Сценарій музично-розважальної програми для учнів 5 класу « Джентельмени НЕудачі»

Опис документу:
Мета заходу: сприяти формуванню в учнів класу навичок партнерських стосунків та взаємоповаги; розвивати творчі здібності дітей; виховувати толерантне ставлення до однокласників Обладнання:емблеми для команд, напис з назвою заходу,таблички з назвами конкурсів,паперові рибки та рибки - скелетики, дитячі машинки на ниточках, пара гумових рукавичок, дитячі відерця, дипломи для переможців

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій музично-розважальної програми для учнів 5 класу

« Джентельмени НЕудачі»

Мета заходу: сприяти формуванню в учнів класу навичок партнерських стосунків та взаємоповаги; розвивати творчі здібності дітей; виховувати толерантне ставлення до однокласників.

Обладнання:емблеми для команд, напис з назвою заходу,таблички з назвами конкурсів,паперові рибки та рибки - скелетики, дитячі машинки на ниточках, пара гумових рукавичок, дитячі відерця, дипломи для переможців,бантики для зачісок , тканина з гудзиками, нитки та голки, морквини, пристрої для очистки морквин, тарілки, хустинки на голову, фартушки.

Хід програми:

Ведуча 1: Доброго дня, дорогі однокласники!

Сьогодні ми вдруге зібрались в дружньому класному колі.

Ведуча2: Зібрались ми сьогодні для того, аби гарно та весело провести дозвілля.

Ведуча1: А також, привітати наших хлопчиків. Не даремно наш вечір відбувається переддень свята Захисника Вітчизни. І нехай сьогодні наше свято має назву « Джентельмени неудачі». Ой! Вибачте «Джентельмени удачі»!

Ведуча2: Ну що ж, розпочинаємо нашу передсвяткову програму.

(пісня у виконанні учениць класу)

Ведуча1: Ми сьогодні проведемо веселі та цікаві змагання, аби переконатись, що в нашому класі навчаються найкращі хлопці гімназії, а можливо і світу!

Ведуча 2: Боротьба буде нелегкою,адже сьогодні ми визначимось хто з наших хлопців: - кращий водій,

Ведуча 1: - рибалка,

Ведуча2: - перукар-стиліст,

Ведуча1: а головне,- найкращий джентельмен.

Ведуча2: Оцінювати конкурсні випробування буде журі в складі представниць найкращої половини 1-Б класу.

Ведуча 1:Ну що ж, починаємо.

Сьогодні ви, хлопці, будете учасниками двох команд. Зараз ми проведемо жеребкування. Кожен з вас з коробки витягне емблему певної команди, чим визначить участь в тій чи іншій команді.

( ЖЕРЕБКУВАННЯ)

Ведуча2: Ось в нас створилося дві команди:

«ХРЮШКИ» та « КОЗЛИКИ»

Чому команди мають такі назви ви дізнаєтесь наприкінці нашого вечора.

Ведуча1: Починаємо наш перший конкурс який називається «Рибалка», переможець цього конкурсу отримає почесне звання «Кращий рибалка 1-Б класу»

Умови конкурсу:

На мотузці розвішані паперові рибки та їх скелетики,двом учасникам зав`язують очі. За сигналом учасники підходять до мотузки та обривають рибок, складають їх кожен у своє відерце, хто наловить більше рибок, той переможець.

Ведуча2: Конкурс другий «Увага! Джентльмен за кермом!»

Умови конкурсу:

До іграшкової машинки приєднано катушку з нитками. Учасники стають на вихідне положення та розмотують нитку на однаковій відстані від себе. За сигналом кожен з учасників починає намотувати нитку на катушку, машинка починає їхати. Перемагає той водій, чия машинка першою під`їде до призначеного місця.

Ведуча1:А зараз пропонуємо взяти участь у конкурсі «Перукар-стиліст»

Умови конкурсу:

Учасники конкурсу мають зробити дівчатам зачіску. Перемагає той, хто краще впорається з цим непростим завданням.

Ведуча2: Пропонуємо вам наступні конкурси. Їх буде одразу три, проходити будуть одночасно.

І конкурс «Модельєр»

Умови конкурсу: по одному з учасників команд одержують тканину,ґудзик, нитку з голкою. Перемагає той, хто краще пришиє ґудзик до тканини.

ІІ конкурс «Пекельна кухня»

Переможець цього конкурсу буде з гордістю носити звання «Спритний кухар або відсьогодні допомагаю мамі»

Умови конкурсу: двом учасникам дається по морквині та пристрій для її очистки. Перемагає той,хто першим та краще почистить морквину від шкірки.

ІІІ конкурс «Кращий хазяїн або видої корівку»

Умови конкурсу: двом учасникам конкурсу надівають хустинки,дають по гумовій рукавичці, які мають дирочки в пальчиках та наповнені водою. Асистенти тримають рукавички над відерцем, гравці мають видоїти корівку. Перемагає той, хто швидше та якісніше впорається з завданням.

(всі три конкурси починаються одночасно, журі слідкує за ходом гри, звучить весела музика)

Ведуча1: Слідуючий конкурс «Комплімент»

Умови конкурсу:по одному учаснику з команд вибирають з залу дівчинку. За сигналом по черзі починають говорити компліменти дівчатам( не повторюючись). Перемагає той учасник, який скаже більше компліментів.

Ведуча2: А тепер прийшов час дізнатись, чому наші команди називаються «Хрюш-

ки» та « Козлики». Прийшов час останнього конкурсу нашої програми,

який називається «Весела ферма»

Умови конкурсу: В конкурсі приймають участь всі учасники команд. Кожна команда вибирає командира, сьогодні це ті учасники, які ще не брали участь в жодному конкурсі.( Представнику хрюшок одягають поросячий ніс, а козликів – ріжки, всім іншим учасникам зав`язують шарфики на очі) За сигналом учасники команд з закритими очима починають пересуватись по умовному полю. Головні Хрюшка та Козлик починають створювати звуки притаманні тваринкам які вони представляють ( хрю-хрю та бе-е-е, всі інші мають підійти до своїх ватажків). Перемагає та команда яка швидше збереться в так зване стадо.

Ведуча1: Ось і закінчилась наша сьогоднішня конкурсна програма. Поки журі

підбиває підсумки сьогоднішніх конкурсів ми хочемо подарувати

всім хлопцям нашого класу медалі за мужність та відвагу.

Ведучий2: Увага! Починаємо нагородження в номінації « Наші хлопчики – очима

дівчат».

( зачитують номінації та вручають медалі)

Ведучий1: А зараз надаємо слово нашому журі.

( журі оголошує переможців в номінаціях за результатами конкурсів та вручають дипломи)

Ведучий2: Свято завершується, а ми ще раз вітаємо наших хлопців. Адже сьогодні

ми переконались, що наші хлопці - найкращі.

Ведучий1: Залишайтесь такими, якими ви є!

(художній номер)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»