і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Просте і складне речення

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HQ007791
За публікацію цієї методичної розробки Волохоненко Ірина Борисівна отримав(ла) свідоцтво №HQ007791
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ПРОСТЕ І СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ»

І. Поставте розділові знаки. Виконайте синтаксичний розбір: 1 варіант - третього речення, 2 варіант – 6 речення.

1. Відчувай у думці кожен порух тонко розумій усе навкруг той хто лає не завжди твій ворог той хто хвалить не завжди твій друг.

2. Наше життя не потребує прикрашування воно само прекрасне і величне.

3. Я готовий кричати щосили надриваючи голос свій не потрібні людині крила серце й розум потрібні їй.

4.    Себе я безнадійно вчу дай більше сміху ніж плачу не нарікай на тьму злостиво а краще запали свічу.

5.    Не зневірся не впади у відчай вир не вкрутить хвиля не знесе.

6. Ніж  гнітять мене перестрахи й жалі того що суджене боятися не треба боюсь неправедно прожити на землі.

ІІ. Творче завдання: сполучникові конструкції замініть безсполучниковими, поставте розділові знаки. 1 варіант – 1-3 речення, 2 варіант – 4-6 речення.

1. На світі все минеться, а правда зостанеться.

2. Якщо раніше встанеш, більше зробиш.

3. Наука вчить багато, а життя — ще більше.

4. Старі люди кажуть, що два хитрих мудрого не переважать.

5. Діла добрих оновлюються, а діла злих гинуть.        

6. Знай, що лише добрий добро у серці має.

ІІІ. Графічний диктант. Накреслити схему кожного речення, визначити його вид і смислові зв’язки між частинами.

1.    Розіб'єш дружбу — пізніше не складеш.

2.    Затям: доброзичливість вартісніша за срібло і золото.

3.    Поспішайте творити добро на землі, щиру шану знаходить людська доброта.

ІV. Лінгвістична гра Так чи ні

  1. Речення з прямою мовою,непрямою мовою,невласне прямою мовою, цитата, діалог – це способи передачі чужого мовлення?

  2. Дослівне відтворення чужої мови із збереженням лексичних та синтаксичних особливостей – це пряма мова?  

  3. Непряма мова становить складносурядне речення? 

  4. Речення з прямою мовою складається із слів автора та прямої мови,яка містить змістове ядро конструкції ?

  5. Невласне пряма мова поєднує в собі елементи прямої та непрямої мови?

  6. Діалог – це розповідь одної особи ?

  7. Нова репліка діалогу записується з нового рядка?  

  8. Репліки діалогу інколи беруться в лапки?........ Коли? …..

  9. Репліки діалогу не можуть містити у собі слів автора ?

  10. Епіграф є різновидом цитати?

  11. Цитати завжди беруться в лапки?  

  12. Чи може з малої літери писатися цитата ? ….. Чому?

V. Робота з текстом. Прочитайте текст і виконайте тестові завдання до нього.

  1. Антуан де Сент – Екзюпері у своїй знаменитій казці ’’ Маленький принц сказав : Найголовніше – те, чого очима не побачиш. 2. Що ж є у нас найголовніше, чого ми не бачимо ? 3. Душу ? 4. Безперечно, щира краса людини насправді непомітна. 5. Проте якось же вона виявляється. 6. Виявляється у доброті , милосерді , чуйності, здатності любити, в усіх вчинках людини ,в її усмішці ,в її душі. 7. Це гармонія із самим собою та навколишнім світом. 8. Вона руйнує стіну, барєр непорозуміння, зла, ненависті , зігріваючи всіх, хто знаходиться поруч з людиною, котра її випромінює.

1. Пунктуаційну помилку допущено:

А) у першому реченні ; Б) у другому реченні ;

В) у третьому реченні; Г) у сьомому реченні.

2. Вставне слово, вжите у тексті, виражає :

А) порядок викладу думок ; Б) джерело інформації ;

В) впевненість ; Г) невпевненість.

3. Орфографічну помилку допущено у слові:

А) барєр; Б) ненависть; В) виявляється; Г) найголовніше.

4. У якому реченні вжито відокремлену обставину:

А) у третьому ; Б) у п ятому ; В) у шостому ; Г) у восьмому.

5. Явище повної асиміляції відбувається у слові :

А) безперечно ; Б) навколишнім ;

В) виявляється ; Г) усмішці.

VІ. Мить творчості .

Напишіть послання “Блудним синам технічної ери”. У ньому висловіть свої думки щодо духовності сучасного покоління, які б поради ви дали своїм одноліткам, щоб великодушність була реальністю, а не міфом ? У своїй роботі використайте речення з прямою мовою та непрямою .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Комплексна контрольна робота
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    7817
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    HQ007791
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти