Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
М’які навички як основа організації якісного освітнього процесу
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Супровід дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в умовах інклюзивного навчання. Співпраця з батьками.

Вміст матеріалу: показано 7 з 22 сторінок

zip
Супровід дитини з СГДУ виступ (куценко Є. С.).zip
356,4 Кб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

У презентації окреслені основні цілі вчителів у роботі з дітьми ГРДУ та їх батьками. Висвітленні основні фактори успіху дитини з з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги в школі. Головною умовою академічного та соціального успіху є ефективне партнерство батьків та педагогів. щоб узгоджено працювати над спільними виховними цілями, які завжди є ширшими, аніж просто успішне навчання – це і контроль поведінки, інтеграція дитини в колектив, і розвиток позитивної самооцінки, соціальних навичок.

У презентації вказані основні принципи організації навчального середовища. Наведена робоча стратегія зменшення проблем з неуважністю. Окремо висвітлено проблему небажаної поведінки та шляхи її подолання. Одним із яких є запровадження принципу поведінкового керівництва (похвала, використання системи жетонів, системи пенальті та штрафів, план досягнення бажаної поведінки, поведінковий контракт, система само нагадування).

До презентації додається текс-виступ.

03007z07-ee13-940x528.png

03007yzy-9891-940x528.png