До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
6
міс.
2
4
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Спеціальні фахові компетенції заступника директора з виховної роботи

Опис документу:
На сучасному етапі становлення Української держави за умови складного політичного і соціально-економічного її стану особливо відчутний негативний вплив на сучасну школу багатьох суспільних явищ. Аналіз цих деструктивних процесів у сучасному суспільстві дозволяє зробити висновок, що є небезпека виростити бездуховне покоління. Розв’язання цієї проблеми можливе за умови оптимізації управління процесом виховання за допомогою гуманізації освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

СПЕЦІАЛЬНОФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

заступника директора з виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу

Заступник директора з виховної роботи

загальноосвітнього навчального закладу

з/п

Спеціально-фахові компетентності

Ознаки виявлення

1

Когнітивні

Спеціально-теоретичні: здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації та методологічні засади виховного процесу, загальні принципи побудови змісту виховної роботи в школі, теоретичні засади моделювання навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей різних вікових груп та індивідуальних особливостей учнів; концепції національного виховання, теорії прийняття управлінських рішень.

Спеціально-методичні: здатність застосовувати методи стратегічно-цільового управління виховною роботою, SWOT-аналізу, педагогічного моделювання, випереджального допоміжного контролю, методик самоменеджменту.

Спеціально-технологічні: здатність проектування адаптивного виховного процесу; застосування технологій прогресивного педагогічного досвіду та інновацій у сфері виховної роботи; інформаційно-комунікаційних технологій.

2

Діяльнісні

Спеціально-методичні: здатність до модернізації системи виховної роботи навчального закладу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі, системної підтримки та розвитку дітей з особливими потребами; науково-методичного консультування з питань виховної роботи; організаційно-методичного забезпечення виховного процесу.

Спеціально-технологічні: уміння розробляти та використовувати технології вимірювання результатів виховної роботи; заохочення творчих пошуків педагогів з питань виховної роботи; готовність до застосування проектно-інвестиційної технології в управлінні виховними процесами; спроможність проведення експертизи нововведень, використання Web-ресурсів для розвитку системи виховної роботи.

3

Соціальні

Здатність адаптувати виховну систему до соціальних змін.

4

Комунікативні

Здатність використовувати прийоми психолого-педагогічної корекції при спілкуванні з учителями та учнями.

5

Особистісні

Прагнення до психолого-педагогічної самоосвіти.

  • 01.08.2019
  • Діловодство
  • Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 106
  • 0
  • 17
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.