномики . Давайте їх
розбудимо: потріть долоньку об долоньку швидко-швидко . Що відчуваєте?
Ваші долоньки стали гарячими. Це гномики прокинулися і понесли здоров
я

у кожну клітинку . А тепер – побавимо їх : притиснемо долоньки до щічок ;
розбудимо їх братиків у кожному пальчику : у вказівному – щоб полікували
шлуночок; у середньому – печіночку ; у великому щоб прудко побігли кров’яні тільця по червоних стрічечках – кровотоках ; у четвертому – щоб допомогли стати розумнішими; у мізинчику – щоб краще працювало сердечко і легше дихалось легеням .
Ще не прокинулися гномики у вушках. Приготуйте два пальчика : великий і
вказівний. Візьміться за кінчики вушок . Промовляючи «Вушка вулика чують
все» , промасажуйте вушка коловими рухами 10р. в один бік , потім в інший.
Приготуйте вказівний пальчик, витягніть руку й поставте між бровами над носом .Промасажуйте цю точку по 10р. вправо-вліво зі словами «Просинайся, третє око!» Струсніть долоньками. Зберіть пальці руки в купку , відшукайте внизу ямку , покладіть туди пальці зі словами «Я вдихну, дихну, дихну»! -промасажуйте ямку 10р. в один і 10р. в інший. Молодці! Ви бачите, чуєте , відчуваєте .

Масаж ніг за допомогою дерев’яних паличок.
Масаж ніжки ніжкою.
Масаж ніжок кулачками.


10. Підсумок.

Що Вам найбільше сподобалось на занятті?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.