і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
Предмети »

Rjycgtrn ehjre yf ntve Поняття про інформацію.

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
340 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FY739831
За публікацію цієї методичної розробки Бориско Сергій Вадимович отримав(ла) свідоцтво №FY739831
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №2

2-а клас

Дата_______________

Тема: Поняття про інформацію.

Мета: Дати уявлення про інформацію. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до думки інших.

Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

I. Організація класу. Повторення правил безпечної поведінки

II. Актуалізація опорних знань

1. Що ми вивчали на минулому уроці.

2. Які клавіші ви запам’ятали.

3. Для чого потрібні клавіші «Esc» та «Enter», «Shift» та «Caps Lock»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні ми з вами починаємо вивчати нову тему: Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація. І метою уроку є: Дати уявлення про інформацію. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до думки інших.

IV. Вивчення нового матеріалу

  • Ганнусю! А що я тобі розповім! — радісно вигукнув гномик Мудручник, підстрибуючи з маленьким портфелем у руці. Він саме повернувся з лісової школи і зустрів
    Ганнусю, яка гуляла з татом і Елзіком.

  • Що саме? — поцікавилась Гануся.

  • У нашому лісі відкрилася школа детективів, і я туди записався! От що! — відповів Мудрунчик.

  • Цікава інформація, — сказала Ганнуся.

  • Ін-фор-ма-ці-я... Часто чую це слово. А що це таке? — запитав Елзік.

  • Це новина, — відповів Ганусин тато. — Тільки-но Мудрунчик повідомив про школу детективів, і Ганнуся відразу ж промовила слово «інформація».

Новини можуть бути про погоду, різні події, явища природи (дощ, сніг, землетрус, повінь), людей або тварин, різні предмети тощо.

Слухаючи, читаючи, спостерігаючи за навколишнім світом, спілкуючись, ми отримуємо інформацію. Передається інформація за допомогою повідомлень.

Наприклад, диктор телебачення передає повідомлення про події в нашому місті, країні, за кордоном, і телеглядачі отримують нову інформацію. Учитель повідомляє учням про екскурсію в зоопарк, і вони отримують інформацію про цю екскурсію.

За допомогою повідомлень здійснюється обмін інформацією між людьми, між людьми і тваринами тощо.

Наприклад, шкільний дзвінок — повідомлення для учнів і вчителів про початок або завершення уроку, розповідь учительки про основні пристрої комп'ютера — повідомлення для учнів другого класу, команда «Місце!» — це повідомлення для собаки.

Повідомлення можуть бути усними, письмовими, у вигляді малюнків, умовних позначень тощо, — продовжував тато Ганнусі. — Розповідь бабусі, відповідь учня на уроці — це усні повідомлення.

Прикладами письмових повідомлень є текст у підручнику, записи у щоденнику, листівки із запрошенням на день народження, афіші в кінотеатрі. Дорожні знаки, показники термометра та інших вимірювальних приладів, міміка та жести, звуки — все це повідомлення.

Одну і ту саму інформацію можна передати за допомогою різних повідомлень.

Усі знають, що переходити вулицю можна тільки у дозволених місцях. Про це нам повідомляє напис «Перехід» на спеціальному щиті, або білі смуги на дорозі, або спеціальний дорожній знак.

Одне і те саме повідомлення для різних людей може нести різну інформацію.

  • Як це? — здивувалася Ганнуся.

  • Я наведу вам дуже простий приклад, — сказав тато.
    — Яка для кожного з вас найкраща пора року?

  • Для мене — літо, — відповіла Ганнуся.

  • А для мене — осінь, — вигукнув Мудрунчик.

  • Я люблю весну, — додав Елзік.

— Ось бачите, — підсумував тато, — повідомлення «Настала найкраща пора року» для одних людей може означати весну, для інших — осінь, ще для інших — літо або зиму. А повідомлення «Чудова погода» може для різних людей означати і сонячну погоду, і теплий літній дощ, і морозний зимовий день.

V. Фізкультхвилинка

VI. Робота з підручником.

  1. Яку інформацію ти отримав сьогодні на уроці? За допомогою чого?

  2. Яку корисну інформацію ти отримаєш із даного повідомлення?

У Києві +7 °С, похмуро, дощ.

  1. Наведи власні приклади повідомлень.

  2. Ганнуся хотіла повідомити Елзіку важливу інформацію з української мови, але частина тексту загубилася. Допоможи йому, будь ласка.

Текст складається з....

Всі речення в тексті... .

Текст має ... частини: зачин, ... , ... .

До тексту можна дібрати ....

6. Склади невеличке повідомлення про цікавий захід у твоїй школі.


5. Ти підійшов до пішохідного переходу. Подивись уважно на світлофор. Яку інформацію його сигнали повідомляють пішоходу?

VII. Робота з зошитом.

VIII. Фізкультхвилинка.

IX. Практична робота.

1. Повторення правил безпеки при роботі за комп’ютером

2. Інструктаж учителя. Сьогодні ми будемо допомагати мишці дійти по лабіринту до сиру. Щоб мишка рушила, потрібно клацнути лівою кнопкою миші по букві у верхній частині екрану, яка знаходиться в потрібному напрямку. Якщо ви вірно обрали букву та напрямок, мишка рушить. Поступово з букв у вас складеться слово.

X. Підсумок уроку.

Учитель називає будь-який предмет. Учні повинні надати про нього як можна більше інформації.

XI. Домашнє завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
ghmgjm
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    8002
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    FY739831
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
640 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FY739831
За публікацію цієї методичної розробки Бориско Сергій Вадимович отримав(ла) свідоцтво №FY739831
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти