Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Работаем на развитие инклюзивного образования

Різне

08.12.2018

809

1

0

Опис документу:
В этой презентации вы узнаете о том, что Новая украинская школа предусматривает обязательные компоненты индивидуально-ориентированного образовательного процесса; вы узнаете кто является лицами с особыми образовательными потребностями.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Працюємо на розвиток Лисенко Анастасія Олександрівна Інклюзивна освіта
Слайд № 1

Працюємо на розвиток Лисенко Анастасія Олександрівна Інклюзивна освіта

Нова українська школа передбачає обов'язкові компоненти індивідуально-орієнтованого освітнього процесу на рівні закладу освіти(стосовно всіх без ви...
Слайд № 2

Нова українська школа передбачає обов'язкові компоненти індивідуально-орієнтованого освітнього процесу на рівні закладу освіти(стосовно всіх без винятку учнів): - безперервну діагностику досягнень учня, складання психолого-педагогічного портрета учня; - формування стратегій викладання і навчання для кожного учня, заснованих на результатах діагностики; - формування індивідуального навчального плану, який мотивує учня на досягнення поставлених навчальних цілей; - безперервну оцінку результатів навчання, корекцію індивідуального навчального плану; - забезпечення умов і засобів досягнення навчальних цілей;

В Україні створюються рівні умови доступу до освіти. Ніхто не може бути обмежений у праві на здобуття освіти. Право на освіту гарантується незалежн...
Слайд № 3

В Україні створюються рівні умови доступу до освіти. Ніхто не може бути обмежений у праві на здобуття освіти. Право на освіту гарантується незалежно від віку, статі, раси, стану здоров'я, інвалідності та інших обставин й ознак.

Держава створює умови для здобуття освіти особам з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та і...
Слайд № 4

Держава створює умови для здобуття освіти особам з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів, а також забезпечує виявлення та усунення факторів, що перешкоджають реалізації прав і задоволенню потреб таких осіб у сфері освіти.

Особи з особливими освітніми потребами це: Особи, які опинились у складних життєвих обставинах Особи, які проживають на тимчасово окупованій терито...
Слайд № 5

Особи з особливими освітніми потребами це: Особи, які опинились у складних життєвих обставинах Особи, які проживають на тимчасово окупованій території Особи, які мають статус внутрішньо переміщених діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту Особи, які здобувають спеціалізовану освіту та можуть прискорено опанувати зміст навчальних предметів одного чи декількох класів, освітніх рівнів Особи, які здобули чи здобувають повну загальну середню освіту мовою, що не належить до слов'янської групи мов Особи, які мають захворювання, що потребують постійного медичного нагляду Особи, які потребують відновлення стану здоров'я у закладах загальної середньої освіти санаторного типу Особи, яким встановлено будь-який електронний пристрій Особи з порушеннями психофізичного розвитку

Діти з порушеннями психофізичного розвитку (потребують організації інклюзивного навчання) З порушеннями зору Зі складними порушеннями мовлення З по...
Слайд № 6

Діти з порушеннями психофізичного розвитку (потребують організації інклюзивного навчання) З порушеннями зору Зі складними порушеннями мовлення З порушеннями слуху Із хворобами нервової системи З порушеннями опорно-рухового апарату Із затримкою психічного розвитку Зі складними порушеннями розвитку(з розладами спектру аутизму) З інтелектуальними(ментальними/розумовими) порушеннями

Особливі освітні потреби дітей з порушеннями психофізичного розвитку (за нозологіями) Архітектурна доступність, універсальний дизайн – спеціальний ...
Слайд № 7

Особливі освітні потреби дітей з порушеннями психофізичного розвитку (за нозологіями) Архітектурна доступність, універсальний дизайн – спеціальний обладнання, спеціальні підручники, КРЗ із тифлопедагогом, психологом, асистент дитини. КРЗ із логопедом й психологом. Слухові апарати, КРЗ із сурдопедагогом, психологом, наочність. Спеціальна медична допомога, КРЗ із психологом, психотерапевтом. Спеціальна медична допомога, КРЗ із психологом, психотерапевтом, асистент дитини. ІНП, спеціальні підручники, КРЗ із дефектологом, психологом, медична допомога, асистент дитини. Архітектурна доступність, універсальний дизайн, спеціальні обладнання, асистент дитини

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
Слайд № 8

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

Індивідуальний підхід в інклюзивній освіті: Забезпечення архітектурної доступності закладу, відповідність вимогам універсального дизайну; Посада ас...
Слайд № 9

Індивідуальний підхід в інклюзивній освіті: Забезпечення архітектурної доступності закладу, відповідність вимогам універсального дизайну; Посада асистента вчителя, асистент дитини; Команда супроводу дитини з особливими освітніми потребами; Корекційно-розвиткові заняття; Індивідуальна програма розвитку та індивідуальний навчальний план; Адаптація та модифікація навчальних програм і матеріалів; Спеціальні підручники, методичні та навчальні посібники; Спеціальні технології, форми, методи, прийоми навчання; Адаптація оцінювання; Оцінювання та моніторинг особистісного розвитку.

Отже, перш ніж виконувати якусь роботу з дитиною, яка потребує інклюзивного навчання, необхідно пройти через спеціалістів(лікарів), а потім лише за...
Слайд № 10

Отже, перш ніж виконувати якусь роботу з дитиною, яка потребує інклюзивного навчання, необхідно пройти через спеціалістів(лікарів), а потім лише за встановленими правилами навчати, виховувати, готувати до дорослого життя.

Дякую за увагу!
Слайд № 11

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили