Сценарій свята до Дня вчителя «Для тих, чия професія від бога»

Опис документу:
сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людино; розвитку артистичних здібностей учнів виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій свята до Дня вчителя

«Для тих, чия професія від бога»

Голос за кадром: Для декого вчитель – це просто професія, а для декого жахлива залежність і сенс життя.

Під музику виходять 3 учасники і займають стільці на сцені.

Виходить психолог.

Психолог: Всім доброго дня! Ми вітаємо вас на засіданні Клубу анонімних вчителів. (звертається до вчителів) Вас всіх об’єднує той факт, що ви ні хвилини не можете жити без школи, без шкільних турбот і проблем. Кожен з вас має свою історію залежності. Сьогодні у нас надзвичайна подія – сьогодні у нас новенька. Давайте підтримаємо її і вислухаємо.

Психолог підходить до Вчителя 1, Вчитель 1 встає

Вчитель 1: Привіт. Мене звати Олена.

Всі: Привіт, Олено!

(Вчитель 1 соромиться і довго не може почати розповідь)

Психолог: Починайте. Все добре! Тут вас всі зрозуміють!

Вчитель 1: Мені трохи соромно про це говорити

Психолог: Сміливіше! Вас тут всі підтримають!

Вчитель 1 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «ЗАКОХАВСЯ» Р. СКОРПІОНА

З розуму мене звели

Всі ці роки у школі.

Діти без мами росли -

Не було мене вдома ніколи.

То якась педрада, то знову нарада!

ПРИСПІВ:

Ось така доля наша -

Школа зранку і до ночі,

Учні такі ледачі,

До навчання неохочі!

Ось така їхня доля,

Наших чоловіків.

Він хоче поцілувати,

А у мене ще 100 зошитів.

Психолог: Бідненька, йди присядь. У інших теж не менш трагічні історії. Давайте послухаємо їх. (Запрошує поглядом Вчителя 2 до слова)

Вчитель 2: Мене звати Катерина.

Всі: Привіт, Катерино!

Вчитель 2: Хочу вам розказати про свою проблему

Вчитель 2 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «СЧАСТЬЕ» О. ВІННИКА

Важко в школі працювати –

Стільки всього потрібно знати.

Ой, невдячна ця робота,

Про дітей вічна турбота.

Гроші завжди всім потрібні –

В цьому люди всі подібні.

Не розбагатієш в школі,

Кращої ти хочеш долі.

ПРИСПІВ:

Пора їхати за кордони,

Щоб заробляти лимони.

Працівники там потрібні

І оплата дуже гідна.

Придбаю нову квартиру

Доньку відправлю до Риму

А школа – це ностальгія,

Достойно жити – моя мрія.

Психолог: Ой, достойно жити і моя мрія. Не хвилюйся, Катерино, все обов’язково налагодиться. Тримайся! (підходить і плескає по плечі)

Психолог: А ми продовжуємо. Ніколи не думав, що вчителі мають стільки проблем, стільки душевних переживань. Давайте послухаємо історію наступної нашої учасниці.

Вчитель 3: Привіт, мене звати Ольга!

Всі: Привіт, Ольго!

Вчитель 3 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «УКРАЇНА» Н. БУЧИНСЬКОЇ

Я у цій школі стільки літ,

Вічне, добре, мудре сію.

Щоб виконать цей заповіт,

Кожного дня тут сивію.

Всі ці реформи – це біда.

«Про освіту» закон сниться.

Як пережити зміни нам?

Пані міністре, поділіться!

ПРИСПІВ:

Одна мрія усіх нас гріє,

Щоби літечко наступило,

Щоб нервова наша система

Від цих стресів відпочила.

Психолог: Бідненька, змарніла від цього нервового навантаження!

Психолог: Я розумію ваше занепокоєння. Але занепокоєння — це емоція, а не метод вирішення проблем. Візміться за руки. Закрийте очі. Повторюйте за мною. Ми хочемо жити як звичайні люди!

(Всі вчителі повільно повторюють)

Всі: Ми хочемо жити як звичайні люди!

Психолог: Ми не хочемо бути вчителями!

Всі: Ми не хочемо бути вчителями!

Психолог: Ми не хочемо бути вчителями!

Всі: Ми не хочемо бути вчителями!

Вчитель 4: (встає) Стоп. Як ви можете таке говорити?

Вчитель 4 співає

НА МОТИВ ПІСНІ «108» ГУРТУ «ДЗІДЗЬО»

Послухала усіх вас, друзі -

Проблем багато маєм ми.

Та з учнями міцний союз

Не проміняю, хоч убий!

ПРИСПІВ

Я так люблю свою роботу

Навіть коли стрибає тиск,

Даруєм дітям ми турботу -

У відповідь оченят блиск.

(Вчителі 1-4 підходять на авансцену)

Вчитель 1: І я люблю свою роботу і здається, що всі члени моєї сім’ї давно звикли до того, що мама Вчитель і мама завжди зайнята.

Вчитель 2: І я люблю свою роботу. Думаю, що при розумному заощадженні, зможу назбирати на нову квартиру і на поїздку до Риму.

Вчитель 3: Я теж люблю свою роботу. Напевно реформи колись закінчаться. Настане стабільність. А до літечка залишилося ще зовсім небагато – 8 місяців.

(вчителі йдуть зі сцени, на авансцену виходить психолог)

Психолог: У кого ще залишилися проблеми, запрошую на свої сеанси. У святкові дні знижка 50 відсотків.

Голос за кулісами:

Вальс надії виколисує осінь,

А у пам'яті плаче прощальна струна:

«Ми вас любимо і шанобливо просимо:

Хай цей вальс крізь літа в вашім серці луна

(вальс)

ВИПУСКНИКИ

1. Ми, цьогорічні випускники, хочемо привітати сьогодні вас, наші дорогі наставники, із професійним святом – Днем учителя і найкращі слова привітання адресуємо вам:

2. суворим і ніжним,

3. мудрим і чуйним,

4. тим, хто кожен день відкриває нам шляхи таємниць,

1. тим, хто за будь – якої погоди приходить до нас у клас,

2- тим у кого сивина на чолі,

3- тим, хто є нашим другом та порадником у скрутну хвилину,

4.- тим, хто все ж таки нас любить, хоч інколи говорить протилежне,

1- всім тим, кому горде це імення „ Вчитель” –

Разом: ми присвячуємо сьогоднішнє свято.

Пісня «Подякувати хочу, вчителі»

Вед __. Прекрасної осені в кожну школу приходить учительське свято. Це час, коли шелестить падолист і снує у полі мереживо бабиного літа, перед вікнами будинків пломеніють чорнобривці, жоржини та айстри, немов дарують весь жар своєї любові нашим вчителям.

Вед___. Багряним листом зацвітає осінь... Учителю... це тобі вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, твоїх дітей.

Вед__. Блищать ранкові роси... Учителю... Це тобі вони дарують свої перли краси – прийми їх.

Вед___Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю... Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені.

1.Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю... Це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.

2. Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують свої ясні ночі.

1.Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.

2.Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить в тебе пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе.

1.Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням

2.І як шкода. Що небо одне, що тільки раз на рік буває таке чудове свято. Як День Учителя, твій день.

1.І як би там не було б, яка б загадка не ховалась за горизонтом сьогодні ти, учителю прийми найтепліші та найщиріші вітання від своїх учнів, у серцях яких вогником Віри, Надії та Любові вічно палатиме твоя Мудрість, Турбота. Ласка, Любов.

2. Завжди: (говорять частинки фрази по черзі)

1.вранці і вдень,

2.ввечері і вночі,

1.взимку і влітку,

2.вдома і на роботі,

1.в місті і селі,

2.з сім`єю і з друзями, з нами,

1.Вашими учнями-шибениками,

2.будьте такими ж класними і прикольними якими Ви є зараз.

1. Щастя Вам, здоров`я, наснаги і доброго настрою.

Пісня « _____________________________________________»

Вед___ Про директора в школі кажуть, що він завжди йде попереду часу і весь колектив школи веде за собою. Директор робить усе, щоб у школі панували взаєморозуміння дітей, батьків, учителів, досконалість і високий професіоналізм, гуманість і справедливість.

Вед___. Шановні педагоги! З нагоди професійного свята вас вітає директор школи Юрій Михайлович Тягілєв

( виступ директора школи)

Вед 1. Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?

Вед 2.. Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.

Випускник 3. Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить.

Випускник 1. Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками - просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.

Випускник 2. Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б їх у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади подарували б святковий настрій?

Випускник 6. Ну, тоді нам потрібна підтримка молодших школярів нашої школи!

Випускник 3 Від усього нашого дитячого колективу прийміть святкове привітання.

У першу неділю жовтня 
У вас професійне свято. 
Сюди ми прийшли сьогодні 
Сердечно вас привітати. 

Учитель — це наша совість, 
Взірець у житті єдиний. 
Без нього життєва повість 
Не пишеться у людини. 

Не має свого він часу, 
Життя його — тільки школа. 
Учитель — це дружні класи 
Із радощами і болем. 

Від перших навчальних кроків 
До випуску й атестату 
Дев'ять довгих років 
Для нас ви — як мами й тата. 

Душевні ви, справедливі, 
І цим нас завоювали; 
До наших проблем чутливі, 
Хоч є в вас своїх немало. 

Тож буде хай день безхмарним 
У ваше прекрасне свято. 
Працюєте ви не марно, 
І можете святкувати. 

А ми, вихованці ваші, 
Щоб усмішка в вас не згасла, 
Учитися будем краще, 
Без двійок — таке в нас гасло. 

1. І я прийшла до школи вчитись,

Бо поставила мету,

Що директором я стану,

Коли трішки підросту.

2.Я також прийшла учитись

Зараз хочу вам сказать,

Скласти розклад в школі зможу,

Лиш би всі предмети знать.

3.Поки ще казати рано,

Може в фізики піду,

Чи географом я стану

В клас екватор принесу.

4. Поки ще казати рано,

Може, в математики піду.

Чи фотомоделлю стану,

Як по росту підійду.

5. Мрію стати хіміком

Таблицю підучу

І нові елементи

У ній я допишу.

6. Все учитись і учитись

А я вирішив давно

Фізруком прийду до школи

Буду грати у футбол.

7. А у мене у портфелі величезний пістолет

Тільки б вчителька не знала

Де сховав я цей предмет.

А коли дорослим стану

Першокласників навчу

Пістолет цей знов дістану

« Вчитись» ! –всім їм накажу.

8. Ось так. На заздрість бякам-букам,

Наш клас усім покаже клас!

Навчай нас, школо, всім наукам.

Ми ще здивуємо всіх вас.

9 Ми всі відчули як ніколи:

Навчання – справа надскладна

Та згодом на уламках школи

Напишуть наші імена

Бажаємо здоров'я, добра, довголіття, 
Хай вистачить щастя на ціле століття! 
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї, 
І радість на серці, і хліб на столі. 

Хай сміхом й веселістю повниться хата, 
Родина хай буде здорова й багата! 
І мрій, і бажань, і наснаги творити, 
Щоб серцю хотілося жити й любити! 

Хай учні шанують, повагу дарують, 
Злагода й мир у житті хай панують!

Пісня «______________________________________________________»

(виходять Катя з Владіком, вруках тримають капелюха)

1.- Подивись,що я знайшла (показує капелюх).

2. – Знаєшь, мені здається, що це не в твоєму стилі.

1.- Ти що, не розумієш, це ж незвичайний капелюх.

2. –Точно, якийсь дурнуватий капелюх, давай все таки почнемо вітати вчителів.

1- Та постривай же ти, подивись всередину, тут написано, що цей капелюх вміє читати думки.

2. –Та ладно, не може бути.

1- А давай спробуємо.

(показывают друг на друга пальцами, в итоге 1 машет рукой, соглашается. 1 медленно поднимает шляпу и так же медленно надевает ее на голову, звучит отрывок из песни «Я буду вместо нее твоя невеста»)

2.- А ще говорила, що про навчання думаєш..

1. –А ти сам про що думаєш?

2 - Я ну, ну( «Домой» Лобода С.)

1. – Все з тобою зрозуміло.

2.- Нічого не зрозуміло за допомогою цього капелюха, зараз ми с тобою дізнаємось, про що мріють наші вчителі.

1. –Точно. А можно я почну. Я давно хотіла дізнатись,про що мріє Ольга Іванівна.

«Кабриолет».

- Та ви що, Ольго Іванівно, навчальний рік тільки –но розпочався.

2 – Тоді я поцікавлюсь, про що думає Ірина Вікторівна.

