Розробка на тему: «Алгоритм проведення , матеріали, картки контролю"

Опис документу:
Нова українська школа – школа компетентностей ХХІ століття. Одним з основних завдань є те, щоб наші учні досягли максимальних результатів у навчанні та отримали навички, потрібні їм у реальному житті. Отже, треба вчити дітей працювати самостійно, а також в команді, вирішуючи проблеми. Саме в цьому допоможуть інтегровані уроки. Хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Інтегроване навчання – це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Авторська розробка

на тему: «Алгоритм проведення , матеріали, картки контролю,

картки самооцінювання тощо для «Щоденних 3» у період вересень-жовтень»

Нова українська школа – школа компетентностей ХХІ століття. Одним з основних завдань є те, щоб наші учні досягли максимальних результатів у навчанні та отримали навички, потрібні їм у реальному житті. Отже, треба вчити дітей працювати самостійно, а також в команді, вирішуючи проблеми. Саме в цьому допоможуть інтегровані уроки. Хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Інтегроване навчання – це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході.

Технологія «Щоденні 3» використовується на уроках математики. Ключова мета: зацікавити математикою, навчити учнів самостійності та витривалості,правилам успішного вибору. Головне багато практики, тому більше треба вивільняти часу для самостійної роботи.

«Щоденні 3»:

  1. Математика самостійно;

  2. Математика з другом;

  3. Математика письмово.

Усі завдання, які діти виконують самостійно, мають бути знайомі.

Працюємо за принципом:

Я роблю ми робимо ви робите.

Обов’язково для «Щоденних 3» учитель підбирає матеріал, відповідно розташовує його у відповідному місці. Це маніпулятивні ігри, настільні ігри, гральні кубики, геометричні фігури, танграм, логічні завдання, картки і т. д.

Усе це вчитель обирає самостійно, визначає, яку кількість потрібно.

На першому міні-уроці вчимо дітей вибирати та прибирати матеріали, складаємо правила, обговорюємо поведінку учнів і вчителя. Перше - це тихий дзвоник: замість голосу використовується маленький дзвоник, щоб дати зрозуміти, що етап закінчився, і що учні повинні повернутися до місця загального збору. Тому у перші дні ми вчимо дітей, як збиратися разом, коли вони чують дзвоник, а потім дозволяємо їм показати свої дії на практиці. Важливим компонентом є створення в класі «Я-схем» із моделями бажаної поведінки. Вони зберігаються протягом усього року і ми будемо постійно до них повертатися. Щоб упровадити технології «Щоденні 3», треба пройти 10 кроків до самостійності.

Крок 1 Визначте, чого потрібно навчити.

Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу терміновості.

Крок 3. Записуйте бажані моделі поведінки на «Я – схему».

Крок 4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку.

Крок 5. Змоделюйте найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану.

Крок 6. Розмістіть учнів у класі.

Крок 7. Тренуйте та формуйте витривалість.

Крок 8. Не заважайте.

Крок 9. Використовуйте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору.

Крок 10. Проведіть групове опитування: запитайте «Як все пройшло?»

Разом з учнями складаємо правила:

  1. Я беру матеріали швидко і тихо.

  2. Під час роботи залишаюсь на одному місці.

  3. Одразу починаю працювати.

  4. Я нікому не заважаю.

  5. Я працюю весь відведений час.

  6. Я прибираю матеріали на місце.

А вчитель в цей час займається з учнями індивідуально або з малою групою дітей. У 1 класі робота над «Щоденними 3» йде поступово. Працюємо над «Математикою самостійно» та «Математикою письмово». Коли їх опануємо, то перейдемо до «Математики з другом».

У вересні-жовтні учням 1 класу для самостійної роботи з математики можна запропонувати:

  • Ігри:

  1. «Математичне доміно».

  2. «Утвори фігури з паличок».

  3. «Лабіринти».

  4. «Математичне лото».

  5. «Знайди закономірність».

  6. «Розклади фігури» (за формою, за кольором, за величиною).

  7. «Магічні квадрати» ( набір карток з малюнками).

  8. «Знайди відмінності».

  9. Танграм.

«Математика письмово – це час, коли учні працюють з виразами, цифрами, задачами, а інколи створюють власні завдання також.

  • Види завдань:

  1. Впиши які числа пропущено.

    1

    3

    4

    6

  2. Домалюй потрібну кількість предметів

  1. Порахуй і напиши відповідну цифру.

  1. Підбери приклад і зєднай.

  1. Впиши потрібне число в порожній квадратик.

  1. Обчисли і впиши в кружечки.

  1. Обчисли і розмалюй.

  1. Розвяжи приклади.

  1. Порівняй.

  1. Склади приклад і розвяжи.

Головною дійовою особою в класі є учень, а роль вчителя не «наповнювати» дітей знаннями, а навчити знаходити інформацію і критично опрацьовувати її. Робити все не для вчителя і батьків, а для себе. Математику практикувати не задля математики, а для життя, через маніпуляції з різними предметами. Працюючи самостійно та в групах за моделлю «Щоденні 3», діти мають свободу вибору і навчаються робити правильний вибір, щоб бути сучасними та успішними.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Нова українська школа: порадник для вчителя/ Під заг. ред. Бібік Н. М.- К.:ТОВ «Видавничий дім «Плеяда», 2017. - 206 с.

2. Про затвердження Державного стандарту початкової освіти: Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №87.

ІНТЕРНЕТ - РЕСУРСИ

https://www.ed-era.com/mon.html

https://naurok.com.ua/biblioteka

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн