РАНКОВА ГІМНАСТИКА ВДОМА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ.(КВІТЕНЬ)

Опис документу:
Оздоровлення малюка має включати в себе різні компоненти, сукупність яких можна назвати як «здоровий спосіб життя» дитини. Здоров’я дитини забезпечується за допомогою організації здорового способу життя, компонентами якого є: - фізичне здоров,я дитини (загартовування, правильне харчування, режим дня, гімнастика, рухливі ігри, особиста гігієна та ін) - психологічне здоров,я дитини (інтерес, бажання, потреби, емоційний ко-мфорт) - соціальне здоров,я (поведінка, спілкування, досвід, практика)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

БДЖІЛКИ”

01.04 – 15.04

І. Ходьба:

  • ходьба в колоні;

  • ходьба на носках і п’ятах

  • ходьба з високим підніманням колін;

  • біг;

  • ходьба з присіданням за сигналом;

  • ходьба звичайна.

Шикування в коло.

ІІ. Загально-розвиваючі вправи.

  1. Бджілки махають крильцями” (8 раз).

В.п. – ноги на ширині ступні, руки опущені вниз:

1-2 – підняти руки в сторони на рівні плечей (вдих);

3-4 – опустити руки вниз (видих).

  1. Бджілки нюхають квіти” (7-8 раз).

В.п. – ноги на ширині ступні, руки на поясі:

1, 3 – нахилити голову вперед (назад);

2, 4 – повернутися у вихідне положення..

  1. Бджілки росу п’ють з листочків” (7-8 раз).

В.п. – ноги на ширині ступні, руки на поясі:

1-2 – нахилитися вперед, дістати руками підлоги (вдих);

3-4 – випрямитися (видих).

  1. Бджілки шукають квітку” (7-8 раз).

В.п. – ноги на ширині ступні, руки на поясі:

1 – повороти тулуба вліво;

2 – повернутися у вихідне положення.

3 – повернути тулуб праворуч;

4 – повернутися у вихідне положення.

5) „Бджілки збирають сік з квітів” (6-7 раз).

В.п. – основна стійка:

1-2 – присісти навпочіпки, нахилити голову, виконуючи руками рух, наче збирають сік з квітів (видих)

3-4 – повернутися у вихідне положення (вдих).

6) Стрибки на двох ногах. До 12 раз.

ІІІ. Ходьба з розведеними в сторони руками.

Вправи на дихання „Бджілки нюхають квітку”.

Ускладнення Вправа 2,3,4 виконується в швидкому темпі.

Вправа 5 виконується 15 разів.

З М’ЯЧЕМ”

16.04 – 30.04

І. Ходьба:

  • ходьба у колоні;

  • ходьба з високим підніманням колін „як чапля”;

  • легкий біг;

  • ходьба звичайна.

Шикування в 3 колони.

ІІ. Загально-розвиваючі вправи.

  1. М’яч вгору” (7 раз).

В.п. – ноги розставити, м’яч в обох руках внизу:

1 – підняти м’яч вгору;

2 – м’яч опустити;

2) „Повороти в боки” (6 раз).

В.п. – ноги на ширині плечей, м’яч перед грудьми у витягнутих руках:

1 – повернутися праворуч;

2 – повернутися у вихідне положення;

3 – повернутися ліворуч;

4 – повернутися у вихідне положення.

3) „Поклади м’яч” (8 раз).

В.п. –сидячи, ноги прямі, руки з м’ячем перед собою:

1 – повернутися праворуч;

2 – покласти м’яч;

3 – повернутися у вихідне положення;

4-6 – те ж саме ліворуч.

4)”Пружинки” (5 раз).

В.п. – п’яти разом, носки розведені, м’яч попереду:

1-3 – злегка присісти;

4 – повернутися у вихідне положення.

5) ” М’яч до грудей” (7 раз).

В.п. – ноги злегка розставити, м’яч перед грудьми на витягнутих руках:

1 – зігнути руки з м’ячем в ліктях;

4 – повернутися у вихідне положення.

6) Стрибки. До 16 раз.

В.п. – основна стійка:

М’яч біля грудей. Стрибки у висоту.

ІІІ. Шикування у колону по одному за ведучим. Ходьба в середньому темпі.

Вправи на дихання „Боксери”. Ходьба з поступовим сповільненням темпу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
0
міс.
2
1
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!