+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Спеціальні фахові компетенції заступника директора з виховної роботи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • 01.08.2019
  • Діловодство
  • Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 70
  • 0
  • 16
  • Стежити
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

СПЕЦІАЛЬНОФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

заступника директора з виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу

Заступник директора з виховної роботи

загальноосвітнього навчального закладу

з/п

Спеціально-фахові компетентності

Ознаки виявлення

1

Когнітивні

Спеціально-теоретичні: здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації та методологічні засади виховного процесу, загальні принципи побудови змісту виховної роботи в школі, теоретичні засади моделювання навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей різних вікових груп та індивідуальних особливостей учнів; концепції національного виховання, теорії прийняття управлінських рішень.

Спеціально-методичні: здатність застосовувати методи стратегічно-цільового управління виховною роботою, SWOT-аналізу, педагогічного моделювання, випереджального допоміжного контролю, методик самоменеджменту.

Спеціально-технологічні: здатність проектування адаптивного виховного процесу; застосування технологій прогресивного педагогічного досвіду та інновацій у сфері виховної роботи; інформаційно-комунікаційних технологій.

2

Діяльнісні

Спеціально-методичні: здатність до модернізації системи виховної роботи навчального закладу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі, системної підтримки та розвитку дітей з особливими потребами; науково-методичного консультування з питань виховної роботи; організаційно-методичного забезпечення виховного процесу.

Спеціально-технологічні: уміння розробляти та використовувати технології вимірювання результатів виховної роботи; заохочення творчих пошуків педагогів з питань виховної роботи; готовність до застосування проектно-інвестиційної технології в управлінні виховними процесами; спроможність проведення експертизи нововведень, використання Web-ресурсів для розвитку системи виховної роботи.

3

Соціальні

Здатність адаптувати виховну систему до соціальних змін.

4

Комунікативні

Здатність використовувати прийоми психолого-педагогічної корекції при спілкуванні з учителями та учнями.

5

Особистісні

Прагнення до психолого-педагогічної самоосвіти.

Опис документу:
На сучасному етапі становлення Української держави за умови складного політичного і соціально-економічного її стану особливо відчутний негативний вплив на сучасну школу багатьох суспільних явищ. Аналіз цих деструктивних процесів у сучасному суспільстві дозволяє зробити висновок, що є небезпека виростити бездуховне покоління. Розв’язання цієї проблеми можливе за умови оптимізації управління процесом виховання за допомогою гуманізації освіти.
  • 01.08.2019
  • Діловодство
  • Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 70
  • 0
  • 16
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн