У презентації окреслені основні цілі вчителів у роботі з дітьми ГРДУ та їх батьками. Висвітленні основні фактори успіху дитини з з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги в школі. Головною умовою академічного та соціального успіху є ефективне партнерство батьків та педагогів. щоб узгоджено працювати над спільними виховними цілями, які завжди є ширшими, аніж просто успішне навчання – це і контроль поведінки, інтеграція дитини в колектив, і розвиток позитивної самооцінки, соціальних навичок.
У презентації вказані основні принципи організації навчального середовища. Наведена робоча стратегія зменшення проблем з неуважністю. Окремо висвітлено проблему небажаної поведінки та шляхи її подолання. Одним із яких є запровадження принципу поведінкового керівництва (похвала, використання системи жетонів, системи пенальті та штрафів, план досягнення бажаної поведінки, поведінковий контракт, система само нагадування).
До презентації додається текс-виступ.