• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Розробка уроку з математики, 6 клас за темою: «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном)

Розробка уроку з математики, 6 клас за темою: «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном)

Опис документу:
Тема уроку: «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном) Мета: удосконалити вміння учнів виконувати дії зі звичайними дробами, систематизувати й узагальнити знання з теми; розвивати логічне мислення, вміння правильно висловлювати думку, самостійно застосовувати набуті знання. Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок. Обладнання: картки із завданнями, роздавальний матеріал.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розробка уроку

з математики, 6 клас

за темою:

«Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном)

Тема уроку: «Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами» (Подорож математичним океаном)

Мета: удосконалити вміння учнів виконувати дії зі звичайними дробами, систематизувати й узагальнити знання з теми; розвивати логічне мислення, вміння правильно висловлювати думку, самостійно застосовувати набуті знання.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання: картки із завданнями, роздавальний матеріал.

Епіграф уроку: Вчитись можна тільки весело….

Щоб перетравлювати знання потрібно

поглинати їх з апетитом.

Анатоль Франс

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Учитель. Відомий французький письменник XIX ст. Анатоль Франс одного разу зауважив: «Вчитись можна тільки весело... Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом». Ці слова ми візьмемо за епіграф уроку, на якому ви не просто зможете пригадати матеріал із теми «Дії зі звичайними дробами», але, я сподіваюсь, цікаво і з користю проведете цей урок.

Сьогодні ми вирушаємо в захопливу подорож математичним океаном. Для цієї подорожі нам потрібен корабель та екіпаж корабля: капітан, штурман і боцман.

А хто найбільше відповідає цій ролі, ми перевіримо, виконавши перші два завдання, зазначені на карточці завдань, яка символізує карту нашої подорожі. Кожне із запропонованих вам завдань є символічним острівцем або портом. Маршрут складний, нам можуть зустрітися підводні рифи, айсберг, мілина, нас можуть захопити в полон пірати, можемо потрапити у шторм. Сподіваюся, що ці перешкоди не зіб'ють вас зі шляху. Але ж на борту нашого корабля є ще й пасажири, тому ми повинні зберігати їхні життя до кінця подорожі. Ну що вирушаємо!

ІІ. Актуалізація опорних знань

«Пошук екіпажу корабля»

Заповніть ланцюжок

Учитель. Ви довели, що можете вирушати в подорож. Тож, як кажуть, щасливого плавання! На ваших партах відкриваються завдання, у записі яких припущено помилки. Знайдіть та виправте їх.

  • Гра «Знайди помилку»

Приклад

Позначка

Приклад

Позначка

ІІІ. Застосування знань, умінь і навичок

«Підводні рифи»

Учитель. Тривога! Ми з вами приблизилися до підводних рифів! Але з таким капітаном, боцманом та штурманом нам не страшні жодні рифи.

Кожен із рифів у нашому математичному океані – це рівняння. Розв’язати правильно рівняння означає оминути риф.

Розв’яжіть рівняння.

Ви молодці! Ми оминули підводні рифи, тож пливемо далі.

«Подорож триває»

Учитель. Море спокійне, але щоб не збитися з курсу, потрібно весь час стежити за напрямком руху. Тож перевіримо, як ви вмієте обчислювати

Виконайте дії:

«У полоні в піратів»

Учитель. Поки пливли спокійним морем, ми втратили пильність. Нас захопили в полон пірати. Вони вимагають, щоб ми розв’язали задачу, інакше погрожують не випустити нас із полону.

Задача. Із двох місць назустріч один одному на моторних човнах виїхали два пірати. Швидкість першого – 21 , що складає швидкості другого. Яка відстань між містами, якщо вони зустрілися через год.

«Шторм»

Учитель. Задачу ви розв’язали правильно, тож ми вільні і можемо рухатися далі. Але радіти рано, бо море неспокійне – до нас наближається шторм. Не будемо чекати, поки шторм атакує нас. Атакуймо його першими.

По черзі розв’яжіть приклади і складіть слово з букв, що стоять на місці цифр. Яке слово дістали?

4)

5)

6)

7)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

М

І

Ю

М

О

П

Ь

Ц

Л

Д

К

Е

IV. Підсумок уроку

Учитель. Ось і закінчилася подорож. Ми повернулися додому живі та здорові. А тепер я хочу почути, що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці, а що можно змінити на краще.

  • Що ми робили на уроці?

  • Чи досягли нашої мети?

  • Домашнє завдання

За підручником(Математика 6 клас. Автори Г.П. Бевз, В.Г. Бевз) виконати завдання

№477(г) № 478(г) №537

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.