Анотація: стаття розглядає важливість розвитку ключових компетент-ностей у учнів з особливими освітніми потребами в контексті початкової освіти та корекційної роботи. У статті акцентується увага на застосуванні загальнопедагогічних і спеціальних методів для формування мовленнє-вих, когнітивних та соціальних навичок у дітей з порушеннями розвитку. Описано практичні підходи до роботи з учнями на різних етапах навчання, які забезпечують індивідуальний підхід та враховують особливості кожного учня. Підкреслюється роль адаптованих навчальних програм, використання інтерактивних технологій та корекційно-розвивальних вправ для покращення навчальних результатів учнів. Автор визначає основні стратегії, що сприяють розвитку комплексних компетентностей і підготовці дітей з особливими потребами до соціалізації.