! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Розробка сценарію осіннього свята "Кікімора безбарвна"

Опис документу:
Для дітей середньої групи було проведено яскраве свято під назвою "Кікімора безбарвна". Діти отримали гарний настрій, чудові емоції. Під час свята проводилися ігри, співи, танці та інсценівки. Діти та дорослі були яскраво вдягнені під сценарій святкового ранку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Осіння казка та Кікімора Безбарвна»

(Середня група)Під веселу музику діти забігають до залу і стають біля стільців.

Ведуча : Гляньте діти! Знову осінь у віконце заглядає,

Все навколо дружньо, разом щедру Осінь прославляє,

Пісню весело співають звірі, квіти і комахи,

І струмочки пісню знають, чули, як співають птахи,

Тож соромитись не треба! Посміхайтеся усі!

Пісня лине аж до неба, заспіваємо усі!

Пісня «Осінь чарівна у гості прийшла»

1дитина. Ой, ходила осінь блукала.Золотом усе фарбувала.

Стало листя гарне, барвисте, Небо синє-синє та чисте.

2дитина. Золоті стрічки дарувала, Їх березам в коси вплітала,

А калині чудо-намисто Дарувала осінь врочисто.

3дитина Осінь гарна, наче царівна. Вся природа стала чарівна.

Ой ходила осінь, блукала І красу в серця розливала

4дитина В садах дозріли яблука рум’яні, І кавуни, і дині на баштані.

Тож ллється радість через край, Що буде добрий урожай.

Діти: ( разом) Осінь, Осінь, в гості тебе просим,

итина;З щедрими хлібами, з високими снопами,

З листопадом і дощем, з перелітним журавлем.

Ведуча: Дивіться, малята, листочок кружляє… Можливо, де осінь поділась він знає. І чому на свято вона так бариться? Треба листочок ось цей роздивиться. (Бере листочок до рук, роздивляється його) Цей листочок не простий, Думаю – він чарівний. Щось написано я бачу… То це лист від Осені неначе! Зараз ми все прочитаєм Осінь де шукать узнаєм.

Читає: « Не можу прибути до вас я на свято, Кікімора Безбарвна зачаклувала мене, малята. Її будь-ласка, розшукайте, Мене із біди виручайте.»

Ведуча: Осінь треба нам спасати. То підемо Кікімору шукати?

Діти: Так!

(Виходить Кікімора Безбарвна)

Кікімора Безбарвна: Ну що,діточки,осіннього свята захотілось? Чи чого сюди ви заявились? Коли восени все в яскраве вдягнеться, Навіть настрій у мене від цього псується! Тож я трішечки почаклувала, І природа як я – безбарвною стала.

Ведуча: А Осені що ти зробила.

Кікімора Безбарвна: Просто її кольорів всіх лишила! Відро із безбарвною фарбою візьму І вас у безбарвних перетворю. (Бере відро, вдає, що фарбуватиме дітей, щось ніби шукає)

Ведуча1:Але наші діти не хочуть такими як ти ставати…

Кікімора Безбарвна: Ой-ой-ой…Ще й спасибі будете Кікі казати… Вибору в вас нині просто немає, Сильною я завжди доти буваю, Доки фарби не з’являться всюди яскраві - Тоді будете ви хазяйнувати тут самі… Ой, а де ж мій пензлик подівся? Дивилась тут гарно… Піду пошукаю ще там, бо день пройде марно… (Виходить геть, неначе шукати пензлика)

Ведуча2:Що ж нам робити? Як фарби вернути? Вихід якийсь має тут бути… Треба всі фарби швиденько зібрати. Будемо перші фарби шукати! Де живуть вони, діти, вгадайте, Загадку слухайте і відповідайте.

6дитина-Бурячок Я – червоний буряк, Всім корисний, чи не так?

Борщ із мене люблять діти, Квас із мене можна пити,

Сік корисний і смачний, Подивіться я який!

7 дитина-помідорчик. А я пан-помідор, весь червоний. як сеньйор

Гордовито походжаю,всіх томатом пригощаю.

8 дитина-квасоля. Я- широколистна пані на землі і на паркані

У стрючки як у торби заховала всі скарби.

9 дитина-картопля Варена і товчена, смажена й печена

До смаку я усім – і дорослим, і малим.

Ведуча: Коричневу, білу й червону фарби змогли від овочів взяти. Треба б ще зеленої нам пошукати.

10 дитина. Зеленої фарби ще не вистачає…

Але восени її майже немає…

Травичка й листочки червоні й жовтенькі,

Зеленого дасть хто для діток маленьких?

11 дитина-огірочок. Ми – зелені огірочки,

Дуже гарні й запашні.

Поскладайте нас у бочки,

Та й солоні ми смачні!

12 дитина-огірочок. Насоліть ви нас багато, Бо як землю вкриє сніг,

Щоб у будень і у свято Кожен нас поїсти зміг.

Ведуча: Які ви молодці малята, усі згадки розгадали, а зараз ми перевіримо, які ви спритні і пограємо в гру.

