Розробка відкритого уроку з нагоди державно важливої події

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВИХОВНА ГОДИНА

НЕБЕСНА СОТНЯ.

ЗИМА, ЩО НАС ЗМІНИЛА

 

Мета: ознайомити школярів із історичним та суспільним значенням Революції гідності, короткими життєписами деяких героїв Небесної Сотні, розкрити суть подвигу Небесної Сотні, вшанувати героїзм українських захисників і тих, які полягли, і тих, які сьогодні зі зброєю в руках захищають суверенітет України, прищеплювати любов до Батьківщини, виховати патріотичну свідомість,  розвивати бажання стати гідними громадянами України.

Хід заходу

Напис на дошці.

А сотню вже зустріли небеса..
Летіли легко, хоч Майдан ридав.. ​
І з кров’ю перемішана сльоза…
I. Організаційний момент

1. Постановка проблемних запитань

- Як називається країна, у якій ми живемо? Столиця? Символи?

- Чи любите свою країну? Як проявляєте свою любов?

- А як ви вважаєте, хто такі герої? (Людина, яка здійснює великі вчинки на благо людського суспільства).

- А що відомо вам про події, які відбуваються у нашій країні? (Так, наша країна зустрілася з такою страшною бідою, як війна.)

- Сьогодні на уроці поговоримо про героїв нашого часу.

Війна – безжальна і завжди забирає кращих...

Тема нашого заняття «Зима, шо змінила нас».

II. Основна частина

1. Метод «Асоціативний кущ»

У центрі слово ВІЙНА

- Які відчуття у вас виникають при слові «війна»?

зброя

вбивство

смерть

біль

сльози

поранення

снаряд

пуля

жах

атака

кров

боротьба

постріл

герой

Донбас

страх сльози

голод

бій

танк

трагедія

бомбосховище

героїзм

захисник

2. Розповідь вчителя

Герої….захисників, які загинули назвали Небесною сотнею.

- Сьогодні ми поговоримо про декого з них, але згадаємо всіх, бо не маємо права забувати!

Це звичайні люди, які загинули у Києві на Майдані, вулицях Грушевського та Інститутській. Гинули за честь, за волю, за право бути народом, за країну, в якій не страшно жити і народжувати дітей.

Революція гідності або ж Єврореволюція, Євромайдан проходила с листопада 2013 по лютий 2014.

- А яке сьогодні число? (20 лютого) 20 лютого вважається Днем пам’яті.

- Чому ж днем пам’яті героїв Небесної Сотні стало 20 лютого?

Бо саме у цей день силові структури вперше відкрито стали застосовувати справжню зброю проти учасників революції. Рівно 3 роки назад у Києві загинуло 67 людей, яких підступно вбивали, не даючи жодного шансу.

Ніколи не висохнуть сльози матерів, які  втратили своїх Героїв. Оплакує Героїв Небесної сотні  вся українська спільнота…

 Усі герої Небесної сотні були простими людьми – не депутатами, не політиками, не начальниками. У вирішальний час не змогли байдуже сидіти біля телевізора проста дивитися на те, що коїться на вулицях столиці.

Вони не думали про те, що можуть загинути. Вони лише знали, що так як є так далі бути в Україні не може.

3. Розгляд світлин героїв, ознайомлення з фактами з життя

Голоднюк Устим (19 років, Збараж Тернопільської обл.) Студент. З перших днів Євромайдану був волонтером. 20 лютого о 9 годині домовився з батьком про зустріч, щоб сходити додому відпочити. Коли Устим з друзями намагався дістати пораненого товариша з вул. Інститутської, куля снайпера пробила каску та потрапила у скроню (висок).

Василь Мойсей. 21 річний студент. Вранці 20 лютого 2014 року на вулиці Інституцькій у нього влучив снайпер. Не допоміг хлопцю бронижилет. Він помер лікарні міста Києва від поранення у грудну клітку Вісім разів їздив Василь на Майдан. Та тільки про два останні із них сказав своїй матері. Не хотів хвилювати її материнського серця. Останнього разу, перед поїздкою, мати благословила сина, благословила на життя, а не на смерть. « Васильку, сину, будь обережним, там вбивають» – «Мамо, нічого не станеться» – це були одні із останніх слів між матір’ю та її сином. Також Василь дуже любив вишиту сорочку. Брав кожного разу з собою на Майдан. Говорив, як ми переможемо, я вберуся у вишиту сорочку. Він вірив в Україну, вірив, що ми переможемо. На 22 день народження, який мав бути у березні, мати хотіла зробити синові особливий подарунок. Здавна, Василь мріяв побувати у святих місцях. Пані Люся вирішила, що цього року обов’язково здійснить його давню мрію. Бог здійснив бажання хлопця, подарувавши Вічність…

4. Поетична хвилинка

Трішечки повернимося до теми нашого уроку…Вчитайтеся у слова…

- Поміркуйте…

- Чи змінює людей війна? Яким чином?

Так, ми почали цінувати спокій, мир…життя…

- А ще багато людей починають писати вірші. Щоб вилити свою душу, свої страждання, переживання, почуття.

- Чи є серед вас, хто пише вірші або намагався писати?

Не засмучуйтесь, писати вірші – ніколи не пізно. Так як ви всі маленькі поети, я завдання трішки полегшила. Працювати будемо в групах. Кожна група буде презентувати свій вірш. Початок кожної строфи вже написаний, вам необхідно лише продовжити.

Війна – це ….….

Війна – це……..

Та сподіваюсь буде ……..

І буде …..

І буду я ….

5. Хвилина мовчання

- Героям Майдану, впавши мертвими за світле майбутнє України, присвячується хвилина мовчання.

III. Заключна частина

- Ми повинні завжди пам’ятати про цих мужніх людей, які не боялись померти за Україну…Пам’ятати і розповідати  про них. 

Ви - майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею, здобутками підносьте її культуру. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України, поважайте наш народ і нашу мелодійну мову.

Незважаючи на усі негаразди, що відбуваються зараз, всі ми прагнемо одного - миру, спокою, міцної та квітучої держави та чистого неба над головою.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»