«Лучшие друзья девушек»

1.- О, а давай прослідкуємо за таємними думками Олени Олександрівни, коли вона залишається сам на сам з дзеркалом

«А я иду такая вся»

2. – Катю, давай швидше капелюха, здається вгадати думки Олександра Миколайовича неможливо. Про що ж він думає? ( «Вихідний»)

1. – А мені Владиславе , дуже хочеться дізнатися думки Герасименка Олександра Миколайовича, коли він кожного четверга йде до школи? ( «Це найкращій день»)

2.- Сергій Вікторовичу, а яка ваша улюблена страва? (відповідає). Давайте перевіримо чи так це? (« Варенички»)

1 – Олено Миколаївно, а можно поцікавитися, про що ви думаєте напередодні дня вчителя?.... (ответ учителя) А давайте перевіримо, так це чи ні.

( «Я на солнышке лежу») Лукавите, Олено Миколаївно .

2. – А мені дуже цікаво, як розпочинається день Катерини Анатоліївни? («Маршрутка»)

2. – А як ви гадаєте, чим займається Юлія Михайлівна вечорами?

1 - Я не думаю, я знаю: це приготування вечері і уроків, написання планів та конспектів.

2. – Юліє Михайлівно, це так? А може перевіримо?

( «Были танцы»).

-Здорово, оце так капелюх! А ти кажеш вечеря, уроки!

1.- Все одно, я наполягаю, що кожна жінка мріє про квіти, романтику. Ось Ольго Вікторівно поміряйте капелюха. Він вам дуже пасує.

(«Миллион алых роз»)

-Ну що я тобі казала. Романтика, романтика і ще раз романтика. Нас жінок, не можливо перерахувати ніяким математичним розумом. Ось ще один доказ . Надіє Василівно , закрийте, будь ласка, очі, розслабтесь, подумайте про щось хороше. ( «Лондон- Париж»)

2. – Але ти зі мною ніколи не поспориш, що думки Юрія Михайловича цілком і повністю занурені в роботу. Керувати нашою школою, ой як не легко. .

1 – І при цьому я впевнена, що робота надає йому задоволення. Юрію Михайловичу, надіньте будь ласка, капелюха, і ми дізнаємось, що ж для вас наша школа. ( «Королева вдохновения»)

2 - А ще в нашому шкільному царстві є і почесні жителі. Вони рідко переступають наш поріг, але саме їх самовідданою працею було побудовано і міцніло шкільне царство. Це наші ветерани: Золотарьова Людмила Тимофіївна, Торчун Зоя Іванівна, Рябенко Лідія Володимирівна. Привітаємо їх! Про що ж вони думають?

( «Школа, школа я скучаю»)

1.- Дякуємо вам, дорогі вчителі, за ваші щирі думки. І все ж таки чи любите ви свою роботу? ( «Я не устану любить тебя»)

Ведучий 2 В цей святковий осінній час

Прийміть побажання від нас!

Хай буде здоров"я міцне, мов граніт,

І з ним Вам прожити не менше ста літ.

Разом: Зі святом! ( дарують квіти )

Пісня «Зі святом, вчителі»)

(Виходить бабуся, плаче, сідає на стілець. Позаду йдуть два ведучих, розмовляють)

Вед_____: Ти знаєш, я щодня ідучи до школи бачу оцю заплакану бабусю.

Вед____: А чому вона плаче.

Вед____: Та каже, що все через свою внучку.

Вед_____: А що з внучкою?

Вед_____: Та ось, дивися!

Сценка «Майбутня вчителька» 

На лавочці сидять дві бабусі і одна з них плаче, бо її внучка збирається стати вчителькою.
Бабуся 1: Здорова була, Пилипівна! Як справи?
Бабуся 2: І тобі, дай Боже, здоров’ячка! Те-е-е… Несторівна, погано все, валідол п’ю, внучка з розуму зійшла, прости Господи-и-и… Ото тих сералів як надивиться.. Якби ж було до толку якого, га-а-а…

Бабуся 1: І чого б то така придибенція?
Бабуся 2: А така придибенція, що всім придибенціям найбільша придибенція! Світ такої придибенції з усіх придибенцій придибенції не бачив!
Бабуся 1: І що? Так уже й не бачив!
Бабуся 2: Так і не бачив. Бо моя вчителькою хоче стати… (пхикає)
Бабуся 1: А хіба погано вчителькою бути? Указочкою собі по дошці водиш, та й водиш! Ще ж не мішки на горбі тягати, н-дя… Язиком плескать, тю-ю.. Знала б ти чого, Пилипівна, ревіти та душею трясти!
Бабуся 2: Та що ж хорошого, діти знаєш зараз які грамотні, що ну! Такі вже грамотяки, що прямо як на тих цукерках написано. Шиколадних.
Бабуся 1: А що там написано, на тих цукерках? Я вже стара, не добачаю прочитати.
Бабуся 2: Йо-ма-йо!
Бабуся 1: Не ругайтеся, Пилипівно!
Бабуся 2: Я й не ругаюся, Боже збав, то на цукерках таке. Внуку хтось угостив. То мені дала укусить на оцей зуб, що сиротою в роті зостався. Ото тепер і діти такі. Тоже сироти. Тіко на розум. Точно – сполшне тобі йо-ма-йо! Їм тільки гуляти, вчитися не хочуть, нервів не хватить. А ти про указку. Та якби тою указкою, прости Господи, можна було би якого перехрестити, та по тому мєсту, що м’яке. Гляди, може, й діло було би, та наука полізла би в голову через те самеє мєсто. А то ж тепер – не тронь! А воно тобі лобурем і виростає. Навчиш таких, ага..
Бабуся 3: Здрасьтє, дєвочки, про що так цікава діскусія? (сідає на лавочку)
Бабуся 2: Так от у Пилипівни внучка вчителькою хоче стати…
Бабуся 3: Йо-ма-йо!
Бабуся 2: Ти що, цукерки такі їла?
Бабуся 3: Нє, то я так ругаюся.
Бабуся 1. А що, і тобі професія не дуже?
Бабуся 3: А де ж там те дуже, га? Де те дуже?! От ще, це ж купа зошитів, табличку множення щодня повторяй, а там, як заміж вискоче, то в хаті голодний чоловік і діти, у школі нєрвотрьопка, а ти чоловікові замість борщу уроки готуй…
Бабуся 2: Ось я і кажу …
Бабуся 1: Ну ні, ви не праві, а якщо вона завучем, а потім і директором стане?
Бабуся 2: Ага, та до того часу посивіє.(ридає) Директором? Внучка? Та ти що, це ж взагалі круглий рік тобі пиши звіти, якісь накази, санстанція бацилами засмикає, районо усю душу витрясе, а молоді вчительки неслухів директором лякатимуть, як тою чупакаброю!..
Бабуся 1: А платять-то − капєйкі!
Бабуся 3: Ну да, але ж бувають і інші роботи таки гарні… Грошовиті…
Бабуся 1: Там хорошо, де нас нема!
Бабуся 3: А нас нема ніде!
Бабуся 1:Як це – нема нас ніде?
Бабуся 3: Бо ми на пенсії!
Бабуся 2: А може, онука таким вчителем стане, як вчителі з нашої школи, і любити її учні будуть, і поважати?
Бабуся 1: Так, але поки ще вона виросте, вже й не знаєш, чого й чекати.
Бабуся 3: А скільки років внучці?
Бабуся 1: Так п’ять, читає сама, співає. Рахує до десяти…
Бабуся 2: Тьху ти, чого заздалегідь переживати, ще стільки часу, можна вибрати, де працювати  і як заробляти. А можна й передумати.
Бабуся 1: Може і правда… Шановні вчителі, а що скажете – чи варто внучці вчителем працювати?

Вед____: Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами, юними максималістами!

Вед____. Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.

Вед____ 2. А зараз прийміть у подарунок запальний танець.

Танець ______________________________

Вед_____: Сьогодні хочеться привітати також людей які працюють у школі, але не викладають ніяких предметів. Для них – наші найкращі слова. Адже вони також вболівають за наших учнів, роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.

Вед____: За смачні обіди скажемо спасибі
Нашим незамінним, добрим поварам
І за те, що завжди вітаміни справжні
Ми складаєм нині щиру шану вам

Вед______:За те що возить нас шкільний автобус
Ми для шофера шлем палкий привіт
Нехай же рівна стелиться дорога
І довгих років вам у праці літ.

Вед______: За те, що школа в нас охайна
Техперсоналу наш низький уклін
Тож привітати хочемо вас у це свято
Спасибі кажем щире-щире всім.

(дарують квіти)

1: І на останок. Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

2: Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.

3: Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!
4: Недовченими і заученими!
1: Веселими і засмученими!
2: Окриленими і замученими!
3: Ледачкуватими і непередбачуваними!
4: Непрощеними і пробаченими!
1:Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!
Усі разом: Ми вас любимо!

Пісня _______________________________________

11

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»