Ромашка Блума . Казка « ВОВК та СЕМЕРО КОЗЕНЯТ» (практичні запитання)

Опис документу:
Навички критичного мислення дозволяють дітям старшого дошкільного віку навчитися не розгубитися в перенасиченому інформацією середовищі і не піддаватися маніпуляціям, допомагає аргументувати свою точку зору.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ромашка Блума казка «ВОВК ТА СЕМЕРО КОЗЕНЯТ»
Слайд № 1

Ромашка Блума казка «ВОВК ТА СЕМЕРО КОЗЕНЯТ»

«Хто герої казки?» Хто з козенят тобі сподобався найбільше? «Що замислив вовк?»
Слайд № 2

«Хто герої казки?» Хто з козенят тобі сподобався найбільше? «Що замислив вовк?»

● «Я правильно зрозумів/ла, козенята були одного віку?»
Слайд № 3

● «Я правильно зрозумів/ла, козенята були одного віку?»

● «Як би ви були на місці старшого козеняти, як би вчинили?»
Слайд № 4

● «Як би ви були на місці старшого козеняти, як би вчинили?»

● «Чому від вовка заховалося лише маленьке козенятко?»
Слайд № 5

● «Чому від вовка заховалося лише маленьке козенятко?»

● «Що б змінилося, якби козенята послухали матусю ( або вовк був би листоношею, працівником газової служби…)?»
Слайд № 6

● «Що б змінилося, якби козенята послухали матусю ( або вовк був би листоношею, працівником газової служби…)?»

«Чи правильно те, що мама-коза залишала дітей самих вдома? «Чи дійсно вовк міг співати,як коза?»  
Слайд № 7

«Чи правильно те, що мама-коза залишала дітей самих вдома? «Чи дійсно вовк міг співати,як коза?»  

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»