і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розробка уроку "Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між однокласниками та іншими дітьми."

Розробка уроку "Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між однокласниками та іншими дітьми."

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IH049097
За публікацію цієї методичної розробки Тітішова Олена Василівна отримав(ла) свідоцтво №IH049097
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розробка уроку з основ здоров’я

5 клас

Учитель основ здоров’я

Мангуської ЗОШ І-ІІІст.№2

Тітішова О.В.

Тема: Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між однокласниками та іншими дітьми.

Мета: Визначити значення дружби для здоров’я людини, означити риси «Справжнього друга», продовжувати формування навички робити висновки, аналізувати. Розвивати вміння спілкуватись, співпрацювати, інтерес до нових знань та прагнення їх здобути. Виховувати толерантне ставлення дітей один до одного та оточуючих.Сприяти усвідомленню учнями необхідності зберігати та покращувати своє здоров’я.

Обладнання: аркуші, маркери, прислів’я написане в дзеркальному відображені, картки з емоціями людей «в обличчах».

 Замало мати гарний розум,

головне – вміти його застосовувати.

 (Р. Декарт) 

Хід уроку:

Організаційний момент.

Привітання:

Вч.: Добрий день! Діти, вітаю вас, сьогодні чудовий, світлий, сонячний день, попереду нас чекають цікаві відкриття, отже покажіть мені ваші долоні (учні показують долоні), покладіть на одну долоньку: уважність, наполегливість, творчість. На іншу я покладу вам цікавість і терпіння. Зберіть все, що у вас в долоньках і притисніть до себе.

Актуалізація опорних знань.

Вч.: На минулому уроці ми говорили з вами про значення настрою для здоров’я. Пригадайте, що таке настрій?

1

Якими буває настрій?

За допомогою чого ми можемо дізнатися який настрій у людини та показати свій? (міміки, пантоміміки)

Завдання: На дошці та на картках учнів представлені емоції людей «в обличчях», пропоную розподілити ці емоції на дві групи: позитивні та негативні (два учні працюють біля дошки).

Висновки – бесіда, які емоції (настрій) корисні для нашого здоров’я, а яких емоцій слід уникати, чи здатні ми керувати нашим настроєм, як це зробити?(Відповіді дітей)

Основна частина уроку:

Вч.: Для того щоб уникнути сьогодні на уроці негативних емоцій, пропоную вам виконати вправу - «зарядка для мозку», ці вправи налаш-тують вас на роботу, і ви з легкістю зможете виконати всі завдання на уроці та бути впевниними у власних силах.

Гімнастика для мозку: Завдання: перехрещувати частини тіла: схрести руки на грудях (права зверху), закласти ногу за ногу (ліва зверху), швидко помі-няти (2-3 рази), лівим ліктем торкатися правого коліна, а потім правим – лівого (швидко поміняти 4 рази).

Гра « Дешифрувальник». На дошці присів’я: «Яку дружбу заведеш, таке й життя поведеш» (прислів’я написане в дзеркальному відображенні), учні розшифровують запис.

Оголошення теми та мети уроку:

Вч.: -У вас є друзі?

Ви вважаєте, що ви справжній друг? (Відповіді дітей)

Пропоную вам виконати завдання: Напишіть на аркуші одну якість вашого характеру, яка на вашу думку робить вас «справжнім другом» ( учні по черзі називають якість, яку написали та прикріплюють її на дошці). Погляньте на дошку ми загальними зусиллями визначили з вам якою повинна бути людина, щоб бути «справжнім другом», ( діти перечитують якості). Чи хотіли б ви щоб така людина була вишим другом?

Вч. Як ви вважаєте, яка тема нашого сьогоднішнього уроку? (Відповіді дітей)

2

Тема уроку: Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між однокласниками та іншими дітьми, і сьогодні на уроці ми визначимо значення дружби для здоров’я людини, означимо риси «справжнього друга».

- Що таке дружба? (учні відповідають).

Вч.: Я пропоную до вашої уваги таке визначення дружби:

Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, прихильності, спільності інтересів, смаків, поглядів, життєвих позицій.

- Яке значення дружба має для здоров’я? (Відповіді дітей)

Робота з підручником: ланцюжком читають текст на ст. …..доходимо висновку, що люди всі різні і треба сприймати їх такими які вони є.

Вч.: Знайдіть будь ласка у підручнику поняття - «толерантність»?ідповіді дітей)

Вч.: Для того щоб перевірити на скільки ви дружні та толерантні, пропоную вам виконати таке завдання:

Учні об’єднуються в пари, отримують один на двох аркуш та один маркер, пропоную їм намалювати, тримаючи маркер разом, один простенький малюнок. Після виконання завдання учні вивішують свої малюнки на дошці та відповідають на питання: -Чи легко вам було це зробити?( Відповіді дітей)і, спочатку було складно, треба було пристосуватися один до одного, домовитись, прислухатися один до одного, але наприкінці – стало цікаво та легко).

Вч.: Так і у дружбі: Справжня дружба – коли поважають один одного; Дружбу можна створювати, зміцнювати, руйнувати; Справжня дружба залежить від якостей наших і наших друзів.

Вч. Давайте пригадаэмо, яким э справжній друг – (перелічюємо якості, які зазначили учні).

Вч. Таким другом може бути тільки здорова людина. А ми, вже знаємо, що здорова людина – здорова фізично, духовно, психічно та соціально. Отже щоб відповідати прислів’ю: В здоровому тілі здоровий дух, пропоную вам укріпити ваше фізичне здоров’я.

3

І зараз у нас фізхвилинка.(Проводить учень)

Всі піднесли руки — раз!
На носках стоїть весь клас,
Два присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! — і вгору,
Два! — і вниз,
На сусіда подивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз — присіли, два — піднялись.
Хай, мужніє ваше тіло!
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.

Рефлексія:

Що таке дружба?

Яким повинен бути справжній друг?

Якою має бути справжня дружба?

Вч.: А зараз ви, по парно, як сидите, складете мені секвейн. Нагадаю вам правила його написання:

Перша рядок - тема вірша, виражена ОДНИМ словом, зазвичай ім'ям іменником. Другий рядок - опис теми у ДВОХ словах, як правило, іменами прикметниками. Третій рядок - опис дії в рамках цієї теми ТРЬОМА словами, зазвичай дієсловами.Четвертий рядок - фраза з ЧОТИРЬОХ слів, що виражає відношення автора до даної теми.П'ятий рядок - ОДНЕ слово - синонім до першого, на емоційно-образному або філософсько-узагальненому рівні повторяющее суть теми).

Діти читають свої сіквейни.

Вч.: Дуже добре.

Оцінювання дітей за урок.Домашнє завдання: §…. прочитати, Додатково: скласти абетку дружби.

Вч.: Давайте візьмемось за руки і побажаємо один одному добра.

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    711
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    IH049097
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IH049097
За публікацію цієї методичної розробки Тітішова Олена Василівна отримав(ла) свідоцтво №IH049097
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти