Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

Опис документу:
Ранкові зустрічі дозволяють набувати необхідних навичок спілкування, допомагають розпочати новий день навчання у школі. Учні разом із вчителем розміщуються в колі, вітаються, що допомагає створити атмосферу дружби, забезпечує розуміння, створює відповідний настрій для роботи на уроці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

«ОСІНЬ»

Садовнича Олена Олександрівна,

учитель початкових класів

Ранкова зустріч.

Тема тижня: «Осінь».

Клас: 1.

Мета: поглибити знання учнів про осінь та її прикмети; ознайомити з назвами осінніх місяців; вчити висловлювати свою думку; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; розвивати увагу, память, спостережливість; прищеплювати любов до рідного краю, турботливе ставлення до природи; створити хорошу дружню атмосферу.

Обладнання: кленовий листочок; ілюстрації осіннього пейзажу; аудіозапис п’єси П.Чайковського «Пори року. Осінь»; відеозапис пісні «Осінь»; скринька; різнокольорові листочки; смайлики; ілюстрація осіннього дерева.

Хід зустрічі:

I. Привітання.

а) ранкове вітання;

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

  • Діти, я запрошую всіх у коло для проведення ранкової зустрічі. Давайте привітаємося один з одним. Подивіться, як це треба зробити.

Вчитель повертається обличчям до сусіда зліва. Говорить: «Доброго ранку, Сашко. Я дуже рада тебе бачити.» Сусід відповідає аналогічно.

б) «Чарівна скринька»;

  • Щоб наша чарівна скринька сьогодні розкрилась, ми маємо вгадати, що в ній знаходиться?

- Давайте пригадаємо правила гри.
1. Скриньку не можна відкривати.
2. Її можна трусити.
3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.
4. Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.

(У скриньці лежить осінній листок).

  • У гості до якої пори року запрошує нас цей листочок?

в) коло вітань;

По колу учні передають кленовий осінній листочок з побажаннями один одному.

  • Андрію, я бажаю тобі…

г) гра «Створення дерева настрою».

Кожна дитина отримує смайлики, вибирає свій настрій і кріпить на дерево.

II. Обмін інформацією.

  • Осінь нагадує примхливу царівну, яка то теплом повіє, то щедро золотом сипне, а то може й закапризувати чи заплакати, немов мале дитя.

У садках, гаях блукає,

Жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль,

Жде сестрицю білу в гості.

III. Групове заняття.

а) прослуховування аудіозапису п’єси П.Чайковського «Пори року. Осінь»;

- Давайте ми помилуємося фарбами осені, послухаємо її звуки.

б) асоціативний кущ «Осінь» .

- Об’єднайтесь у групи за кольором ваших листочків. Подивіться у віконечко і назвіть ознаки осені, які ви бачите.

Важкі хмари Опадає листя Холодний вітер

Відлітають птахи ОСІНЬ Дощ

Різнокольорове листя Холодно Температура знижується

в) читання віршів та прикмет про осінні місяці;

- Осінь має своїх синочків, скільки їх?

  1. У південний край землі

Відлітають журавлі,

Знов лункий шкільний дзвінок

Нас покликав на урок.

Як цей місяць звати?

Прошу відгадати (Вересень)

Прикмети вересня

Багато жолудів на дубі - на теплу зиму.

Пізній гриб – пізній сніг.

  1. Чарівник прийшов у ліс,
    Фарби, пензлика приніс.
    У діброві та садочку
    стали жовтими листочки. (Жовтень)

Прикмети жовтня

Прийшла Покрова, всохла діброва.

Якщо в цей день сніг не покрив землю, не покриє в листопаді і у грудні.

  1. Каплі з неба, дахів, стріх,

Дощ холодний, перший сніг.

Почорнів без листя сад,

Що за місяць? (Листопад)

Прикмети листопада

Листопад зимі ворота відчиняє.

Якщо листопад дерев не обтрусить, то зима довгою бути мусить.

в) розповідь про походження назв осінніх місяців;

- А чи знаєте ви, чому осінні місяці називаються саме так?

Вересень – від назви верес. Це рослина з ніжними рожевими і фіолетовими квіточками, цвіте на початку осені.

Жовтень – назва цього місяця пов’язана з кольором листя на більшості дерев восени.

Листопад – назва походить від словосполучення «листя падає».

  • У народі говорять, що є три осені – назвіть їх. (Рання, золота, пізня).

  • Чому осінь називають золотою?

  • За народною легендою, осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи дочку на Землю, Сонце сказало їй: «Забирай усе моє золото, будь щедрою і люди полюблять тебе». І Осінь, як бачите, виконує наказ свого батька Сонця і кожного року приносить нам щедрі дари полів та садів, і чарує нас своєю золотою красою.

г) відгадування загадок «Дари осені»;

Учитель читає загадки. Після того, як діти вгадали назву, показує малюнок із зображенням відгадки.

Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Заліза в нім багато,
Рум’яне і хрустке.
С
кажіть, малята,
То що ж воно таке? (Яблуко)

Сидить панна у світлиці молода, червонолиця. Хто до неї завітає - вітамінами вгощає. (Морква)

Печуть мене, смажать і варять, Їдять мене і дуже хвалять. (Картопля)

Ріс на грядці молодець. Хап за чуба, - та й кінець, бо без нього, кажуть люди, борщику у нас не буде. (Буряк)

Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть(Морквину)

До мене з повагою ставляться всі,
Хоч в лісі стою на одній я нозі.
Як тільки до лісу грибник завітає –
То зразу поклоном мене привітає. (Гриб)

На городі виріс дужий,
Круглий, жовтий і байдужий
До червоних помідорів,
До капусти і квасолі.
Хто цей гордий карапуз?
Здогадалися? (Гарбуз)

д) вивчення пісні «Осінь»;

https://www.youtube.com/watch?v=dXlsjbvtnYw

IV. Щоденні новини.

- Заповнення календаря.

- Знайомство з планом на день.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.