Стан викладання зарубіжної літератур в 5-9 класах

Опис документу:
У ході перевірки були відвідані уроки зарубіжної літератури в 5-9-х класах, перевірено документацію: навчальний план, календарні та поурочні плани вчителя, стан ведення класних журналів з предмета, проведено вивчення дотримання вимог щодо змісту, обсягу навчальних програм та рівня знань, умінь і навичок учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Довідка

про стан викладання зарубіжної літератури

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

в 2017-2018 навчальному році

Згідно річного плану роботи відділу освіти Артемівської райдержадміністрації та Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на 2017-2018 навчальний рік протягом жовтня-листопада місяця в школі перевірявся стан викладання зарубіжної літератури в 5-9-х класах, дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів.

У ході перевірки були відвідані уроки зарубіжної літератури в 5-9-х класах, перевірено документацію: навчальний план, календарні та поурочні плани вчителя, стан ведення класних журналів з предмета, проведено вивчення дотримання вимог щодо змісту, обсягу навчальних програм та рівня знань, умінь і навичок учнів.

Аналіз кадрового складу свідчить про достатній рівень забезпечення викладання зарубіжної літератури в 5-9-х класах школи:

ПІБ учителя

Педагогічний стаж

Кваліфікаційна

категорія

Тижневе навантаження

Класи, у яких викладає

Сазанська Олександра Анатоліївна

10

друга

20

5-9 класи

Кабінет зарубіжної літератури обладнаний навчальними посібниками, дидактичним матеріалом. Це значно допомагає педагогу у підвищенні інтенсивності уроку та підготовці до нього.

Результативність кожного уроку зростає, якщо учитель продумує не тільки завдання формування знань, умінь і навичок, але й виховання певних якостей особистості. Тільки при такому підході у взаємозв’язку будуть здійснюватись три основні функції навчання: навчальна, розвивальна і виховна.

Саме так підходить до вирішення цього питання учитель зарубіжної літератури Сазанська О.А. Комплексно плануючи урок, учитель чітко уявляє, який матеріал повинно бути засвоєно на уроці, чітко продумує і ті уміння, які повинні бути сформовані на тому чи іншому уроці, в тому чи іншому класі. При цьому вона досить добре знає навчальні можливості класу і намагається, щоб кожен учень досяг максимально можливих для нього результатів, а навчання б відкривало простір всім учням для росту їх навчальних можливостей.

Учитель визначає, які знання та вміння мають здобути та закріпити учні, за допомогою яких методичних прийомів і засобів навчання, як їм виконати домашнє завдання.

Важливим фактором піднесення ефективності уроку є правильне співвідношення діяльності учителя і учнів у здобутті нових знань. Так, Олександра Анатоліївна пропонує учням самостійно складати характеристику образів, знаходити необхідне в підручнику, вибрати головне і висловити свою думку. Вивчення нового матеріалу тісно пов’язується із раніше здобутими знаннями.

Поліпшенню освітнього процесу сприяє урізноманітнення форм і методів перевірки домашніх завдань. На уроках учитель намагається не повторювати однієї й тієї ж форми перевірки: в різних класах це були різні види завдань. При цьому уміло поєднує групову та індивідуальну роботу учнів. Пропонує і роботу з картками, малюнками.

Якість навчання залежить від уміння вчителя підтримувати увагу учнів протягом усього уроку. Перш за все цьому сприяють різноманітні види робіт на уроці, впровадження елементів інтерактивного навчання (робота в парах, групах); запровадження змагань між рядами, використання карток. Диктанти, тести, картки-завдання дають змогу учителю швидко перевірити знання учнів.

Рекомендації:

  1. Використовувати інтерактивні методи навчання («Мозковий штурм», «Мікрофон», «Ажурна пилка», «Снігова куля», «Асоціація» та ін.).

  2. Активізувати роботу щодо використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроках

  3. Приділяти увагу повторенню раніше вивченого матеріалу.

  4. Активізувати роботу зі здібними учнями та учнями, які мають низький рівень навчання.

Заступник директора з НВР Н. В.Сідова

Ознайомлена О.А.Сазанська

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!