Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Структура логоритмічних занять
І частина: Вступна.
Підготовка до мовленнєвого та моторного навантаження (використовуються вправи на розвиток основних рухів та почуття ритму).
ІІ частина. Головна.
Включає різні вправи на розвиток уваги, координації рухів, мови з рухами, м’язового тонусу, відчуття ритму, мовленнєві та мімічні рухи, дрібна моторика, а також слухання, співи, гра.
ІІІ частина. Заключна.
Повертає дітей у спокійний, урівноважений стан.
Практика роботи з дітьми згаданої вище категорії показала, що можна використовувати різні варіанти цієї схеми. Це залежить від низки факторів:
1) від психофізичних особливостей дітей даної групи, їх стану на момент проведення заняття;
2) від корекційних задач на даний період;
3) від часу проведення заняття тощо.
Логоритміка – найкращий приклад співпраці музичного керівника з дефектологом. Корекційні задачі, які вирішують обидва спеціалісти – однакові: допомогти дитині повірити у свої можливості, «розбудити» її внутрішні можливості, полегшити процес її адаптації у суспільному житті.
Якщо підходити до таких занять творчо, кожне з них стане неповторним, цікавим, яскравим і водночас зможе вирішити багато складних корекційних задач.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»