Сюжетно-динамічне заняття
з сенсорно – пізнавальної, логіко-математичної компетентності
з використанням інноваційних технологій
( кольорових паличок Д.Кюїзенера, дидактичних ігор за методикою М. Монтессорі)
на тему:
«Подорож казкою « Гуси – лебеді»
старший дошкільний вік ( 6 р.ж.)
Програмовий зміст:
Закріпити вміння дітей лічби у межах 5;
продовжити навчати рахувати та порівнювати між собою множини ( більше, менше, порівну);
визначати склад числа в межах 5 за допомогою предметних множин.
вправляти у розрізненні лічильних паличок, співвідносити колір та цифру;
закріпити вміння визначати довжину паличок за допомогою умовної мірки методом накладання;
вправляти у розрізненні та називанні геометричних фігур (трикутник, квадрат, прямокутник, ромб) за допомогою паличок Кюїзенера;
закріпити вміння складати геометричні фігури;
формувати у дітей вміння розв'язувати арифметичні задачі на додавання та віднімання;
поглибити вміння рахувати предмети за допомогою тактильного відчуття ( М. Монтессорі);
закріпити знання дітей про суміжні числа, порівнювати їх та визначати їх.
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам'ять , уявлення.
Виховувати готовність прийти на допомогу, дружні стосунки.
Матеріал: проектор, аудіозапис ( шум лісу та птахів), уривки казки «Гуси – лебеді», квіти та пелюстки до них, палички Кюїзенера, геометричні фігури ( трикутник, прямокутник, квадрат, ромб), річка зображена на ватмані, набірні полотка, яблука червоного та зеленого кольорів, будиночки з цифрами, цифри до рухливої гри « Суміжні числа», картки з нашитими ґудзиками.