Гра «Овочі та фрукти» Діти тримають в руках овочі та фрукти. Розбігаються по залі і присідають.

Слова ведучої: Овочі та фрукти під сонечком зростали

Щоб росли гарненько - дощі їх поливали

(Діти потихеньку підіймаються) Осінь вже прийшла, тож час не гайте Швидко в купки позбирайтесь! (Діти збираються морква-до моркви, картопля-до картоплі, яблуко-до яблука і т.д.)

А тепер ми для маляток Будем страви готувати Овочі у борщик поспішайте Фрукти - у компот стрибайте!

(Показує ведуча в якій каструлі буде борщ, а в якій - компот. Діти відносять фрукти та овочі на місця)

Ведуча: Жовту фарбу ще треба б дістати. Тож тримаєм курс на ліс!

Будемо її шукати скрізь. Щоб скоріше до лісу дістатись,

Будемо поїздом туди добиратись.

МУЗИЧНИЙ ПОЇЗД. ( Пісня шоу-групи «Улыбка» «Мы в поезде»)(змійкой їдуть)

Ведуча: Як гарно у лісі! Подивіться, як тут тихо, які гарні листочки на деревах, на землі. Діти, а хто прочитає нам віршика про листочки?

13дитина. Стоять осінні клени у барвах золотих,

І дивляться на мене, а я дивлюсь на них.

Ось листячко упало, нагнувся я до листка –

Він жовтий і червоний, мов лапка в гусака.

14дитина. Листя осипається з берізки Листочок зажурився і летить

І сонце нахилилось низько-низько,

Сумний журавлик в теплий край летить.

Ведуча : Діти, а ви бачили таночок осінніх листочків, як вони кружляють, танцюють під мелодію вітру? Давайте ми візьмемо до рук листочки і затанцюємо з ними у таночку.

Танок з осінніми листочками

Ведуча : Жовту фарбу змогли від листочків узяти Треба б ще синьої нам пошукати. Діти, увага, час наступну загадку відгадати, Щоб узнати, хто синю фарбу має нам дати.

15 дитина. «Він у морі спочивав, У хмаринці мандрував,

І галявину з травою Вимив чистою водою» (Дощ)

16 дитина Дощик, чуєте, пішов, Нас із вами тут знайшов

Ми долоньки простягнемо – В жменьки крапельки зберемо.

ПІСНЯ „Осінній дощик» або танок «Дощик»

Ведуча: Фарби роздобуті нам час готувати Й Кікімору Безбарвну до нас будем звати. (Готують фарби,пензлики.)

Кличуть: «Кікімора Безбарвна,іди до нас!»Та заходить).

Кікімора Безбарвна: Ви без мене нудьгували… Ну звичайно – я це знала! Зараз буду я вас фарбувати, Будете ви як я всі ставати…

Ведуча: Зачекай, ми сюрприз для тебе приготували – Щоб ти яскрава як Осінь-красунечка стала.

ГУРТОВА РОБОТА : ДІТИ РОЗФАРБОВУЮТЬ СУКНЮ КІКІМОРИ. (причеплюють)

Кікімора Безбарвна: Яка ж я красива зробилась, малята! Із Осінню поруч не соромно буде стояти. Уже-уже…… Я по неї поспішаю,

На свято до нас її зараз гукаю. (Виходить і повертається із Осінню)

Осінь: Добрий день,мої малята, Бачу ,що готові ви до свята, Бачу,що і Кікімора по вашій ласці Стала красива така – ніби в казці.(дивиться на Кі-кі)Гарні віршикия чула про себе, молодці. А щоб веселіше було свято, пропоную, разом з нашею КІКІ позабавлятись. Потанцюмо разом з нами !

Танець «Мої ручки гарні, а у сусіда краще» (Лавата)
Діти співають і йдуть по колу приставним кроком:

Дружньо танцюємо, Тра-та-та, тра-та-та,
Бо не сумуємо, Тра-та-та, та.

Ведуча каже: «Мої ручки гарні, а у сусіда краще».
Діти беруться за ручки, спинку, животик,плечі, колінця, голівку тощо, йдуть по колу приставним кроком і знову співають те ж саме.

Сідають на місця

Осінь. Як ви добре танцювали,
Грали і співали.
За вашу старанність таку
Зараз всіх нагороджу:
Осінні дари тримайте
І всіх друзів пригощайте.
(осінь пригощає дітей, Кікі допомогає)

Кікімора Безбарвна : Вже час нам прощатись.Та ми будем ще стрічатись.

Осінь: Виростайте всі здорові, Білолиці, чорноброві.

Під музику вихлдять с зали..А через рік в такий же час 

Я чекаю в лісі вас! 

Ведуча. Гарно в лісі нам було, малята, Та на жаль, вже час прощатись,
ми у потяг зараз всі сідаймо.І додому вирушаємо.
Разом: Прощавай, осінній ліс!

Поїзд (діти встають один за одним і їдуть по залу)
 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись