+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Стан викладання української мови в початкових класах (2-4 класи)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДОВІДКА

про стан викладання української мови в початкових класах

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Згідно річного плану роботи відділу освіти БРДА та школи на 2017-2018 навчальний рік протягом ІІІ- ІV тижня жовтня в школі перевірявся стан викладання української мови в початковій школі, дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів.

Наслідки перевірки вказують на те, що вчителі мають достатню науково-методичну підготовку, володіють методами і прийомами викладання української мови, забезпечують засвоєння учнями основних мовних понять.

В 2 класі – вчитель Прихідна Н.С. (кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії).

Надія Степанівна в роботі опирається на вікові особливості учнів, тому на уроці використовує різні інтерактивні методи навчання, а саме «Веселу абетку», роботу в парах, «Мозковий штурм», «Мікрофон» та інше.

Для вдосконалення грамотності учнів на уроках пише мовні диктанти, де вчить учнів пояснювати написання слів. Працюючи над збагаченням словникового запасу школярів використовує довідникову літературу.

Враховуючи вікові особливості школярів їх психологічні особливості на практиці вчить учнів використовувати слова-звертання, знайомить із словами ввічливості. Тим самим привчає у дітей повагу до старших, дбайливе ставлення до оточуючих.

Вимоглива до охайного письма в зошитах.

3 клас – вчитель Шестухіна Т.М. (кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії).

Тетяна Михайлівна на уроках української мови підбирає такі види роботи, щоб учням було цікаво: ігри, подорожі разом з казковими героями. Лічилки, скоромовки, сприяють розвитку мовного апарату.

Вчитель намагається тримати в полі зору весь клас, інколи це не вдається.

Працюючи над вивченням нового матеріалу вчить виділяти головне, пояснювати написання, аналізувати мовний матеріал, користуватися орфографічним словником.

4 клас – вчитель Кругляк С.Г. (кваліфікаційна категорія – сеціаліст ІІ категорії).

Світлана Григорівна уроки проводить на достатньому методичному рівні. Види роботи носять розвиваючий характер, вдало організовує колективну роботу, індивідуальну та роботу в парах: складання діалогу та взаємоперевірка робіт. Діти працюють над виведенням алгоритмів грамотного письма. Вчитель вимоглива до дітей, їхнього письма в зошитах під час виконання класних та домашніх робіт. Для вироблення грамотного письма використовує різні види диктантів: вибіркові, вільні, малюнкові, зорові.

В своїй роботі вчителі використовують різноманітну наочність: схеми, таблиці, ілюстрації, предметні малюнки. Під час підготовки до уроку звертаються до методичної літератури та матеріалів періодичних журналів «Початкова школа» та інші.

Рекомендації:

  1. Посилити роботу з вивчення алгоритмів правопису.

  2. Більше уваги приділити засвоєнню слів, вимову і написання яких школярі мають запам’ятати.

  3. Планувати вправи, які б сприяли орфографічній і пунктуаційній зіркості, уміння бачити в тексті особливості графічної форми слова, помічати пунктуаційні знаки, усвідомлювати їх роль у реченні, а також уміння самостійно виправляти допущені помилки, зіставляючи написане зі зразком.

  4. Розвивати писемне мовлення школярів шляхом заохочення їх записувати свої думки, враження, писати про те, що їх хвилює. При цьому необхідно вчити школярів удосконалювати, виправляти, переписувати свої роботи.

  5. Приділити більшу увагу здібним дітям та дітям з початковим рівнем навчання, розробляти індивідуальні вправи.

Заступник директора з НВР Н.В.Сідова

Опис документу:
Під час здійснення внутрішкільного контролю за станом викладання української мови в 2-4 класах увага була приділена виконанню навчальних програм, організації навчально-виховного процесу на уроці, поурочному плануванню, матеріально-технічному та навчально-методичному забезпеченню викладання предмета, виконанню вимог до ведення шкільної документації.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн