Самостійна робота № 1 Тема. Дільники натурального числа.

Опис документу:
Самостійна робота № 1 Тема. Дільники натурального числа. В-1 1. З чисел 1, 2, 6, 7, 12, 18, 24, 27, 53, 64 вибрати такі, які є дільниками чисел: а) 14; б) 24; в) 53. 2. Перевірити, чи є число 6 дільником кожного з чисел: а) 138; б) 200; в) 219.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Самостійна робота № 1

Тема. Дільники натурального числа.

В-1

1. З чисел 1, 2, 6, 7, 12, 18, 24, 27, 53, 64 вибрати такі, які є дільниками чисел:

а) 14; б) 24; в) 53.

2. Перевірити, чи є число 6 дільником кожного з чисел:

а) 138; б) 200; в) 219.

3. Записати всі значення m, що кратні числу:

а) 5 і задовольняють нерівність 11‹ m ‹ 34;

б) 7 і задовольняють нерівність 77‹ m ‹ 106.

В-2

1. Записати всі дільники даних чисел і по три числа, кратних даним числам:

а) 12; б) 18; в) 25.

2. З′ясувати, які з поданих чисел є дільниками числа 465:

А) 15; б) 27; в) 31

3. Визначити, при якому натуральному значенні n виконуються нерівності:

а) 16‹ n ‹ 35;

б) 44‹ 11n ‹ 89.

Самостійна робота № 2

Тема. Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9 і 10

В-1

1. З чисел 5629; 4305; 6328; 3540; 9006; 81900; 123456; 24369; 70209; 8765430 виписати ті, які діляться:

а) на 2; б) на 3; в) на 5.

2. Записати цифри, які можна поставити замість зірочки, щоб отримати число: а) кратне 9; б) кратне 10;

284*1; 6543*;

3. Записати всі значення у, які кратні числу:

а) 2 і задовольняють нерівність 94 < у ≤ 102;

б) 5 і задовольняють нерівність 115 ≤ у ≤ 128

В-2

1. З чисел 4362; 5710; 69042; 93123; 4786; 712530; 649010; 653876; 101010; 421965 виписати ті, які:

а) діляться на 2 і на 3; б) діляться на 5 і 9.

2. Записати цифри, які можна поставити в числах замість зірочки так, щоб отримане число було кратне:

а) 2 і 5; б) 3 і 10.

а) 654*; 571*40; б) 1395*; 123*0.

3. Не виконуючи додавання, з'ясувати, чи ділиться сума:

а) 2594 +132 + 476 на 2;

б) 971 +1254 + 36890 на 5.

Самостійна робота № 3

Тема. Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники

В-1.

1. Записати:

а) всі прості числа, які більші від 12 і менші від 28;

б) всі складені числа, які більші від 25 і менші від 35.

2. Розкласти на прості множники числа:

а) 36; б) 94; в) 126.

3. Записати всі дільники числа m, якщо:

а) m = 2∙ 3∙ 5; б) m = 2∙ 5∙ 5∙ 7

В-2

1. Розкласти на прості множники числа:

а) 180; б) 255; в) 1240.

2. Записати всі складені дільники числа m, якщо:

а) m = 2∙ 2∙ 3∙ 5; б) m = 2∙ 3∙ 5∙ 7.

3. Довести, що дані числа і два рази менші від суми всіх їх дільників:

а) 28; б) 496.

Самостійна робота № 4

Тема. Спільний дільник кількох чисел. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа.

В-1.

1. Записати спільні дільники чисел:

а) m = 2∙ 3∙ 7 і n = 2∙ 3∙ 11;

б) m = 2∙ 5∙ 7 і n = 2∙ 3∙ 7∙ 11.

2. Знайти найбільший спільний дільник чисел:

а) 12 і 18; б) 144 і 192.

3. Перевірити, чи є дані числа взаємно простими:

а) 21 і 170; б) 42 і 225

В-2

1. Знайти найбільший спільний дільник чисел:

а) m = 3∙ 3∙ 3∙ 11 і n = 2∙ 2∙ 3∙ 11

б) 135 і 495.

2. Обчислити найбільший спільний дільник чисел 225, 375 і 525

3. Записати всі правильні дроби зі знаменником 20, у яких чисельник і знаменник взаємно прості числа.

4. Є 57 апельсинів, 76 яблук і 95 груш. Яку найбільшу кількість фруктових наборів можна скласти, щоб в усіх наборах була однакова кількість фруктів кожного виду?

Самостійна робота № 5

Тема. Спільне кратне кількох чисел. Найменше спільне кратне

В-1.

1. Записати по три спільні кратні чисел:

а) 2 і 3; б) 3 і 4; в) 4 і 5.

2. Знайти найменше спільне кратне чисел:

а) 10 і 42; б) 21 і 45.

3. У скільки разів найбільший спільний дільник даних чисел менший від їх найменшого спільного кратного:

а) 38 і 57; б) 28 і 42.

В-2.

1. Знайти найменше спільне кратне чисел:

А) 36 і 48; б) 50 і 440

2. У скільки разів найменше спільне кратне даних чисел більше за їх найбільший спільний дільник:

А) 20, 35 і 75; б) 70, 126 і 420

3. Кольорові олівці, які є у Сашка, можна розкласти у коробки по 18 штук у кожній, а можна їх розкласти в коробки по 24 штуки у кожній. Скільки олівців у Сашка, якщо відомо, що їх менше 100 штук?

Список використаних джерел:

  1. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Математика, 5 – 12 класи. – К.: Ірпінь, 2005.

  2. Аксимова С. Занимательная математика. Сп. Б.: Тритон, 1997.

  3. Глейзер Г.И. История математики в школе.VIIVIII кл.: Пособие для учителей. М.: Просвещения, 1983.

  4. Корнієнко Т.Л. Тиждень математики в школі. – Х.: Веста, 2009.

  5. Адруг. Л.М. Навчально-дидактичний комплект з математики. 6 клас. - Х.: Країна мрій, 2007.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»