Шляхи розвитку та методика розвитку мовлення дітей раннього віку.

Опис документу:
Формування активного словника дітей на другому році життя відбувається нерівномірно, спостерігаються коливання розвитку мовлення тобто, за період набуття нових слів йде затишшя. Найбільше інтенсивне засвоєння словника дитини відбувається після 1року 6 міс. До 1 року 9 міс. Щомісяця з’являється 32 нових слова, а з 1року 10 міс. – 154 нових слів кожного місяця.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Шляхи розвитку та методика розвитку мовлення дітей раннього віку.

Розвиток мовлення дітей раннього віку поділяють на два періоди: підготовчий період (1 місяць – 1,5-2 роки) та другий – період активного мовленнєвого розвитку (1,5-2 роки -3 роки). Перший рік життя належить до підготовчого періоду, в середині якого виділяють три етапи: Перший етап (1 місяць – 5-6 міс) з провідною діяльністю – дитина розпочинає криком. Крик – це вроджена безумовно – рефлекторна реакція (біль, голод, незручності) Перший місяць – короткі проміжки активного неспання на руках дорослого. Другий місяць – збільшується тривалість активного неспання. З’являються перші короткі звуки (г, кх, к)і звукосполучення(гу-гу, агу).Після двох місяців активність мовленнєвих реакцій зростає, дитина промовляє звуки не тільки у відповідь на мовлення дорослого, але й тоді, коли його побачить. На третьому міс. – У відповідь на вітання дорослого, дитина голосно сміється, промовляє звуки (а-а-а, е-е-е),рухає ногами, руками. На 4 міс. – спілкування між дорослим і дитиною відбувається вже голосовими реакціями, з’являються сполучення звуків(тиль, ррр, фр, о-о-ое, а-е-е-а).На 5 міс. – дитина шукає спілкування з дорослими і однолітками. Вона повзає, посміхається, промовляє окремі звуки (гудить) На межі 5-6 міс. З’являється белькіт. Другий етап підготовчого періоду – (6-12) міс. Характеризується розвитком розуміння мовлення дорослих. Розуміння виникає на запитання «Де?» (Де годинник, Де тато? Діти 7-8 міс. Уже розуміють слова на основі інтонації (тембр, темп, сила звука). Після 7 міс. Дитина може вже виконувати відповідні рухи на слова «ладусі – ладки», «до побачення». В кінці року діти виконують рухи на слова «відкрий», «закрий», «поклади». Отже, на кінець першого року життя дитина добре розуміє не тільки окремі фрази, а й цілі речення у мовленні дорослих, відтворює відповідно словесних подразників адекватні дії і рухи.

Особливості та методика розвитку мовлення дітей другого року життя.

Формування активного словника дітей на другому році життя відбувається нерівномірно, спостерігаються коливання розвитку мовлення тобто, за період набуття нових слів йде затишшя. Найбільше інтенсивне засвоєння словника дитини відбувається після 1року 6 міс. До 1 року 9 міс. Щомісяця з’являється 32 нових слова, а з 1року 10 міс. – 154 нових слів кожного місяця.

Темпи збагачення словника дітей другого року життя залежать від спадковості, ритмічності, розвивального середовища (мова батьків), умов виховання. За умов правильного виховання різкий перелом у розвитку мовлення дитини відбувається на початку другої половини другого року життя.

1 рік 7 місяців – 50 слів

1 рік 8 місяців – 100 слів

1 рік 9 місяців – 175 слів

2 роки – 300 слів.

У другому півріччі дитина вже може назвати предмет. Якщо раніше вона казала «дай», то зараз може назвати словом. В 1рік 7 міс. Дитина переходить від двохслівних фраз до трьохслівних, вона вводить в речення своє ім’я. Розуміє зміст цілих речень, висловлювань про події та явища, що часто повторюються в особистому житті дитини. Легко повторює слова і фрази, що їх промовляє дорослий. Мовлення стає засобом спілкування з дорослими. На кінець другого року життя діти вже можуть розмовляти з лялькою та іншими іграшками.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.