і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розробка дистанційного уроку матеатики 5 клас з теми: «Віднімання дробів з однаковими знаменниками».

Розробка дистанційного уроку матеатики 5 клас з теми: «Віднімання дробів з однаковими знаменниками».

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Любий друже!

Зараз для тебе починається урок з теми:

«Віднімання дробів з однаковими знаменниками».

Мета:

  • Засвоїти правило віднімання дробів з однаковими знаменниками.

  • Розвити увагу, обчислювальні навички.

  • Виховувати працьовитість, охайність, активність пізнавальної діяльності, самостійність.

  • Навчитися віднімати дроби з однаковими знаменниками.

Після цього уроку ти повинен:

Знати: правило віднімання дробів з однаковими знаменниками.

Вміти: Використовувати правило віднімання дробів з однаковими знаменниками до розв’язку завдань.

Всі ми люди – як звичайні дроби,

Правильні й неправильні, як є…

Кожен щось та й значить, щось та й робить,

В кожного життя іде своє.

П’ять десятих, а чи десять п’ятих,

Знаєш суть призначення свого?

Над і під… так просто розіп’яті

Рискою від дробу одного.

Що про себе думаєш – знаменник,

І чеснот тих не перелічить,

А чого ти вартий – то чисельник,

Та про це історія мовчить…

Тут і без науки зрозуміло,

Як чисельник більший, то тоді

в результаті більше число ціле,

й більша твоя сутність на землі…

Ти вже знаєшь, що назівається натуральними дробами і які дії з ними можна виконувати.

Тому давай повторимо деякі поняття з цієї теми:

  • Які числа називаються дровові?

  • Що показує чисельник та знаменник дробу?

  • Наведи приклади правильних та неправільних дробів.

  • Як виділити цілу частину з неправильного дробу?

  • Як перетворити мішане число у неправильний дріб?

Щоб перевірити себе, чи правильно ти відповів на ці запитання, звернись до глосарію.

  • Як виконати додавання дробів з однаковими знаменниками?

Якщо ти успішно засвоїв попередні теми, то саме зараз ти дізнаєшься, як виконується віднімання натуральних дробів з однаковими знаменниками. Але спочатку, подумай і сам відповіси на запитання:

якщо 2/4+ 1/4 = ¾, то чому дорівнює вираз 2/4 - 1/4 = ?

Ну, як? Здогадався? Молодець!

Правило:

Щоб знайти різницю дробів з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника, а знаменник залишити той самий. Тобто, справедлива така тотожність:

,

Справджується вона і для довільних раціональних значень a, b, c, крім c≠0.

Наприклад:

  1. 3/5 – 2/5= (3-2)/5=1/5

  2. 17/19 – 14/19= (17-14)/19=3/19

  3. 4 2 4 – 2 2

______ - ______ = _____ =__

34 34 34 34

2 5 1*7+2 -5 9 – 5 4

  1. 1 __ - __ = __________ = ____ = ___

  1. 7 7 7 7

6 5 6 -5 1

  1. 5 __ - 2 __ = (5-2) + __________ = 3 ____

7 7 7 7

Якщо тобі цікавий учбовий матеріал і ти хотів би дізнатися більше, то подивись презентацію або звернись до сайту: http://moyaskola.com.ua, де ти зможеш прослухати лекцію з цієї теми.

Щоб переконатися, що ти успішно засвоїв тему : «Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками» пропануємо тобі пройти тести.

Тести:

І рівень:

  1. Закінчи речення: «Щоб відняти два дроби з однаковими знамениками, треба знаменник дробу залишити той самий, а…….

А) чисельники скласти, Б) інша відповідь , В) від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника.

2. Закінчи речення: Дріб 13/18 є різницею виразів

А) 14/18 - 1/5, Б) 113/20 – 100/20 , В) 20/18 – 7/18

24 4

3. Чому дорівнює різниця виразу ______ - _____

46 46

А) 12/46, Б) 20/ 46, В) інша відповідь

4. Дріб 24/ 78 це різниця дробів:

А) 56/78 – 32/78, Б) 56/76 – 32/ 89 В) інша відповідь

ІІ рівень:

5.Знайди різницю 41/60 – 11/60

Відповідь:________________________________

6.Запиши,чому дорівнює вираз: 3/8 + 1/8 – 2/8

Відповідь:________________________________

7.Обчисли: 42/87 + ( 56/ 87 + 58/87).

Відповідь:________________________________

8.Обчисли:

2 1 7

4 ____- 3____ + ____

19 19 19.

Відповідь:________________________________

ІІІ рівень:

9.Розв» яжи рівняння 3/16 + Х = 7/16.

_______________________________

_______________________________

_______________________________

_______________________________

________________________________

Відповідь:_______________________

10.Знайди значення виразу с – а, якщо с=18/19, а=2/19.

11.Чому повинно дорівнювати значення а, щоб рівність була правильною

а/27 + 3/27 = 5/27 ?

  1. Запиши дріб 5/6 у вигляді суми трьох дробів .

Щоб перевірити правильні відповіді звернись до ключ від тестів.

Ось і закінчився наш урок! Сподіваємось, що тобі було цікаво відповідати на запитання та опановувати нові знання! До зустрічі.

КЛЮЧ ДО ТЕСТІВ:

  1. В) від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника.

  2. В) 20/18 – 7/18

  3. Б) 20/ 46

  4. А) 56/78 – 32/78

  5. 30/60

  6. 2/8

69

  1. 156/87 = 1 _________

87

8

  1. 1 _______

19

  1. Х= 4/16

  2. 16/19

  3. а = 2

  4. 1/6+ 3/6+1/6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета:  Засвоїти правило віднімання дробів з однаковими знаменниками.  Розвити увагу, обчислювальні навички.  Виховувати працьовитість, охайність, активність пізнавальної діяльності, самостійність.  Навчитися віднімати дроби з однаковими знаменниками.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    4175
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    OV898247
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь